دنیای وب

پادکست و بازاریابی پاسخ مستقیم

آیا می دانید پادکست چیست؟ پادکست به سادگی یک ضبط 30 تا 60 دقیقه ای است که اطلاعات مربوط به یک موضوع خاص را تقطیر می کند. بسیاری از افراد به جای خواندن مطالب آنلاین ، شنیدن افراد را ترجیح می دهند ، بنابراین پادکست ها انتخاب خوبی برای آنها هستند. اگر می خواهید پایه مشتری خود را گسترده تر کرده و به وب سایت خود ترافیک بیشتری بدست آورید … باید امروز از پادکست ها استفاده کنید.

اکنون ایجاد پادکست آسان است. تمام آنچه شما نیاز دارید یک میکروفون و یک برنامه ضبط برای کمک به شما در ایجاد پادکست است. برخی از افراد دوربین فیلمبرداری می گیرند و فیلم های YouTube را با آن ایجاد می کنند ، سپس صوتی را از این فیلم استخراج می کنند تا فوراً آن را به پادکست تبدیل کنند. برای انجام این کار به انواع مختلف برنامه نیاز خواهید داشت ، اما هنوز هم یک روش عالی برای مراقبت از دو چیز در یک زمان ممکن است.

برای جذب هرچه بیشتر افراد به پادکست شما ، اولین کاری که می خواهید انجام دهید این است که وارد قامت شوید. روشهای سنتی بازاریابی پاسخ مستقیم هنوز هم وجود دارد. اگر به طاقچه بروید ، متوجه خواهید شد که برخلاف اگر در مکانهایی مانند بازاریابی اینترنتی ، کاهش وزن یا اخبار سرگرمی هستید ، رقابت چندانی نخواهید داشت.

بنادر مانند این بسیار شلوغ هستند ، بنابراین شما می خواهید این نکته را برای پیدا کردن سایر درگاه های غیرمعمول دیگر پیدا کنید تا بتوانید به وب سایت خود مراجعه کنید. لازم نیست که به چیزی اشتیاق داشته باشید … اگر می خواهید آنلاین درآمد کسب کنید ، ورود به آن امری ضروری است.

به تمام پورت هایی که می توانید دسترسی داشته باشید و ملحق شوید ، بیاندیشید. شما می توانید یک مکان خاص را انتخاب کنید ، و برای مدت بسیار طولانی در اینجا نام خود را بسازید. علاوه بر این ، هرچه بیشتر به جای خود از برند خود استفاده کنید ، افراد بیشتری برای خرید بیشتر محصولاتتان به سمت شما باز می گردند و اطلاعات خود را به دست می آورند تا بتوانند به هدف خود برسند یا مشکلی را حل کنند.

هنگامی که طاقچه خود را پیدا کردید ، وقت آن رسیده است که پادکست خود را بسازید. شما دو گزینه دارید: از نظر تجهیزات پادکست می توانید پادکست با کیفیت بالا یا پادکست کم کیفیت ایجاد کنید. اکنون من مطمئن هستم که شما همان اطلاعات معمول را به طور معمول ارائه می دهید ، اما اگر از ابزارهای پادکست با کیفیت بالا استفاده می کنید ، متوجه خواهید شد که افراد به احتمال زیاد در کنار شما خواهند ماند و به اطلاعاتی که باید برای به اشتراک گذاشتن آنها هفتگی در هفته گوش دهید ، گوش می دهید.

باید بیرون بروید و وبلاگ پادکست رایگان خود را ایجاد کنید. شما می توانید این کار را در سایتی به نام “Blogger” انجام دهید. برای به دست آوردن وبلاگ خود ، فقط 5 دقیقه زمان می برد. سپس برای دریافت فید RSS برای وبلاگ پادکست خود ، باید به سایتی بنام “Feedburner” بروید. این امر به شما امکان می دهد تا اطلاعات پادکست شما را به وب سایت یا وبلاگ خود ارسال کنند – در معرض نمایش آزاد تر تجارت شما قرار می گیرند.

پادکست ها اکنون بسیار زیاد هستند و کاری است که می خواهید اکنون و بعد از آن انجام دهید. این مورد را به یاد داشته باشید دفعه دیگر که بیرون می روید و پادکست خود را برای تجارت امروز ایجاد می کنید.

در استفاده امروز از پادکست در تجارت خود موفق باشید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا