دنیای وب

پیام های مهم برای دانستن – SEO

هر کس با استعداد فروش و یا بازاریابی و درک سئو می تواند از این زمینه سودآور بهره ببرد. برخی از شرکت ها هزینه های سخاوتمندانه یا کمیسیون سئو را پرداخت می کنند ، که این فرصتی عالی برای هر کسی که مایل به استفاده از اینترنت برای تولید درآمد است ، می شود.

در تجارت مبتنی بر وب ، SEO می تواند به معنای تفاوت موفقیت و رکود باشد. SEO ، که مخفف “SEO” است ، هنر کلمات کلیدی است که به صورت استراتژیکی در یک وب سایت قرار می گیرد تا این احتمال را افزایش دهد که “موتورهای جستجو مانند Google ، Yahoo یا Bing” هنگام ورود شخصی به معیارهای جستجو ، وب سایت را “ببینند”.

موتورهای جستجو از شیوه هایی مانند “پر کردن کلمات کلیدی” آگاه تر می شوند ، بنابراین محتوا با کلمات کلیدی چنان جذاب است که نویسنده در تلاش است موتورهای جستجو را وادار کند تا وب سایت خود را در حالت بالاتری نسبت به دیگران مشاهده کنند. چندی پیش ، این کار می کرد. با این حال ، هنگامی که موتورهای جستجو “باهوش تر” می شوند ، می توانند چاشنی کلمات کلیدی را تشخیص دهند و سایتهایی که این کار را انجام می دهند را کاملاً رد می کنند.

این چالش های جدیدی را برای توسعه دهندگان وب سایت ایجاد می کند که ممکن است در جنبه های فنی طراحی مهارت داشته باشند ، اما فاقد تخصص پردازش و کلمات کلیدی برای بهبود توانایی وب سایت در ظهور به عنوان بهترین نمایش داده های جستجوی موتور جستجو هستند.

این بخش کاملاً جدیدی را در همه زمینه های بازاریابی اینترنتی گشوده است: کسب و کار فروش مجدد موتور جستجو. کارشناسان بازاریابی که در سئو تخصص دارند ، اکنون خدمات خود را با توسعه دهندگان وب منعقد می کنند ، تا سئوهایی را ارائه دهند که توسعه دهندگان وب بتوانند از آنها استفاده کرده و به مشتریان خود بفروشند.

چه کسی می تواند SEO را دوباره بفروشد؟

هر کس با استعداد فروش و یا بازاریابی و درک سئو می تواند از این زمینه سودآور بهره ببرد. برخی از شرکت ها هزینه های سخاوتمندانه یا کمیسیون سئو را پرداخت می کنند که این امر فرصتی عالی برای هرکسی که مایل به استفاده از اینترنت است برای ایجاد درآمد است ، بدون اینکه از شرایط فنی توسعه وب سایت اطلاع داشته باشد.

چرا فروش مجدد SEO؟

سئو یک مهارت مکرر در محدوده توسعه وب سایت نیست. این احتمال وجود دارد که شرکت هایی که از توسعه و نگهداری وب سایت ها برون سپاری می کنند ، ایده ای برای SEO ندارند ، چه رسد به اینکه چقدر اهمیت دارد. توسعه دهندگان وب ممکن است درباره سئو شنیده باشند و بدانند که چیست ، اما اغلب آنها برای استفاده از سئو از مهارت و مهارت کافی برخوردار نیستند.

مانند فروشنده جستجوگر، شرکتی که با افرادی که SEO را می شناسند و درک می کنند ، به منظور بهبود کیفیت موتور جستجو با توجه به مشخصات خاص هر نیاز ، قرارداد می کند. SEO به این شرکت فروخته می شود که به نوبه خود مشتری را برای کلیه اشخاص ذی نفع میفروشد.

شرکت های توسعه وب و نمایندگان فروش سئو از این ترتیب بهره مند می شوند ، زیرا براساس آنچه که از استخدام فروش و یا کارمندان بازاریابی و پرداخت حقوق و مزایای مداوم برای حفظ آنها انجام می شود ، ارزان تر از این است که این خدمات را برون سپاری کنید.

آیا در فروش موتورهای جستجو عیب وجود دارد؟

در حالی که مزایای آن بسیار است ، می توانید هنگام بررسی فروش سئو ، هشدارهایی را در نظر داشته باشید.

* همه طرف ها باید به طور مکرر و واضح ارتباط برقرار کنند.

* همه طرف ها باید تحقیقات خود را انجام داده و اطمینان حاصل كنند كه شركت هایی كه در آن شركت می كنند از شهرت خوبی برخوردار بوده و از وضعیت خوبی برخوردار هستند.

* قبل از امضای قراردادهای الزام آور ، کلیه طرفین باید اسناد را با دقت بخوانند و اطمینان حاصل کنند که کلیه الزامات موجود در آن را درک می کنند.

آیا این مکان برای شماست؟

این که آیا شما یک توسعه دهنده وب ، ارائه دهنده سئو یا سازمانی هستید که قصد فروش سئو را دارید ، هر دلیلی وجود دارد که باور کنید این بخش از بازار اینترنت در اینجا است تا برای همه افرادی که می خواهند از این مکان استفاده کنند سود کسب کنند!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا