دنیای وب

چرا امروزه بازاریابی اینترنتی ضروری است؟

آنلاین بودن ، اکنون ابزاری ضروری برای برقراری ارتباط با مارک ها است. سرزندگی رسانه های آنلاین ، آن را در اثربخشی آن بی نظیر می کند. معرفی فن آوری های وب 2.0 به اینترنت با ادغام تصاویر ، فیلم ها ، انیمیشن ها ، جغرافیایی و گپ های زنده در صفحات HTML الگوهای جدید ارتباطی ایجاد کرده است. سکوهای به دست آمده ، رسانه ای غنی را برای انتقال هر نوع اطلاعات و در نتیجه تبدیل کردن آن به یک ابزار تبلیغاتی مؤثر فراهم کردند. بازاریابی سنتی روی تابلوهای تبلیغاتی ، تبلیغات تلویزیونی و رادیویی و توزیع بروشور متمرکز است ، در حالی که بازاریابی آنلاین شامل ایجاد هدایت ، ایجاد ترافیک به وب سایت ها و جذب مشتری می شود.

اساس بازاریابی اینترنتی بر روی رسانه های اجتماعی است ، تحقیقات از تحقیقات بازاریابی داخلی که در سال 2012 انجام شده است نشان می دهد که 42٪ از بازاریابان آمریکایی می گویند که فیس بوک در تجارت خود مهم یا مهم است. این به دلیل افزایش است که منجر به بسته شدن در مقایسه با بازاریابی خارج از کشور می شود. تحقیقات مشابهی که توسط HubSpot در مارس 2012 انجام شد ، نشان داد که 80٪ از کاربران شبکه های اجتماعی ایالات متحده ترجیح می دهند از طریق فیس بوک با مارک ها تماس بگیرند. بازاریابی یک بازی اعداد و سیستم عامل های رسانه های اجتماعی است که در حال حاضر شامل اعداد است. بازاریابی 101 دیکته می کند که مارک ها شماره ها را ردیابی می کنند.

قدرت رسانه های اجتماعی فراتر از بازاریابی است. کاربران می توانند با پرسیدن سؤال و اظهار نظر در مورد تبلیغات و تبلیغات مختلف ، با برند ارتباط برقرار کنند. این یک سیستم بازخورد را برای بازاریابان فراهم می کند تا بتوانند در آینده تبلیغات بهتری را ارائه دهند. از طرف دیگر ، مصرف کنندگان احساس می کنند که مارک ها به آنها بسیار نزدیک هستند ، بنابراین رضایت روانشناختی و تشکیل مکرر مشتری را فراهم می کنند. بازاریابی آنلاین ممکن است در محصولات مصرفی بیشتر از تبلیغات B2B باشد ، از یک طرف به دلیل بسیاری از تعامل بین مارک ها و مصرف کنندگان. با این وجود ، بازاریابی آنلاین از طریق ایده ایجاد افراد با برند شخصی که مدیریت ابتکارات مصرف کننده را مدیریت می کنند ، در برند مصرف کننده به مصرف کننده (C2C) نیز مؤثر است.

جنبه جدیدی از بازاریابی آنلاین توانایی سنجش اثربخشی مبارزات انتخاباتی بوده است. از طریق شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک ، بازاریابان می توانند برداشت های تبلیغاتی را با تعداد افرادی که دوست داشتند بررسی کنند. سایر معیارهای در دسترس بازاریابان اینترنتی شامل تعداد افرادی است که پیوند یک تبلیغ را دارند ، آنچه مردم در مورد یک محصول خاص می گویند و تأثیر زیاد آن ناشی از تبلیغ است. با پیشرفت فن آوری های داده کاوی ، داده هایی که مصرف کنندگان در اطراف یک مارک / محصول خاص ایجاد می کنند ، می توانند مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرند تا روندهای آینده را پیش بینی کنند یا الگوهای هزینه را آشکار سازند.

خرده فروشی اولین صنعتی است که مشتریان بیشتری را از طریق فیس بوک در ایالات متحده به دست می آورد و به دنبال آن آموزش و بخش فناوری نیز دنبال می شود. این امر به دلیل استفاده از رسانه های اجتماعی تلفن همراه است ، بنابراین مردم در هر مکانی خرید می کنند و برای بدست آوردن اطلاعات در مورد این حرکت ، حفاری می کنند. طبق اعلام اتحادیه بین المللی ارتباطات از راه دور (ITU) ، میزان نفوذ تلفن همراه 86 درصد در سراسر جهان است که این امر دسترسی به بازاریابی آنلاین را از طریق تبلیغات مبتنی بر پیام کوتاه افزایش داده است. از 6 میلیارد تلفن مورد استفاده در حال حاضر ، 44 درصد گوشی های هوشمند هستند و بازاریابان اکنون در این تلفن ها تبلیغات با محتوای غنی را ارائه می دهند. تلفن های هوشمند همچنین سفارشی سازی آگهی را امکان پذیر می کنند ، بنابراین نرخ تبدیل تبلیغات را بیشتر می کنند. علاوه بر به روزرسانی های وضعیت اقناعی و پست های وبلاگ ، بازاریابی آنلاین مقرون به صرفه ترین وسیله برای دستیابی به مخاطبان گسترده تر در کمترین زمان ممکن و گرفتن بازخورد فوری است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا