دنیای وب

پیشگویی بررسی اینترنت توسط Derek Jehl

از Derek Jehl چیزهای زیادی برای آموختن وجود دارد. اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه در شغل خود موفق شوید ، آقای گیل می تواند هر قدمی را که باید بدانید به شما نشان دهد. این یک بازاریاب شدید و قدرتمند در دنیای تجارت آنلاین است و در تعامل خود با هر یک از مشتریان خود ، شدت واحدی را به همراه دارد. Derek یک تاجر است که هر گره ای را برای بازی در بازار آنلاین پیدا کرده است و به شما نشان می دهد که چگونه می توانید از هر استراتژی تبلیغاتی و بازاریابی استفاده کنید تا بهترین استفاده را داشته باشید. برنامه ارائه شده یکی از برنامه هایی است که وی طی چند سال تدوین کرده و دانش خود را با هزینه شخصی خود به دست آورده است. او مایل است ایده ها را به اشتراک بگذارد و به شما کمک کند بدانید که چگونه به موفقیت گسترده خود دست یافت ، اما بسیار اصرار دارد که روش های خود را دنبال کند.

Derehhhl فقط یک متخصص بازاریابی اینترنتی نیست؛ او همچنین یک بلندگو و توسعه دهنده نرم افزار است. وی پیشگام در ایجاد برخی از ابزارهای بازاریابی است که امروز به شرکتها ارائه می شود که به آنها کمک می کند تا پیوندهای وابسته ، ایجاد مشارکت و لیست های پستی را ایجاد کنند. خدمات خود را از طریق سمینارها و دوره های آموزشی رانندگی ارائه می دهد. او همچنین برای راهنمایی افراد زیادی وقت می یابد. درک همچنین برخی از وقت خود را صرف توسعه و میزبانی کارگاه های بازاریابی در سراسر کشور می کند. او در بسیاری از مشاغل تجاری با مرحوم کوری رودل شریک بود و تلاش کرد کارهای زیادی را که این دو با هم شروع کرده اند ادامه دهد.

وی یک وب سایت محبوب وبلاگ نویسی به نام Candid Internet Marketer دارد و مرتباً در بسیاری از نشریات اینترنتی مختلف مانند MSNBC و AOL Small Business و همچنین Magazine Enterpriseur کمک می کند. درک همچنین در بسیاری از برنامه های تلویزیونی در سراسر جهان میهمان ممتازی بوده و به عنوان یک تاجر با استعداد و ماهر شناخته می شود.

این مشاوره و راهکارهای بسیار خوبی را به مردم ارائه می دهد و عمیقاً به آنچه انجام می شود اعتقاد دارد. در این زمان او به عنوان مدیرعامل مرکز معروف بازاریابی اینترنتی فعالیت می کند. این شرکت شرکتی است که قادر به ارائه شواهد و روشهای آموزشی با هدف بازاریابی اینترنتی و مشاغل خانگی است. این راهنماها شامل مراحل مربوط به هر مرحله از شغل شما و جزئیات مربوط به نحوه اجرای آن برای دستیابی به حداکثر نتایج است.

Derek همچنین برنامه ای در مورد نحوه فروش در EBay دارد و با نکات و ایده های بسیار خوبی که افراد برای اطمینان از اینکه می توانند از فروش آن استفاده کنند بارگیری شده است. امروز بازار EBay بسیار رقابتی است اما Derek Gel قادر به تعقیب تعقیب و تعیین آنچه شما می دانید برای هدایت ترافیک مستقیم به درب شما است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا