دنیای وب

چرا اکثر بازاریابان مبتدی اینترنت شکست می خورند؟

امروز قصد دارم در مورد موضوعی صحبت کنم که بسیاری از بازاریابان اینترنتی هرگز درباره آن بحث نکرده اند. من مهمترین دلایلی را که بازاریابان شرکت های وابسته شکست می خورند و هنگام شروع کار خود شروع به کسب درآمد آنلاین نمی کنند ، به شما می گویم.

چرا بازاریابان شرکت های وابسته شکست خوردند؟

قبل از اینکه توضیح دهم چرا بازاریابان شرکت های وابسته شکست می خورند ، ابتدا باید برخی از دلایل موفقیت آنها را بیان کنیم!

بنابراین افراد با درآمد بالا بصورت آنلاین چه کارهایی انجام می دهند که افراد دیگر این کار را نمی کنند؟

1. آنها در راه رسیدن به قله شکست خوردند!

شاید قبلاً شنیده باشید که بیشتر افراد موفق بیش از دیگران شکست می خورند. و من اثبات زنده آن هستم. من بیش از 4 سال شکست خوردم و بیش از 5000 دلار برای درس ، دوره ها و آموزش بازاریابی هزینه کردم قبل از اینکه دلار اولم را بدوزم.

اگر می خواهید موفق شوید ، باید با شکست احساس راحتی کنید ، و اجازه دهید آن انگیزه شما را حفظ کند!

2. ساده نگه دارید

بیشتر کانال های بازاریابی بسیار اساسی هستند: رانندگی و پیگیری ترافیک به صفحه اصلی خود را دنبال کنید. راه حل هایی برای مشکلاتی که مردم هنگام ایجاد رابطه با آن روبرو هستند ارائه دهید. وقتی مخاطب شما به شما اعتماد کرد ، خرید می کند.

3. درک کنید که بازاریابی آزمایش و خطا.

بازاریابی یک فرآیند آزمون و خطا است. شما باید موارد را آزمایش کنید ، ببینید چه چیزی مفید است و در کمپین های موفق سرمایه گذاری کنید. در مرحله کشف در اثر برخی اشتباهات ضرر خواهید کرد ، اما سپس پول از دست رفته در کارزارهای موفق را پس خواهید گرفت. از دست دادن پول همیشه چیز بدی نیست – به شرطی که بدانید چرا کمپین های خود را از دست داده اید و می توانید برای سودآوری کمپین های خود سازگار شوید.

بیشتر افراد در یک کمپین تبلیغاتی شروع به از دست دادن پول می کنند و شروع به کار می کنند. این دلیل اصلی است که اکثر مردم هرگز از نقطه شکست در تجارت خود عبور نمی کنند.

چرا شکست عضو شرکت وابسته

1. مربی و مربی ندارند.

اگر به معنای واقعی کلمه به هر بازاریاب آنلاین موفق نگاه کنید – همه آنها مربیانی دارند. آیا تو؟ در غیر این صورت ، توصیه می کنم برای برخی از برنامه هایی که ذهنیت ، مربیگری فردی و مربیگری دارند ثبت نام کنید. بله ، ممکن است برای شما هزینه داشته باشد – اما ارزشش را دارد! در غیر این صورت ، شما همیشه می توانید به آنچه در حال حاضر انجام می دهید پایبند باشید و ببینید آیا نتایج شما تغییر کرده است (آیا تا به حال درباره “تعریف جنون” چیزی شنیده اید؟ همین کار را انجام دهید و انتظار نتایج متفاوت را داشته باشید!)

2. آنها از ترافیک پرداخت شده طفره می روند

تعداد زیادی کتاب الکترونیکی ، ویدیویی و آموزشی وجود دارد که به شما می گوید چگونه از طریق وبلاگ نویسی ، کتابهای الکترونیکی سریع ، ویدیوها و غیره به چندین روش برای دریافت ترافیک رایگان دسترسی پیدا می کنید. با این حال ، روش شماره 1 برای شروع کسب درآمد و رونق کسب و کار شما ترافیک پرداخت شده است. فاصله!

3. آنها از برنامه های مختلف آموزشی می پرند بدون اینکه آنها را به نتیجه برسانند

دنیای بازاریابی اینترنتی ترسناک است زیرا هر بازاریاب در تلاش است تا پول شما را بدست آورد. بعد از اینکه تحقیق خود را انجام دادید و برنامه ای را پیدا کردید که فکر می کنید معتبر است ، به معنای واقعی کلمه 6 ماه را صرف کامل کردن و یادگیری همه چیزهایی که می توانید در مورد برنامه کنید ، می کند تا کار کند.

همانطور که قبلاً اشاره کردم ، این برنامه همچنین به شما امکان دسترسی به یک راهنما را می دهد. به عنوان بخشی از شغل خود ، 5 ساعت در هفته را با مربی شخصی ام می گذرانم ، به علاوه چندین ساعت به مبتدیان کمک می کنم. بنابراین من در هر دو طرف رابطه مربی و کارآموز هستم.

اگر مربی دارید ، علاوه بر تعهد به یک برنامه آموزشی ، باید نتایج را نیز ببینید.

با این حال ، همانطور که اشاره کردم ، اکثر مردم تا این حد موفق نمی شوند که منجر به شکست می شود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا