دنیای وب

چرا بازاریابان اینترنت و MLM کمپین های PPC را به تبلیغات فیس بوک منتقل می کنند

این مقاله توضیح می دهد که چگونه تبلیغات فیس بوک از بازاریابی Google PPC با Face Down Down فراتر می رود. بازاریابان هوشمند به تبلیغات فیس بوک تبدیل می شوند و به عنوان منبع تقریباً بدون استفاده از ترافیک ارزان و بسیار هدفمند هستند.

بعد از ماه ها اخطار ، اکنون برخی از بهترین موتورهای جستجو بیش از 12000 سازمان بازاریابی اینترنتی و شبکه ای که حساب آنها غیرفعال شده است – برای زندگی! هیچ قافیه و دلیل خاصی وجود ندارد – فقط ایمیلی که می گوید بازی تمام شده است. اما بازاریابان حرفه ای مانند اعضای ما دچار وحشت نمی شوند – ما همیشه یک برنامه تهیه پشتیبان داشته ایم.

تخم های خود را در یک سبد بازاریابی قرار ندهید

توصیه ما همیشه ساده بوده است – تمام تخم مرغهای خود را در یک سبد قرار ندهید! اگر از تبلیغات با هر کلیک استفاده می کنید ، اطمینان حاصل کنید که سایر تبلیغ کنندگان سعی در پرداخت هر کلیک (PPC) را دارند و همچنین SEO زیادی برای ایجاد ترافیک ارگانیک دارید. سئو ارگانیک توسط کار سخت – نوشتن مقالات ، پست های انجمن ، وبلاگ ها ، لنزهای Squidoo ، صفحات محوری ، بازاریابی ویدیویی – هدایت می شود تا حضور و تخصص آنلاین خود را برای کلمات کلیدی انتخاب شده خود بسازید. ارگانیک زمان می برد. بنابراین اگر صبر ندارید و می خواهید به سرعت ترافیک زیادی ایجاد کنید ، PPC خوب است که جزئی از مدل بازاریابی خود باشید. اما بازاریابان اینترنتی و کارشناسان PPC کاملاً از استکبار برخی شرکتهای PPC خسته شده اند. بنابراین ، اگر تبلیغات PPC را در موتورهای جستجو انجام ندهیم ، بلوک های ترافیکی را که هنوز می توانیم روزانه تولید کنیم ، از کجا می گیریم؟ دو منبع.

بازاریابی سرشار از محتوای اجتماعی

روش های بسیاری برای ایجاد ترافیک رایگان از بازاریابی رسانه های اجتماعی وجود دارد. البته کاملاً رایگان نیست ، زیرا معمولاً باید وقت زیادی را صرف نوشتن مقاله ، ایجاد پادکست و بازاریابی ویدیویی کنید. زمان پول است و تمام آن. حتی اگر در خارج از کشور نیز مشاغل خود را تحویل بگیرید ، کپی کردن کتاب از قدم شما ارزان نخواهد بود. بنابراین همه این بازدیدهای رایگان دوستانه برای جستجوگرها زمان می برد و نیاز به تلاش مداوم روزانه دارد. این یک چیز خوب برای افزودن به ترکیب بازاریابی شما است اما ترافیک سریع شما را به همراه نخواهد داشت. نکته بسیار حائز اهمیت این است که در نهایت محتوای سئوی ارگانیک هنوز توسط موتورهای جستجو کنترل می شود ، بنابراین این شرکت ها هنوز قدرت این را دارند که شما توسط مشتریان بالقوه دیده می شوید. این روزها چقدر دشوار است که جستجوی هوشمندانه برای کلمات کلیدی کافی باشید تا در صفحه اول شبکه های جستجوگر اصلی ، موقعیت و رتبه بی نظیر خود را بدست آورید. تقریباً غیرممکن است – به ویژه اگر مبتدی باشید که سعی در رقابت با پیشروان حرفه ای بازاریابی آنلاین یا عرصه بازاریابی شبکه ای MLM دارید.

تبلیغات در فیسبوک

یک شرکت عادلانه و منطقی که عاشق بازاریاب ها و شرکای اینترنتی است چیست؟ کدام شرکت نزدیک به 40 میلیارد بازدید در هر ماه ، ترافیک با کیفیت بالا و خاک ارزان را جذب می کند؟ این شرکت کیست؟ خوب ، این محله دوستانه است …. فیس بوک! فیس بوک تنها شرکتی است که گوگل واقعاً آن را می شناسد و رقیب واقعی آن است. آیا می دانید که فیس بوک حدود 40 میلیارد کاربر دارد – و این باعث می شود 5 برابر بزرگتر از گوگل باشد! با این حال ، تبلیغات فیس بوک تنها 5٪ از تبلیغاتی را که در گوگل انجام می شود نشان می دهد. حالا فکر نکنید در مورد فیس بوک فقط مخصوص جوانان است! Insidefacebook.com آمار خود را منتشر می کند و نشان می دهد که تنها 11٪ کاربران بین 13 تا 17 سال سن دارند. در حالی که 33٪ بین 18 تا 25 سال دارند ، 18٪ بین 35 تا 44 سال سن دارند. این 100 میلیون نفر است! و 9٪ سایرین بین 45-54 تا 4٪ 55-65 هستند. تا زمانی که تبلیغات فیس بوک را چک نکنید ، یک سنت دیگر را با PPC موتورهای جستجو صرف نکنید.

چرا فیس بوک چهره جدید بازاریابی اینترنتی پرداخت شده است

فیس بوک در مقایسه با پرداخت هزینه کلیک روی موتورهای اصلی جستجو ، تا حد زیادی مورد استفاده قرار نمی گیرد. این واقعاً یک “غول خواب” است ، یک منبع نابغه برای ترافیک …

بسیار بیشتر از PPC

کمتر از PPC رقابتی است

– بیشتر از PPC هدفمند است

– ارزان تر از PPC

علاوه بر این ، پروفایل های داخلی فیس بوک بدان معنی است که شما می توانید جمعیتی را که می خواهید هدف گذاری کنید ببینید – نه تنها بر اساس کلمات کلیدی خود ، بلکه همچنین با توجه به سن ، جنسیت ، مکان ، سرگرمی ها ، علاقه ها و تحصیلات – بسیار ساده است که تا چه اندازه می توانید عمق بگیرید – که این گزینه ها و گزینه های عظیم را به شما می دهد. به همین دلیل ، فیس بوک به شما امکان می دهد از چندین تبلیغ مختلف از همان تبلیغات استفاده کنید تا بتوانید واقعاً به نقاط مهم و علاقه کاربران خود دسترسی پیدا کنید. تصور کنید که می توانید بر اساس سن ، جنس ، علایق سینمایی و کلمات کلیدی هدف قرار بگیرید … شما واقعاً می توانید به پیام خود برسید. این بدان معنی است که در عمل این است که کلیک هایی که در تبلیغ Facebook خود می کنید به طور قابل توجهی هدفمند تر هستند ، بهتر تبدیل می شوند و بسیار کمتر از آنچه در Google AdWords به دست می آورید هزینه دارند. اگر تمام این هدف گیری برای متقاعد کردن شما کافی نیست ، در اینجا مزایای دیگری برای استفاده از تبلیغات فیس بوک آورده شده است:

– فیس بوک همچنین برای مبتدیان بسیار عالی است. استفاده و تنظیم کمپین های شما بسیار آسان است. اگر می توانید ایمیل بفرستید ، می توانید تبلیغات فیس بوک را انجام دهید.

تبلیغات فیس بوک در هر بازاری کار می کند و بازده بسیار بهتری نسبت به PPC ، حتی برای بازاریابی کمیسیون خواهد داشت.

– اکنون رقابت تبلیغ کنندگان برای فیس بوک حداقل است ، بنابراین وقت آن است که از این منبع عظیم ترافیک استفاده کنید.

– تبلیغات فیس بوک می تواند شامل عناوین ، کلمات کلیدی و تبلیغات بدنه معمولی شما بلکه تصاویر و مواردی باشد که در حال حاضر می توانید با تبلیغات موتور جستجو انجام دهید.

– با تبلیغات فیس بوک کمی هدر رفته است زیرا می توانید مشتریان بالقوه هدف را که از قبل برای پیشنهاد شما آماده هستند شناسایی کنید.

قوانین Facebook را دنبال کنید

یک نزولی وجود دارد. فیس بوک از کاربران خود بسیار محافظت می کند. بنابراین شما باید واقعاً قوانین آن را مطالعه و پیروی کنید. این زمان خواهد برد. سه قانون اصلی اطاعت وجود دارد. قاعده کلی ناشی از آنچه “بازاریابی اجازه” نامیده می شود. بنابراین حتماً آن را بررسی کنید تا حساب خود را فسخ نکنید. نکته اصلی این است که از تاکتیک های شوک نامربوط خودداری کنید و از قوانین جملات خوب استفاده کنید. سرانجام ، برنامه های سودآوری با “سریع ثروتمند شدن” مجاز نخواهند بود ، بنابراین شما باید در مورد چگونگی ارائه فرصت شغلی خود بر اساس آموزش بازاریابی یا پیشنهادات سیستم خلاق باشید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا