دنیای وب

چرا ارتودنتیست بهترین تصمیم است؟

میلیون ها آمریکایی یک متخصص ارتودنسی را انتخاب کرده اند تا به آنها کمک کند تا لبخندی را که همیشه می خواستند داشته باشند. ارتودنتیست ها باید 4 سال از یک دانشکده دندانپزشکی معتبر را بگذرانند و پس از آن دو تا سه سال آموزش تخصصی ارتودنسی را طی کنند. فقط دندانپزشکان آموزش دیده خاص می توانند خود را ارتودنتیست بنامند. فقط ارتودنتیست ها واجد شرایط عضویت در انجمن ارتودنتیست های آمریکا هستند. متخصص ارتودنسی حرکات دندان ها، ارتودنسی و راهنمای رشد صورت، ارتوپدی دندانی صورت را درک می کند. دندانپزشکان پرکردن، روکش، تمیز کردن، دندان مصنوعی و سفید کننده را ایجاد می کنند. ارتودنتیست ها یک کار را انجام می دهند و آن را به درستی انجام می دهند و آن را تنظیم می کنند تا از بهترین شکل ممکن و عملکرد مطمئن شوند.

ارتودنتیست ها می توانند به شما کمک کنند تا بهترین و سالم ترین لبخند را داشته باشید. متخصص ارتودنسی کمک می کند که دندان ها و فک شما با هم کار کنند تا بتوانید به راحتی و به طور موثر صحبت کنید، گاز بگیرید و بجوید. یک مزیت اضافه این است که دندان ها و فک هایی که به خوبی کار می کنند نیز خوب به نظر می رسند.

درمان ارتودنسی می تواند شما را سالم و زیبا نگه دارد. با درمان توسط متخصص ارتودنسی، شما متخصصی دارید که برای درک نحوه عملکرد دندان‌ها، فک و عضلات صورت شما آموزش دیده است. دهان سالم به سلامت کلی شما کمک می کند و ظاهر شما را بهبود می بخشد.

نیش شما یک سیستم بیولوژیکی پیچیده است. اینها شامل دندانهای تا 32، فک بالا و پایین، لثه و عضلات صورت است. هدف ارتودنتیست شما انجام معاینه پزشکی است. هدف با حصول اطمینان از اینکه اجزای جداگانه در عملکرد بهینه قرار می گیرند به دست می آید. با کمک یک متخصص ارتودنسی واجد شرایط، از توانایی گاز گرفتن، جویدن و روان صحبت کردن لذت خواهید برد.

از ترازهای شفاف گرفته تا بریس های سنتی، گزینه های درمانی زیادی وجود دارد. یک متخصص ارتودنسی تجربه و دانش لازم را دارد تا تعیین کند چه گزینه های درمانی برای شما مناسب است و چه تجهیزاتی لازم است تا لبخندی را که شایسته آن هستید به شما هدیه دهد.

طبق گزارش انجمن دندانپزشکی آمریکا، تنها 6 درصد از دندانپزشکان دارای مجوز ارتودنتیست هستند. اگرچه برخی از دندانپزشکان بریس یا الاینرهای شفاف ارائه می دهند، اما آنها ارتودنتیست نیستند. متخصص ارتودنسی تنها متخصص دندانپزشکی است که به طور رسمی برای تشخیص و درمان عیوب دندان و صورت آموزش دیده است.

شما به قلب، پوست و زانوهای خود به یک متخصص پزشکی اعتماد دارید، پس چرا به یک ارتودنتیست اعتماد نکنید تا به شما لبخند بزند؟ ارتودنتیست ها فعالیت خود را به ارتودنسی محدود می کنند و از آموزش های تخصصی خود برای کمک به تراز کردن دندان های شما استفاده می کنند تا بهترین نتیجه را به شما ارائه دهند.

انتخاب یک متخصص ارتودنسی که یکی از اعضای انجمن ارتودنتیست های آمریکا باشد، اطمینان شما از انتخاب یک ارتودنتیست آموزش دیده و دارای گواهی است. چه به دنبال ترازهای شفاف، نگهدارنده یا بریس های سنتی باشید، ارتودنتیست انتخاب مناسبی است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا