دنیای وب

پنل های موبایل آنلاین: تحقیقات بازار در جهان موبایل

زمانه یک تغییر است. واقعیت ناشناخته: باب دیلن درباره تحقیقات بازار آواز خوانده است. تحقیقات بازار در حال تغییر است و شرکت های هوشمند این فرصت را غنیمت شمرده اند که از تلفن های هوشمند برای جمع آوری به موقع و کارآمد داده ها استفاده می کنند. هنگام انجام تحقیقات بازار در دنیای دستگاه های تلفن همراه ، دو گزینه وجود دارد: نظرسنجی درون برنامه ای و نظرسنجی بهینه شده برای تلفن همراه که در یک صفحه وب قرار دارند و از طریق تلفن هوشمند می توان به آنها دسترسی داشت. طبق eMarketer ، یک بزرگسال به طور متوسط ​​روزانه 131 دقیقه برای دسترسی به مطالب از طریق یک برنامه تلفن همراه صرف می کند ، اما فقط 26 دقیقه از تلفن خود برای آنلاین شدن استفاده می کند. به دلایل بیشتری که چرا پانل های اینترنت قابل حمل آینده تحقیقات بازار هستند ، به خواندن ادامه دهید.

تحقیقات گروهی ، که روشی برای جمع آوری مکرر داده ها از یک گروه از پیش تعیین شده است ، در دنیای تحقیقات بازار از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. این افراد به طور کلی داده های جمعیتی ، خانگی و رفتاری را ارائه می دهند که انجام مطالعات آینده را آسان تر می کند. فناوری و بیشترین اینترنت در بین آنها ، با سهولت دستیابی به تعداد بیشتری از شرکت کنندگان ، روش تحقیق گروهی را تغییر داده است. جستجوی جمعی مزایای زیادی را برای شرکتها فراهم می کند از جمله: چرخش سریعتر ، نرخ مشارکت بیشتر و صرفه جویی در هزینه. داده های کمی می تواند بینشی در مورد قیمت گذاری ، اثربخشی و چشم انداز فروش محصولات یا نام تجاری آنها به شرکت ها ارائه دهد.

کیفیت: کیفیت داده های شما مهم است. بر اساس گزارش comScore ، یک فرد بزرگسال آمریکایی به طور متوسط ​​هر روز 2 ساعت و 51 دقیقه روی تلفن هوشمند خود می گذراند. با استفاده از پانل های اینترنت قابل حمل ، می توانید داده های معتبری را بدست آورید ، همانطور که در زمان واقعی است ، در حالی که اطلاعات در ذهن مخاطب تازه است. آنها همچنین می توانند از دستگاه تلفن همراه خود برای گرفتن عکس و فیلم استفاده کنند که به شما امکان می دهد اطلاعات دقیق مورد نظر خود را جمع آوری کنید.

میزان پاسخ: همانطور که بحث کردیم ، همه به تلفن همراه خود پایبند بودند. بیلبوردهای آنلاین موبایل میزان ترک تحصیل کمتر از 25٪ است زیرا شما می توانید در هر زمان و هر مکان به پاسخگویان خود برسید ، بنابراین انجام نظرسنجی برای آنها آسان است. با استفاده از تلفن همراه می توانید اعلان های فشاری را به هیئت مدیره خود ارسال کنید که آنها یک نظرسنجی در دسترس دارند ، سپس ایمیل های یادآوری را پیگیری کنید. مطالعات نشان داده است که اعلان های نظرسنجی میزان پاسخ را 4-29 درصد افزایش می دهد و نشان داده شده است که ایمیل های یادآوری میزان پاسخ را 3 تا 8 واحد افزایش می دهند.

نظرسنجی های پیگیری: نظرسنجی های پیگیری راهی عالی برای کسب بینش در مورد رفتار خرید ، احساسات تجاری ، آگاهی از محصول و رضایت مشتری است. مطالعات ردیابی نیاز به تعامل مداوم با پاسخ دهندگان و به دست آوردن بازخورد آنها در طی یک دوره زمانی دارد. در تحقیقات پیمایشی باستان که از نظرسنجی های تلفن ثابت یا گروه متمرکز استفاده می شد ، دستیابی به داده های دقیق دشوار بود ، زیرا به حافظه پاسخ دهنده وابسته بود. با پنل های موبایل آنلاین می توانید پاسخ های بی درنگ و بازخورد مداوم را دریافت کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا