دنیای وب

پرداخت 20 دقیقه: مروری بر مدل کسب و کار پیام رسانی فوری توسط راسل برونسون

اگر به دنبال پرش به عرصه بازاریابی اینترنتی هستید تا رؤیای رفاه مالی و صاحب مشاغل شخصی خود را دنبال کنید ، اما تصوری ندارید که از کجا شروع کنید ، بهتر است به دنبال مشاوره حرفه ای در مورد چگونگی پیشبرد یک تجارت موفق در بازاریابی اینترنتی باشید. این بررسی یکی از این برنامه ها و مشاور را نشان می دهد.

در همین راستا ، بازرگان و بازرگان اینترنتی موفق راسل برونسون برنامه ای را طراحی کرده است که حتی تازه ترین مبتدیان اینترنت را نیز در بر می گیرد و طناب های ساخت یک شرکت اینترنتی سودمند را با استفاده از یک الگوی تجاری آزمایش شده با زمان به آنها نشان می دهد. هیچ وعده ای در آسمان وجود ندارد پرداخت 20 دقیقه یک برنامه. شما تمام شب ثروتمند نخواهید شد. اگر این چیزی است که شما به دنبال آن هستید ، بهتر است یکی از بسیاری از برنامه های “کلاهبرداری” را که در حال حاضر در معرض دید مخاطبان IM قرار دارد پیدا کنید. منظور از “کلاهبرداری” برنامه ای است که مطالب قدیمی و غیرواقعی را آموزش می دهد.

آنچه برونسون می آموزد پرداخت 20 دقیقه این بستگی به اصول صحیح کار دارد که ثابت شده است که با گذشت زمان و در هر شرایط کاری کار می کند. شما با پیدا کردن یک طاقچه که تقاضا برای یک محصول وجود دارد ، شروع می کنید. پس از پیدا کردن یک نقطه داغ ، شما نیاز به تولید محصولی برای فروش در آن مکان مناسب دارید. این جایی است که توصیه راسل مفید است. اگر جمله “پول در لیست است” را شنیده اید ، راسل نحوه رشد لیست مشترکان خود را به شما یاد می دهد ، که پس از آن پایه و اساس کسب و کار آنلاین جدید شما می شود.

او دست یک تاجر بلندپرواز را به صورت آنلاین می گیرد و به او نشان می دهد که در صورت نیاز به بازارهای گرم در صورت نیاز به محصولات قابل اعتماد ، پیدا کند. در مرحله بعد ، به شما نشان می دهد چگونه محصولی را تهیه کنید که مردم برای شما هزینه بپردازند. سپس دقیقاً مراحلی را که باید برای بازاریابی این محصول با استفاده از اینترنت انجام دهید ، به شما نشان می دهد. برای یادگیری در اینجا چیزهای زیادی وجود دارد و کارهای کمی برای انجام آن وجود دارد ، اما یک کارآفرین بالقوه در بازاریابی اینترنتی 101 یک آموزش درجه یک را کسب می کند.

هنگامی که شما یک محصول و یک مکانیسم بازاریابی اثبات شده در کار دارید ، راسل به شما نشان می دهد که چگونه شرکای JV را پیدا کنید و از آن استفاده کنید تا به فروش این محصول به شما کمک کند. همانطور که هر تاجر آفلاین موفق می داند ، هرچه نمایندگی بیشتری در محصولات خود بفروشید ، موفق تر خواهید شد. فقط کافی است از مری کی ، خرده فروش مستقیم لوازم آرایشی و بهداشتی موفق یا Amway ، شرکت محصولات موفق خانگی استفاده کنید. آنچه راسل به شما آموزش می دهد این است که چگونه می توانید همین ایده ها را بصورت آنلاین مناسب کنید.

این کلاهبرداری های تجاری زیادی را به شما ارائه می دهد که به شما امکان می دهد بازاریابی آنلاین را به هر اندازه که می خواهید گسترش دهید و رشد دهید. انتخاب به تنهایی شماست ، تا چه اندازه می خواهید این اطلاعات را به دست بگیرید. هنگامی که یک منبع درآمد را با موفقیت ایجاد کردید ، می توانید این روند را تکرار کنید و دیگری را ایجاد کنید. و دیگری اگر دوست دارید آسمان مرز است. پس از یادگیری اصول اولیه بازاریابی آنلاین ، این مهارت را به دست می آورید که از آن برای بقیه عمر استفاده کنید.

با این وجود یک چیز وجود دارد که نباید از آن هراس داشته باشید. یعنی: کار سخت. در حالی که کارهای زیادی در تهیه یکی از این منابع درآمد وجود دارد ، راسل به شما نشان می دهد که چگونه امور را آسان تر کنید و مدت زمان لازم برای افشای برخی از میانبرهای وی را برای موفقیت کوتاه کنید. شما با دنبال کردن کلید های میانبر برای ایجاد یک محصول راسل ، یاد می گیرید که چگونه در یک زمان مناسب ، یک محصول مناسب را ایجاد کنید. نکته خوب در مورد این سیستم این است که: شما فقط باید یک بار کار را انجام دهید. پس از پایان کار برای راه اندازی قیف فروش خود ، می توانید در یک تجربه خودکار بنشینید و تماشا کنید.

با اجرای استراتژی ها و تاکتیک های تجاری اثبات شده ، می توانید امپراتوری مالی خود را بصورت آنلاین ایجاد و گسترش دهید. با انجام یک کار بعد از دیگری در روند ساخت جریان درآمد خود ، آن را کند و آسان کنید. یا اگر عجله دارید ، بیاموزید که چگونه از عهده انجام کارهای وقت گیر برآیید که در حین انجام این کار باید انجام دهید. شما هستید توجه خود را به سایر جنبه های فرآیندی که در آن تعالی دارید تمرکز کنید. تنها چیزی که طول می کشد ، میل به موفقیت و نگرشی است که هرگز نمی گوید. بقیه در حال حاضر ارائه شده است پرداخت 20 دقیقه مقالاتی که یک طرح واقعی برای یک تجارت آنلاین موفق به شما ارائه می دهند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا