دنیای وب

پیشنهادات جذاب برای چرخ های بزرگ

من فقط با یک همکار در حال صحبت کردن که می خواهد آنلاین باشد ، تلفن را خاموش کردم. او دو ساعت با فروشنده ای که سعی در پیوند دادن آن با موتورهای جستجو و بهینه سازی موتور جستجو داشت ، گذراند. من فکر می کنم او ممکن است عاشق او شود.

SEO و تبلیغات با هر کلیک ، موتورهای جستجو را در بازاریابی آنلاین قرار می دهند. اما نباید در صدر تلاشهای بازاریابی خود باشید. درعوض آنها باید استراتژیهای بازاریابی دیگری را تکمیل یا تکمیل کنند.

می توانید یک متخصص سئو را استخدام کنید تا شما را در صفحه اول عبارت موتور جستجوگر کلمه کلیدی قرار دهد ، اما تا هفته آینده ممکن است رقبای شما در چند صفحه وب سایت شما را لرزاند. برای روزهای متوالی ، ممکن است در پنج صفحه اول لیست نشده باشید. شما هیچ وقت از لحظه به لحظه نمی دانید کجا خواهید بود.

مثل پرتاب تاس است …

و با کلیک های کلاهبرداری ، پیوندهای وابسته خوش آمدید ، و دنیای ناشناخته الگوریتم های در حال تغییر همیشه – آنچه در یک ماه کار می کند ممکن است سه مورد بعدی را بمباران کند. سپس آن را حمل کیف.

چهار سال پیش ، نماینده بیمه من روزانه حداقل 5 تماس از حضور وی در اینترنت دریافت می کرد. او حتی چک های پاداش خود را به من نشان داد. امروز ، او خوش شانس است که هفته ای یک تماس برقرار کند و احساس بدی کند.

اما لازم نیست از این طریق باشد …

یکی از امن ترین و مداوم ترین راهها برای ایجاد بانک اطلاعاتی و کسب درآمد از طریق معاملات سرمایه گذاری مشترک است. شما با یک صاحب مشاغل دیگر شریک هستید تا پایه مشتری خود را افزایش دهید ، پایه مشتری آن یا هر دو را افزایش دهید.

بیایید با آن روبرو شویم – برای ایجاد لیستی از هدایا ، مشتری ها ، اعضا یا مشترکین زمان لازم است. شما وقت زیادی ندارید شما می خواهید لیست خود را به سرعت بسازید.

با سرمایه گذاری های مشترک ، می توانید از وقت خود استفاده کنید زیرا شریک زندگی JV شما وقت و هزینه خود را صرف ساخت و ساز و نگهداری از منوی خود کرده است. او به تلاش های گذشته خود باز می گردد.

چرا اینقدر خوب کار نمی کنیم؟

پایه مشتری شریک زندگی خود را ایمن کنید. به او اعتماد کن آنها پیشرفت کرده اند ، زندگی خود را غنی تر کرده اند و از مشاوره یا محصولاتشان پول بیشتری کسب کرده اند.

وقتی او با شما دوست می شود ، این بدان معنی است که او نیز به شما اعتقاد دارد. شما یک پرواز فرصت طلب در شب نیستید. شما سزاوار اعتماد او هستید این موضوع در مورد چیزهای زیادی برای اثبات اعتبار شما صحبت می کند.

دلیل دیگر…

بسته به پیشنهاد شما ، میزان پاسخگویی شما با تأیید اعتبار JV Partner شما می تواند دامنه ، دو برابر یا افزایش یابد. اگر پیشنهاد تبلیغاتی را به لیست سرد ارسال می کنید و معمولاً میزان پاسخگویی 2٪ را دریافت می کنید – همان ارتقاء با نرخ پاسخ 4 تا 6٪ تأیید می شود. شبیه پمپ کردن سوخت مسابقه به اتومبیل شما است. شما سریعتر به مقصد خود خواهید رسید.

بیایید به سه نوع سرمایه گذاری مشترک بپردازیم که می توانید فعال کنید:

1) بسته همکاری. اینجاست که شما می توانید یک محصول یا خدمات رایگان بفروشید. یا در ارتقاء مشاغل یکدیگر شرکت کنید.

دیدن یک نماینده املاک و مستغلات ، یک کارگزار وام مسکن و یک صاحبخانه که در کنار هم برای صاحبان خانه کار می کند غیر عادی نیست. هر یک از این سه مورد از دیگر پشتیبانی می کنند تا خدمات سریعتر به مصرف کننده نهایی ارائه دهند.

اما مراقب شریک زندگی خود باشید …

من به یک زوج رهن مراجعه کردم و یکی از اعضای تیم صحبت او را انجام نداد یا پاسخی به تماسهای من داد. وقتی عضو دیگر با من تماس گرفت ، به او گفتم که نمی خواهم کاری با شرکت او انجام دهم.

و آیا می دانید عدم تجربه خود به دنیا چه چیزی را نشان داده است؟ او برای شش ماه آینده کارت پستال هایی را برای جستجوی من برای من ارسال کرده است. در پایان ، شریک زندگی دیگر به تنهایی شکست.

2) معامله رقابتی. آیا مجله زنان می تواند در یک سرمایه گذاری مشترک با مجله زنان دیگر شرکت کند تا از دارایی های پنهان استفاده کند؟ آیا کارخانه گنبد شما از کار با کارخانه Snow Dome بهره مند خواهد شد؟

قطعاً

مردم Frosty آدم برفی را از تلویزیون تماشا می کردند و در پایگاه داده وی به کار خود پایان دادند. به هر دلیلی ، آنها هرگز خرید نکردند. یا آنها بیل اسباب بازی خریداری کرده اند و دیگر هرگز از آنها نشنیده اند.

کلبه هایش شاید گران بوده است. احتمالاً کلبه هایش ارزان تمام شده است. شاید آنها کلاه او را دوست نداشتند.

شما می توانید با ایده بازاریابی به محصولات Frigy به “رشته های مرده” یا “منقضی شده” با محصولات igloo خود نزدیک شوید. شاید شما محصولی را داشته باشید که Frosty آن را حمل نکند. به این ترتیب ، دو طرف به جای اینکه نامها را بیکار بگذارند ، از مشارکت سود می برند.

3) معامله مربوط. با این تمهیدات امکانات بی پایان است. در بسیاری از موارد ، شرکا تا زمانی که پول درآمدی ایجاد کنند ، علاقه ای به مشاغلی ندارند که با آنها همکاری می کنند. به نظر می رسد جعلی است ، اما اینگونه عمل می کند که برخی از افراد چنین می کنند.

یک مشاور بازاریابی و چاپگر می تواند در تلاش برای ارتقاء خدمات یکدیگر بپیوندد. مشاور می تواند برای چاپ کم هزینه یا بدون هزینه یک نسخه بازاریابی از چاپگر بنویسد. یا ، چاپگر می تواند با استفاده از لیست مشتریان مشاور ، پیشنهاد تبلیغاتی ارسال کند.

مانند هر روشی که به شریک زندگی نیاز داشته باشد ، باید با دقت عمل کنید. انتهای دیگر را با دقت بررسی کنید. ممکن است نیاز به مراجعه به درخواست منابع تجاری داشته باشید ، بررسی کنید که آیا آنها قابل تعویض هستند و از پرداخت به موقع اطمینان می دهید.

اگر نمی دانید با چه کسی معامله کنید ، از انجام هرگونه معامله خودداری کنید. چند کار احتیاطی دیگر هنگام کار بر روی یک سرمایه گذاری مشترک بسیار طولانی است.

تامی یان با پاسخ مستقیم بازاریابی به صاحبان مشاغل و کارآفرینان کمک می کند تا درآمد بیشتری کسب کنند. Zine هفتگی نامه Tommy’s Tease را منتشر می کند تا به مردم القا کند که در کسب و کار و رشد شخصی موفق باشند. یک اشتراک رایگان امروز دریافت کنید www.TommyYan.com.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا