دنیای وب

پنج روش برای از بین بردن تجارت MLM شما

من واقعاً آن را اینجا می گویم. از دست دادن یک شرکت MLM بسیار آسان است. افسانه این است که بیشتر داستان های شکست شامل افرادی است که هرگز شروع نمی شوند. افرادی که سرمایه گذاری های اولیه خود را انجام می دهند و هرگز لیست خود را تهیه نمی کنند ، مشتریان بالقوه را خریداری می کنند ، برای یک توزیع کننده واحد مراقبت می کنند یا محصولی را می فروشند. به ندرت داستان خرابی MLM روی شخصی که یک شرکت از 100 تا 500 توزیع کننده ایجاد می کند ، فقط تا زمانی که این کسب و کار خراب شود ، تمرکز می کند. در این اندازه ضرر تجاری رخ می دهد و قلب هنگام شکسته شدن شکسته می شود. هیچ توزیع کننده ای در حال ساخت یک پایه نیست که روزی بخواهد دوباره این کار را انجام دهد. این یکی از دلایلی است که توزیع کنندگان عمده هنگام ترک یک شرکت و انتقال به یک شرکت دیگر ، “رهبران اصلی” با آنها هستند. بنابراین شما در راه ساختن شغل خود قرار دارید ، چک های ماهیانه یا هفتگی را دریافت می کنید. پنج کار را می توانید انجام دهید تا مطمئن شوید همه چیز به سمت جنوب می رود؟

مقرر شد حداقل کاری انجام شود. یکی از اقدامات اصلی برای توسعه تجارت شما ، تهیه یک روش عملیاتی استاندارد است. داخلی SOP حداقل کارهایی است که شما باید هر روز انجام دهید تا شغل خود را به جلو سوق دهید. مشکل این است که با رشد کسب و کار شما ، خط پایین می تواند به یک هنجار تبدیل شود. با رشد مشاغل شما ، ایده “من حداقل با 5 نفر در روز صحبت خواهم کرد” تبدیل خواهد شد “من روزانه فقط با 5 نفر صحبت می کنم.” یک بازرگان یک بار به من گفت ، “ببین میمون ، میمون کن.” اگر خط تلفن شما شما را با 5 صحبت می کند ، آنها با 2 صحبت خواهند کرد ، زیرا داشتن افراد در سازمان شما به شما اجازه انجام کمتر از این کار را نمی دهد. اجرای حداکثر ظرفیت شما را از نوسانات دیوانه وار کسب و کار شما محافظت می کند. حداقل کارکردن فقط محدودیت های کسب و کار را که حتماً رخ می دهد تقویت می کند ، زیرا مشکلات در طبیعت به طور طبیعی اتفاق می افتد. تنها راه برای محافظت از خود در برابر چالش های ضروری کسب و کار که پیش خواهد آمد ، دستیابی مداوم به مشتریان بالقوه ، توزیع کنندگان یا مشتریان جدید است.

تصمیمی بگیرید که مسئولیت شما نیست. شرکت شما به تازگی محصولی جدید را راه اندازی کرده و بسیار هیجان زده اید. شما محصول را راهی برای جلب مشتریان جدید می بینید. شما نگران سرمایه گذاری در چندین بسته از یک محصول با اندازه کامل هستید تا از آنها به عنوان نمونه برای مشتریان بالقوه استفاده کنید. شما می خواهید این محصول به اندازه اندازه آزمایشی باشد ، اما اندازه آزمایش دوباره برمی گردد. شما تصمیم می گیرید که این شرکت مسئولیت دارا بودن اندازه های آزمایشی در دسترس باشد ، بنابراین تصمیم می گیرید قبل از معرفی محصول خود به مشتریان جدید منتظر بمانید تا اندازه آزمایشی در دسترس باشد. تصمیم دارید منابع شخصی خود را در خرید محصولات با اندازه کامل برای مشتریان بالقوه سرمایه گذاری نکنید. این تصمیم برای شما ثروت بسیاری از مشتری های جدید را در بر دارد. یکی از اعضای خط پایین به دنبال یک توزیع کننده جدید مشتاق است و سپس غیرفعال می شود. توزیع کننده جدید واقعاً مشتاق است و شما را برای کمک فراخوانی می کند. شما قبول دارید که کمک کنید اما در قلب شما احساس می کنید که این مسئولیت شما نیست. شما “ناخواسته” برخی از تماس های پیگیری با آن توزیع کننده غیرت را از دست خواهید داد. ناگهان خیلی هیجان زده نشدند. در حقیقت ، آنها دیگر فعال نیستند.

من تصمیم گرفتم برای تیم شما راهنمایی بنویسم. مواردی وجود دارد که شما می خواهید این کار را از طریق شروع به شما بگوید ، بنابراین من تصمیم گرفتم که این موارد را در یک راهنما ذکر کنم. شما راهنمای خود را با جدیت و بینش هایی برای رقص گروهی به صورت دو نفره ایجاد می کنید. سرانجام این کار انجام شده است ، آنرا توزیع کنید و به جای داشتن کپی تلاش و نتایج ، می توانید منتقدان فوری راهنمای خود را ایجاد کنید. تیم شما تلاشهای تجاری شما را تکرار نمی کند ، درعوض آنها ساعت ها وقت خود را صرف خواندن بروشور می کنند و سپس از سبک نوشتن شما و عدم وضوح ظاهری شما انتقاد می کنند. اعضای گروه دقیق تر شما تصمیم می گیرند راهنمای خود را در یک چرخه بی پایان تحلیلی و تحلیل اطلاعات و اطلاعات گدایی به جای تلاش و نتیجه مجدد بازنویسی کنید.

با یک شرکت پیشرو به تیم خود بپیوندید. اگر شرکت پیشرو نیز MLM باشد ، این آسیب ضرب می شود. بهترین هدایت شما و تیم خود تولیدی شما هستند. از آنجا که شما اغلب نمی دانید که چگونه سرب ایجاد شده است ، چشم اندازها پولهای گرانبهای خود را برای او خرج می کنند که ممکن است از شخصی که در خیابان می رود ، برای مالکیت تجاری خاص تر نباشد. در واقع ، در مقایسه با برخی از منابع سرب ، تیم شما ممکن است هنگام قدم زدن در خیابان و بیرون کشیدن غریبه ها نتیجه بهتری کسب کند.

مسابقات تصمیم می گیرند اهمیتی نداشته باشند. این مسابقات اشتیاق را برای شرکت یا محصول خدماتی ایجاد می کند و می تواند وسیله ای برای جمع آوری تیم ها باشد ، پیشرفت در طی مسابقات می تواند ترتیب یابد. تیم شما به دلیل نتایجی که در طول مسابقه به دست می آورد می تواند شما را به عنوان یک رهبر قابل اعتماد ببیند. اگر شما مسابقات را نادیده بگیرید فرصتی برای استحکام تیم خود ندارید.

کارفرمای بودن کار سختی است. امتیازات هیچ تفاوتی با هم ندارند. جاده های به سواحل جهان پر از بقایای دارندگان صاحبان مشاغل است که وقتی مجبور به زیگزاگ بودند می چرخیدند و نتوانستند اشتباهات خود را تشخیص دهند و از آنها بیاموزند. انجام همه کارهایی که ذکر کردید بسیار آسان است و به کار شما آسیب می رساند. چی شد؟ شما فقط خسته می شوید. شما احساس خستگی می کنید و انجام حداقل کاری وسوسه انگیز می شود. از توقف پاك با شما احساس نااميدي و خستگي كنيد. من از جواب دادن به همین سؤالات خسته شده ام ، بنابراین به نظر می رسد که فهرست یا وب سایت کار درستی است ، تا زمانی که شما در پایان وقت گرانبها را در ساخت کارها در زمینه نگهداری و دست نویس سایت سپری کنید. مشتریان بالقوه غذای تجاری شما هستند ، بنابراین به طور طبیعی می خواهید شرکتی را پیدا کنید که بتواند شما و توزیع کننده شما را از شما تغذیه کند. شرکت شما همواره در حال رقابت است و به راحتی می توانید تصمیم بگیرید که بازی فعلی را نادیده بگیرید و از بازی بعدی احساس هیجان کنید. شرکت چیزی را می داند که شما باید بدانید. درآمد آنها در طول مسابقات رشد می کند و درآمد شما نیز می تواند باشد. نکته این است که انجام کارهایی با حسن نیت بسیار آسان است که در نهایت به کسب و کار شما آسیب می رساند.

راه حل چیست؟ شما هستید. مراقب خودت باش. شناخت علائم خطر ناامیدی و خستگی ، یک سیستم مراقبت از احساسات و یکپارچگی شخصی را ایجاد کنید که در آن یاد بگیرید چگونه حقیقت را به تیم خود بگویید. به آنها بگویید که آنها باید یاد بگیرند که چگونه می توانند برای خود ایجاد کنند و راهکارهای ساده ای را برای انجام این کار آموزش دهند. پاسخ مرد یا زن نباشید بلکه یاد بگیرید چگونه تیم خود را در جهت درست هدایت کنید تا آنها یاد بگیرند که به تنهایی به سؤالات پاسخ دهند. وظیفه شما ، اگر تصمیم به پذیرش آن گرفتید ، ساختن تیمی از صاحبان مشاغل آزاد است. داشتن یک برنامه مراقبت از خود به معنای این نیست که شما برای ساختن مشاغل خود به کارهای درمانی و مراقبه های اسپا مشغول هستید ، اما به این معنی است که می دانید که در دراز مدت در این تجارت هستید: حداقل 5 سال در صورتی که قبلاً حق رای دادن نداشته اید.

اگر در روزی که درخواست خود را امضا کردید ، می دانستید که به مدت 5 سال مشغول به کار هستید ، چگونه با خود رفتار خواهید کرد؟ آیا برای خواندن کتاب مقدس یک تمرین روزانه انجام می دهید؟ خواب زیادی دارید؟ آیا شما روزانه قدردانی می کنید؟ در اینجا پاداش ، قدردانی و قدردانی برای هر سطح از دستیابی یا هر سطح درآمد یک روش مطمئن برای از بین بردن شغل شما است. هرگز از چک 100 دلاری متنفر نشوید زیرا 1000 دلار نیست. عمل قدردانی ، دریچه سعادت را باز خواهد کرد. به طور جدی. اگر می خواهید به تجارت خود آسیب بزنید ، شش مورد ذکر شده در اینجا را انجام دهید. اگر می خواهید نتیجه متفاوتی داشته باشید ، یک قدم عقب را مرور کنید ، به تجارت خود نگاهی بیندازید ، مراحل اخیر اقدامات را بررسی کنید و متناسب با آن تنظیم کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا