دنیای وب

چرا افراد زیادی از بازاریابی اینترنتی با شما صحبت می کنند

در این جامعه مدرن که تقریباً همه چیز دیجیتالی است ، به سختی می توان باور کرد که هنوز کسانی هستند که روش های سنتی را ترجیح می دهند ، همانند تبلیغات.

تبلیغات آنلاین در دهه گذشته آمار بسیار خوبی بوده است. بازاریابی اینترنتی تجارت را با طوفان به تصرف خود درآورد و درآمد آن را دو برابر کرد. با این حال ، برخی از مردم هنوز این زمینه را غیر ضروری می دانند و مالیات را تحمیل می کنند ، بنابراین سعی می کنند دیگران را ترغیب به انحراف کنند. در اینجا دلایل دیگری وجود دارد که چرا برخی از مردم از بازاریابی آنلاین متنفر هستند:

  • عدم توانایی سازگاری با فناوری

فرد ممکن است این روش را رد کند زیرا ممکن است متخصص فناوری نباشد. آنها می ترسند این فناوری قابل کنترل یا دستکاری باشد ، بنابراین آنها تصمیم به ماندن دستی گرفتند.

  • استاد شخصیت

بسیاری از افراد سنتی سالها در انجام کارهای هنری خود صرف کرده اند ، بنابراین معتقدند توانایی های آنها کافی است. بازاریابی آنلاین تهدیدی برای تبلیغات فیزیکی است زیرا باعث کاهش نیاز به لجستیک و از این رو ناهماهنگی می شود.

  • شغل کمتری

برخی معتقدند کار دیجیتال به دلیل رایانه هایی که جایگزین کار دستی هستند ، باعث کاهش اشتغال می شود. برای کار بازاریابی اینترنتی فقط تعداد معدودی از افراد لازم هستند.

  • نقض اطلاعات

قرار دادن همه چیز در اینترنت خطر دزدی دریایی یا نشت اطلاعات است ، به همین دلیل بسیاری از افراد آن را زیر سوال می برند. بازاریابی اینترنتی به حجم زیادی از داده نیاز دارد که به راحتی سرقت می شود یا پاک می شود.

  • کمبود تجهیزات

بسیاری از بازاریابان برای اداره مشاغل مهم اینترنت یا رایانه قابل اعتماد ندارند. تبلیغات دستی برای تفویض و جدا کردن آسانتر است ، بنابراین مشاغل کوچک آن را ترجیح می دهند.

  • عدم همدلی

تبلیغ کنندگان معتقدند که بازاریابی آنلاین برای روابط با مشتری مناسب نیست زیرا باعث ایجاد ارتباطی مستقل و مستقل تر می شود. تبلیغات دستی شخصی تر است ، بنابراین ترغیب مردم راحت تر است.

  • عدم اعتبار

بازاریابان از تبلیغات آنلاین محتاط هستند زیرا ترساندن مردم امروزه به ویژه از نظر بهداشت محصول دشوار است. از آنجا که همه چیز قابل دستکاری یا ویرایش است ، آنها مجبورند کارهای بیشتری برای جذب مشتری انجام دهند.

  • جمعیت غیر اینترنت

بخش عمده ای از جمعیت هنوز دستی هستند ، بنابراین ترویج بازاریابی آنلاین در این مناطق غیر عملی است. تبلیغات آنلاین فقط با قرار گرفتن در معرض منظم کار می کنند اما اگر مخاطب فقط چندین بار از اینترنت استفاده کند ، این یک تلاش هدر رفته است. تبلیغات دستی هنگامی مفید است که افراد تمایل بیشتری به حمایت از تلاشهای بدنی داشته باشند یا زمانی که بخشی از یک شبکه اجتماعی هستند.

  • تقویت متوسط

بازاریابان برتر معتقدند که بازاریابی آنلاین ، تنبلی را در تبلیغ کنندگان جوان تر تشویق می کند ، زیرا بیشتر مواد قابل بازیافت ، ویرایش یا بازنویسی هستند. بازاریابی مهارتی است که از تجربه ایجاد شده و آموزش فرضی ممکن است برای توسعه و ایجاد نژاد بهتر تبلیغ کنندگان کافی نباشد.

  • فناوری یک هدر دادن است

مردم بر این باورند که استفاده از ابزارها و رایانه ها برای سلامتی کارگران مضر است به منظور ترغیب اشتغال مرتبط. تبلیغات دستی عملکرد مغز را از طریق تمرین و توسعه روابط بین فردی تقویت می کند. برای کمک به بعضی از افراد برای کمک به محیط زیست ، تجمع فناوری برای افراد حائز اهمیت است.

با وجود دلایل بسیاری که مردم در مورد بازاریابی آنلاین با شما صحبت می کنند ، هنوز هم می توان انکار کرد که این شکل از بازاریابی پتانسیل زیادی دارد. بیاموزید که چگونه می توان وب را در هنگام بازاریابی محصولات و خدمات خود به حداکثر رساند ، بنابراین می توانید دسترسی خود را گسترش دهید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا