دنیای وب

پاسخ خودکار – ابزاری موثر برای بازاریابی آنلاین

دستگاه پاسخگویی این یک برنامه ساده است که می تواند به کاربر وارد شود ، می تواند ایمیل و خبرنامه نامحدودی ارسال کند ، با شروع فروش و بازدید از وب ، شروع سریع تجارت آنلاین خود را آغاز می کند.

هدف دستگاه پاسخگویی فروش نیست ، بلکه ایجاد آگاهی بهتر در بین مشتریان و مشتریان در مورد شما و محصولات (محصولات) و خدمات شما است. حال ، بیایید ببینیم که چگونه یک دستگاه پاسخگویی می تواند به شما در ایجاد بانک اطلاعاتی مشتری و تولید بازده فروش کمک کند.

با پاسخگوی خودکار ، می توانید کاتالوگ ، لیست قیمت و اطلاعات مربوط به محصولات جدید را به طور همزمان برای همه مشتریان خود ارسال کنید.

شما می توانید برای همه مشتریان خود پیام پاسخ خودکار ارسال کنید تا آنها را از تخفیف و فروش مداوم مطلع کنید.

شما می توانید یک پاسخ دهنده خودکار برای ایمیل خود تنظیم کنید ، جایی که افراد درخواست اطلاعات یا گزارش رایگان درباره محصول (های) یا خدمات خاص شما را می کنند. این پاسخگوی خودکار می تواند به صورت خودکار گزارشهای رایگان را در پاسخ به تمام سوالات ارسال کند ، بنابراین در وقت شما صرفه جویی می کند. علاوه بر این ، مشتری خوشحال خواهد شد که بلافاصله به درخواست خود پاسخ دهد.

پاسخگوی خودکار از پیش تنظیم شده می تواند به طور خودکار تمام مشتریان شما را که به وب سایت شما وارد می شوند پیگیری کند.

ایمیل پاسخ خودکار می تواند به طور خودکار برای هر مشتری که خدمات یا محصولات شما را خریداری می کند ، تشکر و قدردانی کند. این امر به وضوح تصویر خوبی از تجارت آنلاین شما در مقابل مشتری ایجاد می کند.

برای ارسال صفحه سQالات متداول مربوط به محصولات (محصولات) و خدمات خود به مشتریان می توانید از دستگاه پاسخگویی استفاده کنید.

می توانید یک خبرنامه یا e-zine را در وب سایت خود منتشر کرده و با استفاده از پاسخگوی خودکار برای مشتریان خود ارسال کنید. با این کار ذهن مشتریان شما را حفظ می کند.

با استفاده از دستگاه های پاسخگویی خودکار می توانید این کار و موارد دیگر را انجام دهید. تنها کاری که شما باید انجام دهید جرقه زدن تخیل خود است و جهان متعلق به شماست.

سه نوع اساسی برای پاسخگویی به طور گسترده وجود دارد:

1- بصورت حضوری میزبان – این نوع دستگاه تلفنی است که خودتان بارگیری می کنید و برای ارسال ایمیل از آن استفاده می کنید. با این حال ، این فقط برای لیست های کوچک کار می کند ، زیرا ممکن است ISP شما اجازه ندهد هزاران پیام در روز ارسال کنید. برای مأموریت سطح کوچک خوب است.

2-میزبان در وب – این نوع دستگاه پاسخگویی توسط میزبانان وب ارائه می شود ، که این خدمات را از طریق وب سایت خود ارائه می دهند.

3- شرکتهای پاسخگوی خودکار – برای افرادی که در مقیاس به دنبال تجارت آنلاین هستند ، این ابزار مناسبی است. چندین شرکت الکترونیکی در این زمینه فعالیت می کنند که می توانند شما را در زمینه نیازهای تلفن گویا یاری دهند. این شرکت ها هزینه نامحدودی را برای خدمات پاسخگویی حرفه ای در اختیار شما قرار می دهند ، کلیه مکاتبات شما را انجام می دهند ، کلیه ایمیل های شما را پیگیری می کنند و از تحویل کلیه ایمیل های شما اطمینان حاصل می کنند. شما هزینه کمی پرداخت می کنید و آنچه در ازای آن به دست می آورید ترافیک بیشتر ، فروش بیشتر و تعداد مشتریان و مشتریان خوشحال و راضی است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا