دنیای وب

چرا بازاریابی دیجیتال برای استارتاپ ها مهم است؟

استارتاپ ها معمولاً بودجه زیادی برای اهداف بازاریابی ندارند و غالباً نیز فاقد منابع هستند. هر دوی این عوامل آنها را خیلی دور لنگر می اندازد و دیگر با بازیکنان بزرگ این رشته رقابت نمی کند. آنها فقط ایده های بزرگ و کار سختی دارند که می توانند به آنها اعتماد کنند. به همین ترتیب ، آنها باید برای مکانی در بخشی که روزانه بازیکنان جدیدی راه اندازی می شوند ، رقابت کنند. این بدان معناست که مسیر موفقیت آنها با موانع زیادی همراه است و اگر آنها بخواهند دریانوردی کنند و جایگاه ویژه ای ایجاد کنند ، باید به تمام آن چالش ها و خطرات موجود در بازار بپردازند.

علاوه بر این ، استارت آپ ها همچنین رفتار و ترجیحات مشتری را که همیشه در حال تغییر است ، در نظر می گیرند و بدون انجام این کار ، امکان ارائه دقیق آنچه مورد نیاز مخاطبان هدف است ، وجود نخواهد داشت. آنها باید زنده بمانند و حضور خود را در دریایی از کمپین های بازاریابی که به طور منظم توسط کسانی انجام می شوند که بودجه کمی ندارند ، احساس کنند. به نوعی ، شاید یکی از یک میلیون استارت آپ بودن وضعیت جالبی نباشد اما خدا را شکر بازاریابی دیجیتال وجود دارد که می توان از آن نام برد و حضور وی را ملموس کرد. بنابراین ، تنظیم یک بودجه ثابت برای کفش مانع دستیابی به اهداف تجاری مانند اینترنت نمی شود.

از آنجا که استارتاپ ها نمی توانند با استفاده از روش های سنتی بازاریابی بی فایده باشند ، چاره ای جز استفاده از بازاریابی دیجیتال ندارند تا نتایج قابل توجهی را با هزینه کم به آنها بدهند. این نوع بازاریابی شامل چهار نوع فناوری مختلف – PPC ، SEO ، تبلیغات تبلیغاتی و مدیریت اعتبار – برای تبلیغ برندها از طریق کانال های آنلاین است. هدف اصلی این فناوری ها افزایش ترافیک و ایجاد آگاهی از برند برای شرکت هایی از جمله استارتاپ ها است. هدف از ایجاد نام تجاری از طریق جذب مشتری برتر حاصل می شود. این بدان معناست که ایده های نام تجاری نوپا با هزینه بسیار مقرون به صرفه محبوب هستند.

هدف از بازاریابی دیجیتال این است که مارک ها را به مخاطب مورد نظر خود نزدیک کرده و به آنها کمک کند ارتباط دو طرفه با مشتریان برقرار کنند. کمپین های بازاریابی به گونه ای طراحی و اجرا می شوند که پیام های برند در اینترنت به کاربران بیشتری برسد. هر دو روش بازاریابی پولی و ارگانیک برای کمک به شرکتها در دستیابی به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت خود به راحتی مورد استفاده قرار می گیرند. برخلاف بازاریابی سنتی تک کانال ، بازاریابی دیجیتال مزایای بیشتری به همراه دارد زیرا تأثیرات آن در یک زمان نسبتاً سریع به چندین کانال می رسد. این هدف با استفاده از فناوری کمک می کند که به صورت خودکار فرآیندها ، هماهنگی اقدامات و شخصی سازی تعاملات انجام می شود.

به نوعی ، تیمی از متخصصان بازاریابی دیجیتال به طور مداوم برای تبلیغ برندهای شما در سیستم عامل ها و کانال های مختلف کار می کنند تا تجارت شما را به بیشترین تعداد کاربر در سراسر جهان منتقل کنند. تمام نوآوری ها – اعم از تلفن همراه ، اجتماعی ، ایمیل یا محتوا – و قابلیت های بازاریابی آنها برای کمک به شرکت ها در درک بهتر مشتریانشان به کار گرفته می شود. با نتایج قابل اندازه گیری که موفقیت و شکست را اندازه گیری می کند ، برای استارت آپ ها بسیار آسان است که بفهمند آیا آنها موفق می شوند یا متزلزل می شوند. به این ترتیب است که بازاریابی دیجیتال به تحقق کامل مارک ها در هر اندازه و اندازه کمک می کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا