دنیای وب

پنج عنصر بازاریابی اینترنتی موثر


معرفی
اگر امیدوارید از کتابهای منتشر شده خود درآمد کسب کنید ، باید با بازاریابی آنلاین آشنا باشید. اما ، اگر کتاب خود را برای بیرون آوردن نام خود منتشر کرده اید ، خوب است. اما اگر می خواهید کتاب های خود را با دنیا به اشتراک بگذارید و از این طریق درآمد کسب کنید ، باید مانند یک شرکت با کتاب های خود رفتار کنید. و این به معنای یادگیری در مورد بازاریابی ، به ویژه بازاریابی اینترنتی است. در اینجا پنج نشانگر اصلی برای پیشبرد برنامه بازاریابی آنلاین آورده شده است.
1. قابل اعتماد
اعتماد به نفس به خوانندگان ما اشاره دارد. اعتماد مهمترین چیز در بازاریابی است. بدون این کیفیت ، تلاش های بازاریابی ما با شکست روبرو خواهد شد. با استفاده از این ویژگی ، خوانندگان ، پیروان ، مشتریان ، مشتریان شما پیام شما را گوش می دهند. آنها آن دقایق اضافی را در وب سایت شما سپری خواهند کرد. آنها وقت خود را می گیرند و از شما خرید می کنند.
2. استفاده کنید
برنامه به معنای این است که مردم چگونه می توانند از تجارت آنلاین شما استفاده و درک کنند. تمام تلاش های بازاریابی اینترنتی باید تا حد ممکن ساده باشد. این بدان معناست که دسترسی و استفاده از وب سایت شما باید آسان باشد. دکمه های ناوبری آن باید آسان پیدا و دنبال شوند. یافتن نمایه شما باید آسان باشد.
3. چشم انداز
چشم انداز به توانایی شما در درک اشاره دارد. تمام هدف بازاریابی جلب توجه شما و کتاب شماست. ما از طریق رسانه های اجتماعی مانند توییتر ، فیس بوک ، LinkedIn ، یوتیوب و بسیاری دیگر از آن استفاده می کنیم. می توانید از طریق رادیو یا مجله ها مصاحبه کنید ، پست های وبلاگ مهمان را بنویسید یا کتاب های ما را بررسی کنید. تعداد راههایی که باعث می شوید ذهن ادامه پیدا کند بی پایان است. مطمئناً ، وب سایت خود شما به تمام وب سایت هایی که نام بردید و همچنین صفحات شبکه های اجتماعی پیوند خواهد داد.
4. تجارت
Sellability به توانایی بیان شما در مورد خود و کتابتان اشاره دارد. مردم باید بدانند که چرا باید کتاب شما را از شما بخرند. ما می توانیم از طریق بیانیه های مطبوعاتی ، فیلم ها و توضیحات به این روند کمک کنیم. داشتن اعتماد به نفس ، مهارت و دید در کنار هم باعث فروش بهتر شما و کتابتان می شود.
5. مقیاس پذیری
مقیاس پذیری عملی است که تلاش های بازاریابی شما به مرور زمان انجام خواهد داد. این فعالیت در حالی انجام می شود که اعتبار ، توانایی استفاده ، نمایان بودن و فروش خود را بهبود ببخشید. ادامه کار بر روی این پنج عنصر و تقویت آنها باعث تقویت و موفقیت بیشتر آنها در فعالیت های تجاری شما خواهد شد.
در نتیجه
هر یک از این عناصر نقش مهمی در اطمینان از اینکه یک استراتژی بازاریابی اینترنتی می تواند به شما در دستیابی به بالاترین فروش کتاب کمک کند ، دارد. آنها نیازی به ایجاد بازار گسترده تری برای کتاب شما ندارند ، اما آنها آن را در قوی ترین موقعیت ممکن قرار می دهند تا در استراتژی بلند مدت شما برای موفقیت کتاب شما قرار گیرد.

.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا