دنیای وب

پایان دادن به تعویق انداختن – راهنمای نحوه مطالعه

به تأخیر انداختن اجتناب از وظیفه ای است که باید انجام شود. در حالی که معطل می شوید ، انجام اقدامات لذت بخشی بهتر از انجام دقیق و درست است.

به تعویق انداختن تعویق می تواند فرد را به دیدن فیلم یا خوابیدن ترجیح دهد تا دیدن یک تکلیف ، خواندن یا حتی هر عمل مهم دیگر.

هنگام به تعویق انداختن ، طرز فکری مانند این شکل می گیرد. او بعداً در تعهدات اساسی خود شرکت خواهد کرد ، در آن لحظه ، سیستم های بدن بیشترین توجه و رضایت فوری را دارند و وقتی این خواسته برآورده نشود ، ممکن است هنگام انجام فعالیتی تمرکز و تمرکز خود را از دست بدهد. به عبارت دیگر ، دانش آموزی که می خواهد فیلمی ببیند اما خود را مجبور به خواندن می کند ، ممکن است نتواند روی خواندن ها تمرکز کند.

اما تأخیر در تعیین تکلیف به دلایل منطقی تعلل نیست. گریگوری شاو ، ترزا واتکینز و پسر لوری اولاف در سال 2007 سه معیار برای طبقه بندی رفتار به عنوان اهمال کاری پیشنهاد کردند. باید بی نتیجه ، نتیجه معکوس دهد و تأخیر ایجاد کند

اثر متوقف کردن متفاوت است و این شامل: از دست دادن بهره وری ، عدم موفقیت ، گناه ، رکود ، بی لیاقتی ، اعتماد به نفس ، عدم تأیید دیگران ، افسردگی ، عزت نفس پایین ، از بین رفتن اراده و عزم راسخ. به تأخیر انداختن بیماری است که هر کسی را در هر زمان مبتلا می کند ، اما این ولع مصرف را می توان مهار کرد. در اینجا روش هایی وجود دارد که می توانید بر اهمال کاری غلبه کنید و مطالعه بیشتری داشته باشید.

  • به افکار و عاداتی که منجر به تعلل می شود توجه کنید. پس از شناسایی این شرایط و عادات ، می توان تدابیری انداخت که از آنها جلوگیری می کند. با این کار دانشجو زمان بیشتری را برای تمرکز روی مطالعات خود فراهم می کند.
  • نیاز به بازسازی فعالیتهای روزمره یک فرد. یک دانشجو یا کارگر که خود را با بسیاری از فعالیت ها محدود می کند ممکن است لازم باشد آنها را قطع کند. با این کار دیگر نیازی به خوابیدن یا استراحت در زمان نامناسب نخواهید بود ، بنابراین تعلل می کنید. با این کار دانش آموز درمی یابد که می توان یادداشت های ارائه شده در کلاس را روزانه پوشش داد زیرا این بهترین روش برای خواندن به جای جمع آوری یادداشت است و یک کار به تعویق انداختن است.
  • کشف مجدد: این مستلزم بررسی نقاط ضعف و قوت ، دوست داشتن و دوست نداشتن فرد است ، با این کار از موقعیت هایی که می تواند منجر به تعویق شود جلوگیری می کند. از این رو ، دانش آموزی که پس از حدود سه تا چهار ساعت مطالعه ، با بررسی توانایی های خود ، قادر به درک مطلب نیست ، متوجه خواهد شد که دیگر نیازی به استرس خود نیست.
  • به همین ترتیب ، دانشجویی که ترجیح می دهد روز بخواند ، با تعیین وقت خواندن در شب ، بنابراین به تعویق انداختن ، کمکی نخواهد کرد. از این رو ، دانش آموزان باید جو ، زمان و خلق و خوی را که مناسب آنها است انتخاب کنند. با این حال ، ممکن است مواقعی پیش بیاید که شرایط به نقض قوانین منجر شود و دانش آموزی که مطالعه زیادی نکرده و برای روز بعد امتحان یا امتحان دارد ، نباید مطالعه را تا ساعات اولیه صبح به تعویق بیندازد زیرا عاشق شب خواندن است اما باید برای خواندن شب قبل نیز تلاش کند ، اگر دانش آموز به طور م effectivelyثر ، روزانه و مثبت بخواند ، این امر ممکن نیست.
  • تمرکز ، عزم ، انگیزه و شجاعت از ابزارهای حیاتی برای جلوگیری از تعلل است. بنابراین ، لازم است که روی خود کار کنیم تا عزم بیشتری داشته باشیم. همچنین ، یک برنامه خواندن خوب به دانش آموز کمک می کند تا تمرکز بیشتری داشته باشد ، او قرائت های غیر ضروری را هدایت می کند و در یک زمان خاص اجازه نمی دهد.

بنابراین ، برای دستیابی به نتایج خوب و موفقیت ، نیاز به پایبندی به مهارت های فوق الذکر است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا