دنیای وب

پیشنهادات و بازاریابی های بازاریابی وابسته را کاوش کنید

هنگامی که در سال 2013 کار آنلاین را شروع کردم ، بازاریابی شرکت های وابسته (AM) را به عنوان بهترین راه برای شروع یک کسب و کار آنلاین کشف کردم. من به آن افراط کردم و پس از ماه ها “سخت کوشی” تعجب کردم که چرا به جایی نمی روم. افراد دیگر چه کاری انجام می دادند که من انجام ندادم؟ از نظر من ، بازاریابان موفق (AMers) طیف وسیعی را انتخاب کرده اند زیرا بازاریابی اینترنتی یک بازار بزرگ برای موفقیت افراد مبتدی است.

این پست به شما کمک می کند دقیقاً آن کار را انجام دهید.

شماره 1: واقعاً مکان مناسب چیست؟

یک طاقچه در واقع قسمت کوچکی از بازار است که در آن افرادی که به چیزی علاقه مند هستند حاضرند مبلغ مورد نیاز را برای بدست آوردن آن کنار بگذارند. بنابراین هنگام تحقیق در مورد یک طاقچه ، مطمئن شوید که اصطلاحات جستجو در واقع افراد هنگام جستجوی اطلاعات طاقچه خود استفاده می کنند تا در 10 صفحه برتر نتایج موتور جستجو قرار بگیرید.

شماره 2: تفاوت واقعی مفهوم بازار با مفهوم بازار طاقچه چیست؟

اگر ما یک دسته اصلی مانند AM را انتخاب کنیم و عناوین را بررسی کنیم ، می توانیم به راحتی یک ایده در بازار مانند برنامه های وابسته را دریابیم.

برای دیدن اینکه آیا واقعاً در این بازار درآمد حاصل می شود ، با جستجوی گوگل سعی کنید تبلیغ کنندگان را پیدا کنید. اگر تبلیغاتی پیدا کنید ، برنامه Affiliate (AP) در واقع یک بازار جالب است.

بنابراین ، اگر آن را به دو نوع خاص که افراد در واقع پول خرج می کنند و همچنین مکانهایی که در واقع عبارات جستجو وجود دارد و مردم در هنگام جستجوی اطلاعات AP از آنها استفاده می کنند محدود کنید ، سپس از Google AdWords KeywordToolExternal استفاده کنید و همچنین آنها را در برنامه های وابسته قرار دهید تا پیشنهادهای جامع در مورد رسانه های احتمالی را دریافت کنید. اگر به نرم افزار اضافی نیاز دارید ، از AdWords.Google Tool استفاده کنید که به راحتی می تواند حداکثر 800 مورد را به جای 100 کلمه کلیدی قبلی برای شما فراهم کند.

(AP) را در پنجره موتور جستجو در بالا سمت چپ صفحه وب وارد کنید و سپس روی جستجو کلیک کنید.

دست خود را در لیست حداقل 10-20 عبارت جستجوی مرتبط با AP قرار دهید که تعداد معقولی از جستجوها را در ماه نشان می دهد اما مطمئناً رقابت زیادی نیست.

این همچنین می تواند به راحتی تعدادی عبارت جستجوی سودآور برای شما فراهم کند تا از آنها در سایت خود به عنوان دسته بندی ، در محتوای شما و همچنین در بازاریابی استفاده کنید.

عبارات کلیدی کلیدی سودآور را کشف کنید

صدا: متوسط ​​تعداد جستجوها در هر ماه در طول دوازده ماه گذشته.

شرکت ها: هرچه این عدد بیشتر باشد ، رقابت ارگانیک برای کلمه کلیدی بیشتر خواهد بود.

IAAT: تعداد صفحات وب که کلمه کلیدی در هر دو برچسب عنوان و متن لینک برگشت نشان داده شده است.

کلمات کلیدی شرکت های حجم. IAAT

AP 8،857 24.21 4،366 پوند

AM 3592 11.96 170

بهترین AP 3.334 11.92 167

بلیط بالا AP 1050 6.7312

بهترین برنامه های AM 912 8.02 27

سفر 896 AP 7.6722

saas AP 849-0

AP AP 816 7.7523

AP برای وبلاگ نویسان 629 7.4319

بهترین برنامه برای مبتدیان 606 5.987

بهترین AP برای کسب درآمد 556 7.6 21

AP 551 8.88 پردرآمد 43

پرداخت هر کلیک AP 528 7.35 18

بالاترین فشار AP 466 6.32 9

کویتو AP 347-0

برنامه های AM برای مبتدیان 342 6.32 9

برنامه AP 310 6.73 برنامه 12

آرایش AP 302 5.34

AP 295 Games 5.3 4

Pet AP 292 4.56 2

سایت AP 261-0

بهترین AP 2018 261-0

اسانس AP 261-0

بالاترین رانش AP 207 6.7312

توسعه شخصیت AP 207 3.92 1

AP amazon 130 3.92 1

برترین گلف AP 85 – 0

لیست بهترین AP 85 – 0

AdWords AP 85 – 0

برنامه های کارت اعتباری وابسته 85 – 0

برنامه های کارت اعتباری وابسته اعتبار 85-0 ایجاد می کنند

AM AP 85 – 0

AM 85 – 0 برنامه های شبکه

مقایسه نرم افزار AM 85 – 0

برنامه های AM 0-85

برنامه های AM برای مشاغل محلی 0-85

برنامه های AM افراد 0-85 را می خواهند

پلاگین AM وردپرس 85-0.

پلاگین برای نرم افزار AM WordPress woocommerce 85 – 0.

برنامه های AM برای کسب درآمد آنلاین 85 – 0.

برنامه های وابسته شبکه 85 – 0.

AP آسان برای پیوستن به 85-0.

AP برای مارک های 85 – 0.

AP Dating Bloggers 85 – 0.

AP قسمت جایگشت 85 – 0.

تجارت الکترونیکی AP 85 – 0.

AP for Food Blogger 85 – 0.

AP برای اسلحه 85-0.

برنامه های وبلاگ نویسی وابسته 0 – 82.

AP مبتدیان 82 6.47 10.

یکی دیگر از ابزارهای تحقیقاتی کلمات کلیدی عالی که می توانید به راحتی از آن استفاده کنید ، در واقع از طریق Affiliate ثروتمند به دست می آید.

میانگین: متوسط ​​تعداد جستجوهایی که کلمه کلیدی در هر ماه انجام می دهد

حرکت ترافیک: در صورت رتبه بندی صفحه اول در موتورهای جستجو به وب سایت خود مراجعه کنید

QSR: نتایج جستجوی نقل شده: تعداد وب سایت های رقیب برای این کلمه کلیدی خاص در Google رتبه بندی شده اند

KQI: نمایه کیفیت کلمات کلیدی: سبز زرق و برق دار است. مایل به زرد مایل به زرد خوب نیست.

سئو: نمره ای بر اساس ترافیک و رقابت ، هرچه امتیاز بالاتر باشد احتمال رتبه بندی شما برای این کلمه کلیدی در صفحه اول بیشتر است (مقیاس 1-100 ، بهتر است)

ترافیک کلمه کلیدی متوسط ​​QSR KQI SEO

بهترین برنامه های وابسته 178 31219 عالی 83

بهترین برنامه بازاریابی شرکت های وابسته برای مبتدیان 80 14 89 عالی 93

بهترین برنامه های وابسته 48 9 5 Great 98 است

بهترین برنامه وابسته برای مبتدیان 80 14 73 عالی 92

بهترین برنامه های وابسته برای مبتدیان 56 10175 عالی 84

بهترین برنامه های وابسته برای مبتدیان 56 10 52 عالی 96

بهترین برنامه های وابسته برای مبتدیان 56 10111 عالی 91

10 برنامه برتر وابسته 75 13 114 عالی 97

بهترین برنامه های وابسته 88 15 179 عالی 89

برنامه های بازاریابی شرکت های وابسته با بالاترین امتیاز 40 7 96 عالی 97

بهترین برنامه وابسته چیست؟ 114 20 53 عالی 91

بهترین برنامه وابسته 114 20156 عالی 86

بهترین برنامه وابسته 114 20176 عالی 88

برنامه های بازاریابی وابسته 3037517232 منظم 74

شرکت های بازاریابی وابسته 458 78 122 عالی 91

آموزش بازاریابی وابسته 199 34219 عادی 80

بازاریابی سهامداران 654112226 Normal77 را شروع کنید

بهترین برنامه های آنلاین آنلاین 104 18 96 عالی 97

اعضای برتر 48 9 86 عالی 96

بهترین برنامه های پرداخت شرکتی 86 15118 عالی 97.

شماره 3: بازار خود را انتخاب کنید.

Statista مشخص می کند که تعداد نویسندگان وبلاگ فقط در ایالات متحده تا سال 2020 به 31.7 میلیون نفر افزایش می یابد. اگر امروز وبلاگی را در هرجای کره زمین راه اندازی کرده اید ، به وضوح با رقابت بسیار بیشتری روبرو هستید.

تنها راه دستیابی به بهترین شانس موفقیت ، واقعاً پیش بودن است.

شما باید روی یک گروه خاص تمرکز کنید. “غذا” در واقع یک گروه عظیم است اما “غذای کبابی” برای مدیریت آن به اندازه کافی کوچک است.

موضوعات محدود مانند این ممکن است به شما کمک کند تا مخاطبان بیشتری را متمرکز کنید و حتی ممکن است به شما کمک کند رتبه بالاتری در موتورهای جستجو داشته باشید.

سی قوان اونگ دقیقاً همین کار را کرد وقتی اولین وب سایت خود را راه اندازی کرد و به جای بحث در مورد “رقص” یا حتی “هیپ هاپ” خود را فقط به رقصیدن محدود کرد. وی اظهار داشت که در آن زمان واقعاً چیزی در مورد سئو نمی فهمد ، با این وجود می توانست تعداد معدودی از اصطلاحات اصلی را دسته بندی کند و هر ماه 3000 بازدید ارگانیک تولید کند.

شماره 4: انتخاب مکان مناسب واقعاً ضروری است.

اطلاعات شماره 2 در بالا ثابت می کند که در واقع بازارهای زیادی برای انتخاب شما وجود دارد. پذیرفتن شخصی که به او علاقه دارید در واقع موثرترین بازار طاقچه برای شما است. حتی اگر ماه ها بدون کسب هیچ نوع نتیجه ای کار کرده اید ، مطمئناً شما را در نتیجه اشتیاق شدید به آن ادامه می دهد.

شماره 5: قطعاً انتخاب اشتباه بازار طاقچه عواقبی دارد.

در واقع ، اگر مراحل زیر را دنبال کنید ، احتمالاً مکان درستی را انتخاب خواهید کرد. اما در صورت انتخاب اشتباه ، می توانید 12 ماه هر کاری درست انجام دهید (که باید هدف بلند مدت شما برای موفقیت باشد) و هنوز اصلاً چیزی برای نشان دادن ندارید.

شماره 6: درآمدزایی را آماده کنید.

پس از اینکه محل دقیق خود را پیدا کرده اید ، اکنون باید توانایی آن را برای کسب درآمد مطالعه کنید. در اینجا فقط چند مورد از آنها است:

محصول خود را بسازید: محصول شما می تواند کتاب الکترونیکی ، مجموعه آموزش های ویدئویی یا کتاب کاغذی باشد.

AM: شما می توانید به صورت رایگان به هر شبکه یا برنامه وابسته ملحق شوید. برای محصول AM Digital می توانید در ClickBank ، بزرگترین شبکه AM ثبت نام کنید. برای محصول فیزیکی AM ، ما برنامه AM مانند Affiliate های آمازون و غیره را توصیه می کنیم. برای سایر برنامه های وابسته ، “طاقچه خود را” جستجو کنید و برای کسی که دوست دارید ثبت نام کنید. همچنین می توانید به راحتی در eBay.com و غیره مشترک شوید. بدانید که Amazon.com و همچنین eBay.com هر آنچه را که هر نوع بازار طاقچه ای می تواند ارائه دهد دارند.

تایپوگرافی می افزاید: آنجا چیزهای زیادی وجود دارد. محبوب ترین در واقع GoogleAdsense و همچنین Mediavine است.

شماره 7: رها کردن هر جایی که نمی توانید از آن درآمد کسب کنید.

اگر به موارد بالا توجه کنید و نمی توانید راهی برای کسب درآمد از مکان انتخابی خود درک کنید ، این انتخاب خوبی نیست. خوب اگر چیزی برای شما خوب نیست ، می دانید با آن چه کار کنید ، درست است؟ به او پشت می کنی. سپس به دنبال یکی دیگر.

شماره 8: رقابت سختی در AM وجود دارد اما فضای کافی برای همه وجود دارد.

ممکن است تناقض بیشتری بگویید.

بله ، رقابت در صنعت AM واقعاً شدید است ، اما این به هیچ وجه شما را از این بابت نمی ترساند.

همه متخصصان موفق AM که همه آنها را می بینید یا می شنوید این تجربه را دارند. اگر آنها اجازه می دادند سالها آنها را به وحشت بیندازد ، قطعاً به عنوان نمونه هایی برای یادگیری ما وجود نخواهد داشت.

راه حل رقابت تنها به یافتن جایگاه خاصی بستگی دارد که لزوماً در یک بازار بسیار بزرگتر متعلق به جایی است که در واقع پول کافی برای تولید با رقبا کم یا بدون آن وجود دارد.

شماره 9: آیا AM کلاهبرداری است؟

نه ، AM به طور قطع قطعاً کلاهبرداری نیست. اگر پول نقد بدست آمده خود را به علاوه وقت ارزشمند خود را به دنبال برنامه های سریع ثروتمند کردن اختصاص دهید ، مطمئناً سریعتر از آنچه چکمه های براق و براق خود را خسته می کنید وارد می شوید.

شماره 10: بستری را که می خواهید استفاده کنید انتخاب کنید.

AM می تواند در هر نوع سیستم عامل اجرا شود که یک مروج ممکن است اطلاعات را برای مصرف کننده ارسال کند. همچنین شبکه های اجتماعی.

منطقه ایده آل برای توسعه بازار هدف و همچنین بهبود فروش شما در واقع یک سایت وبلاگ یا حتی کانال YouTube است.

نتیجه

در اینجا شما 10 راه را برای مروجان تازه کار در انتخاب زمینه های مناسب برای موفقیت در اختیار دارید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا