دنیای وب

چالش بازاریابی B2B آنلاین – هیچ وقت!

من از موضوعی که اخیراً با عنوان “چگونه بهینه سازی B2B پرداخت به ازای هر کلیک را فقط در 4 ساعت در هفته (قسمت 1) توسط جان میلر از Marketo بهینه کنید ، متحیر شدم.

آنچه برای من جالب بود اطلاعاتی درمورد تبلیغات با هر کلیک نبود ، اما این ایده که 4 ساعت در هفته یک زمان صرفه جویی در وقت است! من هر روز با شرکت های کوچک و متوسط ​​کانکتیکات صحبت می کنم و از آنچه می شنوم هیچ کس در هفته 4 ساعت اضافی برای اجرای برنامه پرداخت به ازای هر کلیک ندارد. بیشتر اوقات می شنوم ، “ما واقعاً نیاز به بروزرسانی سایت داریم اما نمی توانیم زمان را پیدا کنیم.”

اکنون اشتباه نکنید ، فکر می کنم شرکت های کوچک و متوسط ​​B2B با تمرکز بیشتر روی استراتژی بازاریابی اینترنتی خود ، آن را از دست ندهند ، اما مطالعه MarketingSherpa نشان داده است که بزرگترین مانع برای شرکتهای بهینه سازی شده B2B محدودیت های زمانی و منابع داخلی است.

شرکت های B2C ساعتهای زیادی را صرف بازاریابی (و $ $) در وبلاگ نویسی ، بازاریابی سیار و بازاریابی اجتماعی می کنند تا بتوانند از ترافیکی بالا اما شرکت های مختلف B2B استفاده کنند. جان میلر به این تفاوتها در اهداف بازاریابی تحقیق اشاره می کند:

اهداف بازاریابی جستجو B2C:

اندازه بزرگ و مقدار کم

روی کلیکها و معاملات متمرکز شوید

یک تصمیم گیرنده

جستجو با هدف خرید

صفحات فرود معاملات

بلافاصله خرید می کند

تحویل از فروش به بازاریابی وجود ندارد

اهداف تحقیقات بازاریابی B2B:

حجم کم ، مقدار زیاد

روی تبدیل و پیشرو تمرکز کنید

تصمیم گیرندگان متعدد

با هدف جستجو جستجو کنید

صفحات فرود را هدایت کنید

خرید بعد از ماهها تا هفته ها

مدیریت حلقه بسته بسته سرب

ارزش تکرار دارد … بازاریابی اینترنتی B2B مربوط به میزان ترافیک نیست بلکه ترافیک مناسب است. هدف ، هدف ، هدف! این اتلاف وقت و دلار بازاریابی است که از طریق مخاطبانی که هیچ فرصتی برای مشتری ندارند ، از طریق ایمیل و تماس تلفنی دریافت می کنند.

بنابراین جواب چیست؟ از آنجا که زمان و منابع داخلی محدودی وجود دارد ، شما باید برای تکمیل ملزومات حداقل برای کار وب سایت خود کمک بگیرید. ThomasNet (I) نماینده ، توسعه دهنده وب ، آژانس ، آژانس سئو و غیره می توانند به شما کمک کنند.

مبانی

1) وب سایت شما باید با موتور جستجو دوست باشد.

طراحی حرفه ای (طراحی کیفی مهمتر از همیشه)

محتوای دقیق و تازه

– کلمات کلیدی متمرکز بر کلید واژه

برچسب های عنوان چاپگر

2) لینک دهنده های مرتبط با کیفیت بالا – موتورهای جستجو کیفیت بک لینک ها و ارتباط لینک های بک لینک را ارزیابی می کنند ، نه فقط کمیت. مکان های عمودی (مانند ThomasNet) ، انجمن های صنعت و مجلات تجارت منابع عالی هستند. اگر می خواهید کیفیت یک سایت عمودی را بررسی کنید ، محبوبیت لینک یا نحوه رتبه بندی سایت برای یک کلمه کلیدی خاص را مرور کنید. از ابزارهای آنلاین مانند استفاده کنید http://www.marketleap.com/ یا http://www.alexa.com/ برای مشاهده گزارش سایت خود از شرکتی که می خواهید با آن ارتباط برقرار کنید ، بخواهید. گزارش ThomasNet (در اینجا بارگیری کنید. PDF در اینجا) 500 کاربر برتر و 200 دسته برتر در آن ماه را در اختیار شما قرار می دهد.

3) با یک داشبورد اجرایی یک ابزار ردیابی خوب بدست آورید تا بتوانید به سرعت عملکرد سایت خود را کنترل کنید. برای تأیید فعالیت و کلمات کلیدی شما یک دقیقه زمان خواهد برد. شما می خواهید مطمئن شوید که شرکت ها شما را تحت عنوان محصول یا خدمات کلمه کلیدی پیدا می کنند زیرا آنها “جدید” مشتری هستند. افرادی که پس از نوشتن نام شرکت شما به سایت شما می آیند قبلاً شما را می شناسند. Webtraxs دارای داشبورد بسیار خوبی است (برای مشاهده ، بارگیری کنید. pdf) سایت های ایجاد شده در ThomasNet همه با ابزار Webtraxs همراه می شوند و کلیه تبلیغ کنندگان با یک “بسته پیوند مبتنی بر محتوا” این ابزار را به صورت رایگان دریافت می کنند در غیر این صورت سالانه 300 دلار است.

وقت خود را برای بدست آوردن اصول مناسب بگیرید تا برنامه بازاریابی آنلاین شما در حالی کار کند که مشغول خرید 100 مورد دیگر در لیست کارهای خود باشید.

اگر می خواهید توصیه هایی در مورد برنامه بازاریابی اینترنتی خود داشته باشید ، کافیست با من تماس بگیرید و خوشحال می شوم که در آن شرکت کرده و در مورد آن صحبت کنم.

این مقاله توسط ماری دکاس – مشاور تجارت B2B به نمایندگی ThomasNet در کانکتیکات نوشته شده است mary@mvpb2b.com

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا