دنیای وب

پنج سئوی مبتنی بر نتیجه

برای هر شرکتی از هر مقیاسی ضروری است که یک کمپین بازاریابی دیجیتال انجام دهد. با رشد صدها هزار کاربر گوشی های هوشمند روزانه ، داشتن وب سایت و حضور در همه شبکه های دیجیتال با سرنشین برای توسعه Lead ها و ایجاد تبدیلات ضروری است.

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) یکی از جنبه های اساسی بازاریابی دیجیتال است. استفاده از نرم افزار تشخیص صدا در تلفن های هوشمند از موتورهای جستجو برای پاسخگویی به سوالات شما استفاده می کند. در حقیقت ، بیشتر مرورگرهای تلفن همراه از Google و موتورهای دیگر برای یافتن پاسخ س quالات خود استفاده می کنند.

رشد مداوم شبکه های اجتماعی بسیاری از بازاریاب های دیجیتال را متقاعد کرده است که سئو از بین رفته است. حقیقت این است که او هنوز زنده است. بورل اسوشیتد ، یک اندیشکده صنعتی ، دریافت که شرکت های آمریکایی با کمپین های دیجیتال در سال 2017 حدود 65 میلیارد دلار برای فعالیت های سئو هزینه کرده اند. در حقیقت ، او معتقد است صنعت خدمات جستجوگرها می تواند در سال به 72 میلیارد دلار رشد کند. 2018 به تنهایی.

خدمات سئو شرکت به شما کمک می کند تا هنگام جستجوی موضوعات خاص با کلمات کلیدی ، در موتورهای جستجو رتبه بندی کرده و گزینه اصلی مخاطب شوید. صنعت رو به رشد سئو را بی شمار و دارای قیمت رقابتی کرده است.

انتخاب بهترین ها برای شرکت شما دشوار است. با این حال ، ما می فهمیم که یک شرکت با کیفیت ، شرکتی است که خصوصیات زیر را دارد.

تحلیل آنها را تماشا کنید (و به تمام س questionsالات خود پاسخ دهید)

مشاوره یا توصیه رایگان ممکن است برای این شرکت ها به عنوان یک استراتژی فروش به نظر برسد ، اما اگر یکبار خدمات SEO رایگان ما را امتحان کنید ، در این مرحله چیزی برای از دست دادن نخواهید داشت.

با این حال ، وقتی از خدمات رایگان آنها استفاده می کنید ، به اطلاعاتی که از شما می خواهند توجه کنید. آنها درمورد اطلاعات جمعیتی ترافیک ، محصولات و خدمات مارک تجاری و URL وب سایت شما برای مبتدیان سال می کنند.

یک شرکت خوب ظرف یک روز پاسخ فوری نخواهد داشت. یک ارائه دهنده SEO خوب ممکن است 3-4 روز طول بکشد تا بتواند نتایج مشاوره خود را به شما ارائه دهد. با این حال ، بهترین آنها پاسخگوی س youالاتی است که ممکن است داشته باشید.

در صورت تمایل از ارائه دهنده SEO خود بپرسید که اگر پیشنهاد آنها را قبول کنید ، چه نقاط عطف و اهدافی را برای شما توصیه می کنند. همچنین از آنها بپرسید که چرا به روشهای ارائه شده اعتماد کرده و نتایج احتمالی پروژه را چگونه اندازه گیری کرده اند؟

یک سرویس سئو خوب بدون شک پاسخگوی سوالات شما خواهد بود.

نقاط عطف واقع بینانه و قابل دستیابی را تعیین می کند

یک ارائه دهنده سئو خوب نمی خواهد از مشتریان قدیمی خود استفاده کند. آنها مشارکت می خواهند. بنابراین ، آنها تمام تلاش خود را برای کمک به کار خواهند گرفت.

آنها همچنین از نقطه شروع درست برای دستیابی به بزرگترین اهدافی که می توانید در هنگام فعالیت بازاریابی خود بدست آورید ، مطلع هستند. آنها بازه زمانی اولیه خود را ایجاد می کنند. با این حال ، آنها مایل به تنظیم آن برای رسیدن به مهلت مقرر هستند.

این شرکت های معتمد در مورد کانال های بازاریابی دیجیتال مناسب که می توانید استفاده کنید با شما صحبت خواهند کرد. در پیش نویس برنامه های آنها ، شما ممکن است برنامه هایی را برای استفاده از کمپین های پشت سرهم برای بهینه سازی موتور جستجوگر ارگانیک و پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) برای افزایش آگاهی از نام تجاری خود مشاهده کنید.

سرانجام ، اگر تمام بازه های زمانی و نقاط عطف به پایان برسد ، شرکت معتبر SEO قراردادی را تضمین می کند که تمام نتایج وعده داده شده را تا پایان پروژه ارائه می دهد.

تجربه صنعتی

تجربه بهترین معلم است. حتی عاشق ترین کتاب های شرکت ها وقتی سال ها در صنایع خود هستند بهتر می شوند.

با این حال ، برای صنعت سئو ، تجربه یک تجربه ضروری است.

این به این دلیل است که هر چند ماه ، بازاریابی دیجیتال تغییر می کند. استراتژی های قدیمی برای کارایی م needثر به بروزرسانی نیاز دارند. شرکتهای باتجربه این دانش را دارند که در سریعترین زمان ممکن استراتژیهای بی اثر را بهینه کنند. اما با این وجود ، حتما روش آنها را بررسی کنید. آژانس جستجوگرها ، سنگاپور یا سراسر جهان ، با جدیدترین خدمات به روز می شوند تا سایت مشتریان خود را در رتبه بندی قرار دهند.

سابقه خوب پروژه

با تجربه تعداد زیادی مشتری خوشحال به دست می آورند. یک متخصص سئو با یک شرکت – سنگاپور ، آسیا یا ایالات متحده – می تواند هنگام تصمیم گیری مهم در مورد کمپین به مطالعات موردی آنها مراجعه کند. آنها ممکن است تصمیم بگیرند که این موارد موردی را در وبلاگ وب سایت خود قرار دهند یا در صورت درخواست می توانند آنها را به شما ارجاع دهند.

نمونه کارها آنها در مورد روش ها و خدماتشان بسیار صحبت می کنند. اوراق بهادار بسته بندی شده داده ها بسیار عالی و آموزنده هستند ، به خصوص اگر مارک هایی را که با آنها کار کرده اند ذکر کنید. با این حال ، حتماً راهكارهایی را كه آنها در موقعیتهای مشابه شما با مشتری ارائه می دهند ، یادداشت كنید.

نظرات عالی

سرانجام ، هرگز ارزش بازخورد مشتری را دست کم نگیرید. شرکت هایی که این موضوع را مثبت ارزیابی کنند ، در مورد زمان حضورشان در آژانس جستجوگرها حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت. اگر می خواهید در مورد بازخورد آنها بیشتر بدانید ، می توانید از شرکت بخواهید تا در مورد منابع مشابه صنایع شما صحبت کند.

با این مشتریان قبلی روش هایی را که شرکت های سئو استفاده کرده اند و اثربخشی راه حل های آنها را بحث کنید. در مورد دست زدن به داده ها و قراردادها س Askال کنید. هرچه پاسخ آنها بیشتر آموزنده باشد ، آسانتر خواهد بود

نتیجه

به دلیل بازارهای رقابتی امروزه ، یافتن شرکتی که در زمینه بازاریابی اینترنتی در هر کشوری تخصص داشته باشد کار دشواری نیست. با این حال ، برای اینکه در نهایت با شرکتی روبرو نشوید که نتایج مطلوبی را در زمینه جستجوگرها به شما ارائه ندهد ، حتما این پنج ویژگی را یادداشت کنید. کمپین های جستجوگرها یک سرمایه گذاری است ، بنابراین مطمئن شوید که با یک شرکت قابل اعتماد کار می کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا