دنیای وب

پایین پایین بودن H2O در خانه

اگر قبلاً آن را نمی دانید ، مصرف کنندگان به سمت سبک زندگی دوستدار محیط زیست می روند و اینجاست که H20 در خانه بازار محبوب خود را پیدا می کند. خواه مردم واقعاً به محیط اهمیت می دهند یا نسبت به مراقبت احساس گناه می کنند ،

H20 در خانه محصولات تمیز کننده غیر سمی ، سازگار با محیط زیست ، محصولات مراقبت در منزل ، مراقبت شخصی از مشتریان و فرصت MLM و وام های آماده را به بازاریابان وابسته ارائه می دهد.

درباره H20 در خانه

H20 در خانه در فرانسه تاسیس شده و در سال 2009 به ایالت ها آورده شده است ، محصولات را از طریق مهمانی های داخل خانه و همچنین مشاوران آنلاین به مشتریان ارائه می دهد. این شرکت افتخار می کند که هرگز حیوانات را آزمایش نکرده است ، زیرا مارک های زیست محیطی بسیاری از برتری را به دست آورده و عضوی از DSA (سازمان فروش مستقیم) است.

چشم انداز شرکت

چشم انداز این شرکت حفظ محیط زیست در عین حال ارائه محصولات مورد نیاز مشتریان برای داشتن یک سبک زندگی سالم در خانه است. H20 در خانه از سیاره زمین و افرادی که می خواهند درآمد نامحدود در خانه کسب کنند پشتیبانی می کند.

چگونه مشاور شویم

دو راه برای شروع مشاوران وجود دارد.

1) یک کیت کشف 99 دلاری خریداری کنید. تمام محصولات اساسی شامل: لوازم تجاری ، ابزارهای آموزشی و وب سایت شخصی.

2) کیت ابزار اجرایی 230 دلار بخرید. این مجموعه با 42 محصول یا کالای 760 دلاری همراه است. این کیت همچنین شامل: لوازم تجاری ، ابزارهای آموزشی و وب سایت شخصی است.

چگونه می توان در خانه درآمد کسب کرد

25٪ -40٪ کارمزد فروش شخصی و کارمزد اضافی از مشتریانی که به عنوان مشاور ثبت نام کرده اند ، کسب کنید.

میزبانان مهمانی باشید

میزبان برنامه پاداش ، فکر کردن برای مهمانی در خانه خود با دوستانشان را برای مشتریان جذاب می کند. میزبان این فرصت را خواهد داشت تا تخفیف های عظیم محصولات و همچنین هدایای رایگان و اعتبار میزبان را نسبت به محصولات H20 بدست آورد.

مزایای پیوستن

* شرکت Value Driven (سفیران سبز)

* عضو DSA (اعتماد به نفس را در شرکت افزایش می دهد)

سرمایه کم شروع (99 تا 230 دلار)

* کمیسیون فروش به علاوه پاداش و جوایز اضافی

* دفتر مجازی رایگان (ثبت سفارش ، حمل و نقل و غیره)

* نسخه ی نمایشی آموزش ابزار آنلاین

چاپ دقیق

* وب سایت شخصی رایگان پس از 3 ماه کار. این سایت به مشتریان امکان خرید آنلاین و سفارش آنلاین را می دهد. همچنین می توانید یک خبرنامه مشتری داشته باشید تا پس از 3 ماه برای مشتریان بالقوه ارسال شود اما هزینه این هزینه ماهانه 13 دلار خواهد بود.

خلاصه

H20 در خانه یک فرصت راه اندازی کم هزینه MLM است که به بازاریابان وابسته این فرصت را می دهد تا به مشتریان محلی و همچنین یک پایگاه مشتری ملی دسترسی پیدا کنند. اگر این فرصتی است که در نظر دارید ، روش هایی را در نظر بگیرید که می توانید محصولات را خارج از وب سایت سفارشی شرکت به بازار عرضه کنید. در حالی که وب سایت شرکت برای برنامه های بازاریابی شما مفید است ، شما باید این موفقیت را با تلاش های دیگر برای دستیابی به موفقیت بزرگ تکمیل کنید. در اینجا چند ایده وجود دارد.

* وبلاگ نویسی را در مورد تجربیات خود با محصولات ، مشتریان و مهمانی های داخلی و پیوندهای وب سایت شرکت خود در نظر بگیرید تا ترافیک بیشتری در وب ایجاد کنید.

* در نظر داشته باشید که از مهمانی عکس بگیرید و آن را به وبلاگ خود ارسال کنید تا مهمانان میزبان شما بتوانند تسویه حساب کنند. برای دسترسی به عکس ها از آنها بخواهید مشترک پست های هفتگی وبلاگ ما شوند.

* یک لپ تاپ در مهمانی های خود تهیه کنید تا مهمانان بتوانند فوراً برای عکسهای مهمانی و پست های هفتگی وبلاگ ثبت نام کنند.

به چگونگی تأمین نیازهای بازار طاقچه خود فکر کنید. شاید بخواهید یک وبلاگ ایجاد کنید که سرگرم کننده و آموزشی باشد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا