دنیای وب

پاسخ های مکرر توسط QuickText رد شده است – آموزش استفاده از متن سریع Thunderbird

Thunderbird – یک برنامه منبع باز مبتنی بر کد Mozilla – به عنوان یکی از محبوب ترین سرویس گیرنده های ایمیل که در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد ، یکی از محبوب ترین برنامه هایی است که در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد. با این وجود گزینه ساده ای برای پاسخ مکرر به ایمیل های مشابه ندارد و این می تواند یک مشکل باشد.

شما می توانید وقت کار ارزشمند خود را به طور مداوم و با تکرار همان کار هدر دهید. خوشبختانه افزونه ای به نام QuickText Thunderbird به عنوان پاسخی برای همه این موارد ساخته شده است. می توانید این افزونه را از وب سایت موزیلا بارگیری کنید ، اما مطمئن شوید نسخه ای که دریافت می کنید با نسخه Thunderbird شما سازگار است ، در غیر این صورت صرفاً وقت تلف می کنید. Thunderbird را باز کنید و بر روی Tools & Extension کلیک کنید ، پلاگین بارگیری شده را بیابید و به راحتی آن را از آنجا نصب کنید. به یاد داشته باشید که روی پرونده دوبار کلیک نکنید زیرا فقط در Mozilla Firefox باز می شود ، این همان کاری نیست که می خواهید انجام دهید.

QuickText Thunderbird به شما امکان می دهد سریعاً یک پاسخ استاندارد به ایمیل ها بنویسید ، بسته به اینکه چه کسی برای شما ایمیل می کند و چه زمانی. پس از نصب این افزونه می توانید تنظیمات برگزیده خود را شخصی سازی کنید. ویرایش الگوی خود برای پاسخگویی برای افراد خاص به شما این امکان را می دهد که به سادگی نوع ایمیلی را که می خواهید برای آنها بفرستید انتخاب کنید و نیازی به تایپ مجدد همان ایمیل نیست. در زیر برچسبی که انتخاب کرده اید ، این الگو به طور خودکار در تنظیمات برگزیده شما ذخیره می شود. شرایط بسیار دیگری وجود دارد که تحت آنها می توانید از QuickText Thunderbird استفاده کنید و بهترین راه برای این کار دانستن زمان استفاده از آن است. پلاگین را امتحان کنید و ببینید چگونه می توانید QuickText را به طور خاص برای کسب و کار خود بهبود ببخشید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا