دنیای وب

پنج تصور غلط رایج در مورد بازاریابی برای سالمندان

با وجود بازارهای هدف بالقوه موجود ، چرا به هر حال کسی می خواهد به سالخوردگان بازاریابی کند؟

برخی فکر می کنند این یک “علت گمشده” است ، و توصیف می شود که بسیار قدیمی ، بیش از حد معلول ، بیش از حد فراموشی یا بسیار اقتصادی است. در حالی که این عناوین ممکن است در برخی موارد کاربرد داشته باشد ، تعجب آور است که وقتی شما با وجود اقتصاد ترش ، بحران املاک و مستغلات و بیکاری در بدترین سطح خود در دهه ها ، واقعیت خرید عمومی را مطالعه می کنید ، چقدر اشتباه است.

ناگهان ، سالمندان به دلیل برخی واقعیت های کلیدی به دنبال جذابیت قدرتمندی برای برخی ، اگر نه همه ، بازاریابان هستند:

تصور غلط شماره 1: سالمندان از اقلیت هستند

حقیقت: در 65 سال آمریكا 76 میلیون بومر بچه وجود دارد ، واقعیتی كه بزرگترها را در اکثر موارد قرار می دهد. طبق 6 فوریه 2011 مجله نیویورک تایمز مقالاتی پیرامون کار پیری ، این سالمندان جدید با نسل های قبلی متفاوت هستند و انتظار دارند عمر طولانی تری نسبت به گذشته داشته باشد – دوره ای حداقل بیست سال دیگر. براساس برآورد سازمان ملل ، در سراسر جهان ، نسبت جمعیت سن 65 سال به بالا بیش از دو برابر خواهد شد ، از 523 میلیون نفر به 1.5 میلیارد دلار تا سال 2050. دفتر سرشماری ایالات متحده گزارش داد که تعداد زنان بیش از نرها در سراسر کشور با شمال شرقی در خط مقدم این تمایز ، و همچنین بیشترین تعداد افراد در گروه سنی 65 سال و بالاتر وجود دارد. اگرچه افراد بیشتری برای حفظ درآمد پایدار ، بازنشستگی خود را به تعویق می اندازند ، اما افرادی که بازنشستگی را انتخاب می کنند ، زمان زیادی را در دست خود خواهند داشت که تنها نجات آن مشغله است. و برون دادن حقیقت از واقعیت ، نگرانی بدان معنی است که سالمندان یکی از بزرگترین بازارهای کشور را تشکیل می دهند ، که بسیار گسترده است تا نادیده گرفته شود ، و مطمئناً برای رد وجود ندارد.

تصور غلط شماره 2: افراد مسن ، که از مشکلات فنی و هراس رایانه رنج می برند

حقیقت: با تعریف “شهروند سالخورده” به عنوان کسی که به سن پیری رسیده است (تا به امروز ، برای سرگرمی این نویسنده ، که هنوز هم در بعضی از فرهنگ لغات به عنوان “قدیمی” توصیف شده است) ، بخش عمده ای از بومرهای کودک تا یک سال یک گروه نسبتاً کوچک خواهند بود (سن 65 تا 74 ساله). 2034. این بیست سال خوبی است که بازاریابان می توانند از آن بهره مند شوند. نوزادان برخی از گل های دیواری نیستند که از احتمال بیرون رفتن به رقصیدن می ترسند. در حقیقت ، اینها ابزارهای هوشمندانه ما ، تفکر آینده گرایانه ، بالغ و با تجربه ، موتورها و شیکرها هستند که شرکت کننده بزرگی در ، اگر نه مبتدیان ، سبک زندگی پیشرفته تکنولوژیکی اکثر وجودشان بودند. این افراد به سختی با یک ترکیبی از جامعه مرتبط هستند ، از پیامدهای رسانه های اجتماعی و رتبه های گوگل آگاه هستند ، و به طور متناوب از اشتباهات سیاسی و رویدادهای جهانی به اشتراک می گذارند و عصبانی می شوند و تحت تأثیر عواقب ناشی از خسارات شغلی و سلب حق بیمه قرار می گیرند. اینها کاملاً از خشمگین ترین مصرف کنندگان آگاه هستند.

تصور غلط شماره 3: افراد مسن خیلی ارزان هستند و توانایی پرداخت هزینه ندارند

حقیقت: سالمندان بزرگترین مخارج امروز هستند. براساس برآوردهای انجام شده براساس بررسی مصرف کننده دفتر آمار کار ، در سال 2009 حدود 2.6 تریلیون دلار توسط خانواده های کودکان در ایالات متحده هزینه شده است. طبق یک نظرسنجی Gallup که در 10 ژوئن 2010 انجام شد ، این میزان در سال نسبت به سال افزایش می یابد مجله نیویورک تایمز مقاله ای از کاترین رامبل با عنوان “چه کسی دوباره می گذرد؟ غنی و پیر”.

در حالی که درست است که افراد مسن در انتخاب خود تمایل بیشتری به سلیقه و اقتصاد خود دارند ، اما درست است که عادات خرج آنها تحت تأثیر نیازها و نیازهای افراد مهم برای آنها: فرزندان ، نوه ها و نوه هایشان است. به عنوان مثال ، اگر فرزند یک شهروند سالخورده شغل خود را از دست بدهد و دیگر نتواند خانواده خود را تا حد آسایش از گذشته پشتیبانی کند ، این مادربزرگ من نیست که ببیند رنج می برد. بسیاری از آمریکایی های مسن از نسل جوان به خانه های خود استقبال می کنند و اکنون برای اینکه چربی و خوشبختی خود را حفظ کنند ، صرف هزینه می کنند.

اما دلیل دیگری وجود دارد که باعث می شود افراد مسن مجدداً دست خود را روی تخمهای بسیار بزرگ لانه شل کنند. دستاوردهای اخیر بورس تأثیر روانشناختی در ذهنیت بازنشستگان سرمایه گذاری دارد ، حتی اگر این سرمایه گذاری ها بر اساس اوراق قرضه یا حق بیمه باشد ، آنها را به این نتیجه می رساند که ثروتمندتر هستند. این احساس را به این منطق اضافه کنید که ممکن است افراد مسن احساس کنند زندگی خیلی کوتاه است و وقت آن است که لاف بزنید قبل از اینکه خیلی دیر شود. با پشتوانه سالها تأمین مالی نسبتاً موفق که اکنون از ثمرات مزایای تأمین اجتماعی تقویت می شود ، برخی از این افراد مسن دارای وسایل مهمی هستند و برنامه ریزی برای تجربه تجملات زندگی قبل از اتمام زمان.

چه مفهومی داره؟ این یعنی تعطیلات ، سفرهای دریایی ، وسایل نقلیه لوکس و خرید سرگرمی خانگی. این یعنی خرید لباس ، جواهرات و هدایا برای کودکان. این یعنی هزینه کردن روی مو ، ناخن ، جراحی پلاستیک و لبخند جدید. این به معنای غذا خوردن و بیرون رفتن برای یک شب لذت بخش است. همه به طور منظم پس از شروع کار ، متوقف کردن آن دشوار است.

تصور غلط شماره 4: افراد سالخورده وفاداری به برند ندارند

حقیقت: افراد مسن خیلی بیشتر از اعضای نسل های جوان امروز که تمایل به تلنگر دارند ، وفاداری به این برند نشان می دهند و با قطره کلاه از یک چیز به چیز دیگری حرکت می کنند. در حالی که گرایش ها ، روندها و تأثیرات اجتماعی جوانان را از یک محصول به محصول دیگر جذب می کند ، طبق گفته 26 سپتامبر 2007 افراد مسن به عنوان مشتری با ارزش تر قلمداد می شوند. مجله نیویورک تایمز مقاله ای که توسط مت راشل در مورد “افراد قدیمی چسبیده” نوشته شده است. افراد سالخورده وقت خواهند گذاشت تا تصمیم را به دقت ارزیابی كنند و به طور معمول برای مدت طولانی تری به این تعهد خواهند بست.

اگرچه سالمندان تجربه مادام العمر ، دانش کافی درمورد موضوعات مختلف و مهارتهای ارزشمندی دارند که طیف وسیعی از مشاغل را نشان می دهند ، اما این دنیای هوشمند در دنیای پر سرعت در حال تغییر با برخی از رزرو ها مشاهده می شود. اول ، پیری باعث فراموشی و فراموشی می شود. دوم ، هنگامی که صحبت از در دسترس بودن دانش می شود ، گوگل برای همه چیز و هر چیزی که در کسری از ثانیه قرار دارد ، پاسخ می دهد و این یک زمینه برابر برای سالمندان (یا هر شخص دیگری در این زمینه) نیست ، فارغ از اینکه هوشمندانه یا دستاوردهای آنها هستند. سرانجام ، مهارتهایی که افراد مسن تر در آن کسب کرده اند تمایل دارند در مواردی باشند که ما دیگر به آن نیاز نداریم یا از آنها استفاده می کنیم ، مانند موتورهای دیروز یا دستگاههای سرگرمی منسوخ ، به عنوان مثال ، که اکنون با فناوری پیشرفته تر رایانه بی سیم جایگزین می شوند. حتی اگر افراد مسن در طول سالها با پیشرفتهای فنی همگام باشند ، انگیزه آنها برای پیشی گرفتن از این تغییرات پس از بازنشستگی بسیار کاهش می یابد و همچنین توانایی حفظ آنها وجود دارد. فرد جوانتر در اینجا لبه دارد.

تصور غلط شماره 5: افراد مسن هیچ چیز را خریداری نخواهند کرد مگر اینکه تخفیفی وجود داشته باشد

حقیقت: اگر یک مورد وجود داشته باشد که کاملاً بر افراد مسن حاکم باشد ، بازار بهداشت و درمان است یا تخفیف یا تخفیفی ندارد. هیچ کس محصولات مرتبط با سلامتی را بیش از افراد مسن خریداری نمی کند ، و به همین دلیل آنها را به راحتی تبدیل به با ارزش ترین بازار برای تجارت در این صنعت می کند. پیری ، به واسطه ماهیت خود ، در تعادل ، نبوغ ، استقلال و تحرک و همچنین نگهداری و حفظ حسی مشکلاتی به همراه دارد. برخی از این شرایط ترك اجتماعی را تشویق می كنند. صنايع علاقمند به محافظت از سالخوردگان در برابر آسيب های جسمی و روانی تنها می توانند انتظار داشته باشند كه ميوه ذكری خود را در ساخت و بازاریابی حاصل كنند. با این حال ، واضح است که چشم انداز سرمایه گذاری زیاد در توسعه محصولاتی که می توانند در چنین اهدافی در خدمت باشند ، ترس را در شرکت هایی که مایل به استفاده از آن هستند ، می طلبد. دلیل این امر این است که هنوز بازار بزرگ منطقه ای تأیید نشده به اثبات نرسیده است ، زیرا ثابت نشده است که حتی در صورت نیاز فوری به آن ، در فناوری های جدیدی که سلامت و رفاه را حفظ می کند ، خریداری می کند. درعوض ، شرکت هایی مانند فورد موتور که دارای سیستم پارکینگ هندزفری موازی هستند و نیاز به کرنش گردن شخص را تشدید می کند (یک مشکل احتمالی پیر شدن) ، همراه با تشخیص نقطه کور و یک سیستم صوتی فعال شده از صدا ، در توانایی خود در بازاریابی به بازار راحتی می گیرند. پایگاه گسترده ، نه تنها هدف قرار دادن سالمندان رمز و راز موفقیت محصول.

در حین نوشتن این مقاله ، من به طور اتفاقی توسط یک سازمان غیر انتفاعی محلی “پیر شدن در یک مکان” با من تماس گرفتم که ادعا کردم برای تسهیل در افزایش عضویت در پرداخت حقوق نیاز به یک برنامه بازاریابی دارد. پیری در یک مکان مفهومی است که گروههای بزرگان کشوری از آن برای توصیف تلاشها برای کمک به افراد سالخورده برای ماندن در خانه های خود تا آنجا که ممکن است استفاده می کنند ، ضمن اینکه در صورت لزوم دریافت کمک از انواع خدمات خارجی ، در صورت لزوم ، برای یافتن راه حل برای هرگونه ناراحتی یا مشکلی که پیش می آید. این ممکن است شامل کمک در نیازهای پزشکی ، اجتماعی ، مالی یا تغذیه ای باشد ، برای ذکر چند مورد.

در عین حال ، بسیاری از شرکت های توسعه املاک و مستغلات در سراسر کشور این ایده را پذیرفته اند که ساخت مراکز مسکونی یا مستمری مناسب برای سالمندان شامل فناوری های جدیدی برای نظارت بر سلامت و ایمنی ساکنین آنها است ، همچنین مناطق اجتماعی ، ناهار خوری ، حضوری ، سرگرمی ، تناسب اندام و فیزیوتراپی یک شرط مطمئن برای بزرگسالان است. بازار یابی.

مطمئنا کدام یک از این دو سناریو تا زمانی که همه بازاریاب ها به این سؤال قدیمی بپردازند ، معقول است: بهترین راه برای رسیدن به سالمندان چیست؟ در عوض ، این سؤال است ، چگونه می توانید به فرزندان بزرگتر برسید؟ در حالی که گزینه ها هنگام تلاش برای دستیابی به بازار کل یکسان باقی می مانند ، وقتی همواره امکان پاسخ گویی ناشناخته است ، همه گزینه ها گران هستند ، اما روش هایی برای هدف قرار دادن افراد مسن با استدلال منطقی وجود دارد. اگر می خواهید جمعیتی مسن تر باشید ، پیرمرد فکر کنید. برای رسیدن به یک کودک نوپا یا کودک بزرگتر فکر خلاقانه ای کنید. در میان مجموعه کاملی از استراتژی ها ، شیوه قدیمی به معنای تبلیغات در روزنامه های روزانه است. در مورد برنامه های رادیویی محافظه کار ، محافظه کار؛ یا حامی بازاریابی و ارائه سخنرانی زنده با صدقه در نمایشگاه ها و رویدادهای مهم در جوامع محلی یا مراکز مذهبی. بازاریابی خلاق ممکن است به معنای استفاده از اینترنت برای دستیابی به باهوش ترین کارشناسان با یک فعالیت ایمیل باشد. یا تبلیغات برای همراهی با جستجوهای مرتبط در Google ، و به سختی قسمت بالای امکانات را لمس کنید. شاید مطمئن ترین راه برای یک فرد مسن از طریق آدرس پستی وی باشد و لیست های وی را می توان با انتخاب سن به اضافه یک سری پارامترهای دیگر که ممکن است مناسب باشد خریداری کرد.

مانند هر بازاریابی ، یک تلاش ممکن است کافی نباشد. این معمولاً رویکرد متنوع و تلاشهای متعدد است که منجر به نتیجه ای موفق تر می شود ، با توجه به اندازه گیری پاسخ در هر مرحله از روند. اما یک نکته را در خاطر داشته باشید. افراد مسن بیشتر از آنچه که به آنها اهمیت می دهیم قربانی فریب شده اند. در حالی که ممکن است برخی هنوز از نظر درمانده ضعیف باشند ، برخی دیگر محتاط تر شده اند و به هر پیشنهاد بازاریابی که با آن روبرو نشوند اعتماد ندارند!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا