دنیای وب

پیوند تقلب در حال افزایش است

صاحبان وب سایت و وب مسترهایی که سعی در بهبود رتبه موتور جستجوگر خود از طریق پیوندهای تجاری با سایتهای دیگر دارند ، باید نسبت به کلاهبرداری هشدار دهند. از تقلب در پیوند آگاه باشید. پیوند تقلب چیست؟

تقلب در لینک زمانی اتفاق می افتد که طرف مقابل در مبادله لینک ها به سطح معامله نرسد و پیوند شما را به سایت خود اضافه نکند. تقلب در پیوند می تواند هنگامی رخ دهد که ابتدا پیوند شخص دیگری را به سایت خود اضافه کنید ، سپس اطلاعات پیوند خود را ارسال کنید ، و فرض کنید که آنها همین کار را انجام می دهند و پیوند شما را به سایت خود اضافه می کنند. آنچه اغلب اتفاق می افتد این است که آنها پیوند شما را اضافه نمی کنند. شما در پایان با پیوند یک طرفه ، پیوند دادن و جبران خسارت دریافت نمی کنید ، و رتبه بندی موتور جستجوی خود را برای شخص دیگری به جای رتبه بندی خود بهبود می بخشید. کلاهبرداری را وصل کنید. با این همه بدتر ، شما در پایان مقدار زیادی از وقت و انرژی با ارزش خود را برای هیچ چیز هدر نمی دهید. بسیاری اوقات ، شما آن را نمی دانید. شاید شما نمی دانید که قربانی کلاهبرداری لینک هستید یا ممکن است متوجه نشوید که لینک شما تا هفته ها یا ماه ها بعد به سایت دیگر اضافه شده است! از آنجا که فریب دهنده های لینک ، ایمیلی برای شما ارسال نمی کنند تا به شما اطلاع دهند که پیوند شما به وب سایت آنها اضافه شده است و آنها برای شما ایمیل نمی فرستند که به شما بگویند تصمیم گرفتند لینک خود را اضافه نکنید (به هر دلیلی). آنها فقط از ویژگی یک طرفه ای که شما را با آنها متصل می کند ، سود خواهند برد. کلاهبرداری را وصل کنید.

چگونه می توان از لینک تقلب محافظت کرد؟

به عنوان یک مدیر وب ، محافظت از خود در برابر کلاهبرداری در پیوند ، وقت گیر و ناامیدکننده است. البته می توانید هر وب سایتی را که پیوند داده اید بررسی کنید و ببینید که آیا پیوند شما به آن سایت اضافه شده است یا خیر. این کار حتی با ابزار Link Checker بسیار طولانی طول می کشد ، و ممکن است پیوند خود را پیدا نکنید حتی اگر وجود داشته باشد! یا اگر پیوند خود را پیدا نکردید ، می توانید با یک ایمیل مودب ادامه دهید. اگر ظرف یک یا دو هفته پاسخی دریافت نکردید ، می توانید پیوند آنها را از وب سایت خود حذف کنید. متأسفانه ، تا آن زمان ، من یک ماه یا بیشتر سایت یا سایت های دیگر را تبلیغ می کردم و هیچ هزینه ای دریافت نکردم. کلاهبرداری را وصل کنید.

لینک تقلب به وب مسترها اعتماد می کند ، تلاش برای ایجاد رتبه بندی وب سایت ، زمان زیادی و تحریک پذیری زیادی دارد. وقت زیادی برای اضافه کردن لینک ها ، ارسال پیوندها ، بررسی لینک ها و در نهایت ناراحتی های زیادی که باعث حذف پیوندهایی می شود که به صورت مشابه دریافت نمی شوند. صاحب وب سایت چنان خسته شده است که پیوند را فریب دهد (20 بار در دو هفته) که وی خط مشی متقابل را تغییر داده است. DestinyFinders.com دیگر پیوندی به سایت خود اضافه نمی کند مگر اینکه پیوند آن ابتدا اضافه شود و از طریق ایمیل تأیید شود. آنها سپس قول می دهند که لینک شما را اضافه کنند ، تا زمانی که مرتبط و قابل قبول باشد. آنها با اجتناب از سایت هایی که شما را وادار می کنند از نرم افزار مدیریت خودکار پیوند استفاده کنید ، ابتدا قربانی جعل جعل لینک می شوید ، اما ما آنها را نداریم. بسیاری از این برنامه ها خوب هستند اما توسط مسئولان بد وب سایت سوء استفاده می شوند.

در مورد متقلبانی که از پیوندها استفاده می کنند و به خاطر صداقت در اینترنت و بازی منصفانه ، مدیرانی که وب سایت تبادل پیوندهای متقابل را ارائه می دهند باید به توافق نامه عمل کنند. اگر شخصی با شما ارتباط دارد ، باید به تبادل لینک و مبادله احترام بگذارید. این به معنی اضافه کردن لینک شخص ثالث به سایت شما است. یا اگر تصمیم گرفته اید که حداقل مبادله نکنید ، پس از ارائه نامه الکترونیکی به طرف مقابل ، اظهار کرد که پیوند آن پذیرفته نشده است ، با حسن نیت ارائه دهید.

کلاهبرداری در ارتباطات به متناسب همه گیر شده است و به نظر می رسد در حال افزایش است. به نظر می رسد هیچ درمانی آسان وجود ندارد. اما در اینجا نکات خوبی برای صاحبان وب سایت و مسئولان وب که می خواهند پیوندها را به اشتراک بگذارند آورده شده است … مراقب باشید … آگاه باشید … و فریب نخورید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا