دنیای وب

چرا بازاریابی دیجیتال مهم است

روش های جدیدی وجود دارد که سریع تر ، کاربردی تر و متنوع تر از روش های سنتی قدیمی است. در اینجا برخی از رایج ترین شکل های بازاریابی دیجیتال آورده شده است

وب سایت (محتوای SEO)

وبلاگ نویسی

تبلیغات اینترنتی

محتوای ویدئویی آنلاین

تبلیغات هر کلیک (PPC)

بازاریابی ایمیلی

رسانه های اجتماعی (Facebook ، LinkedIn ، Twitter، Pinterest، Tumblr، G +، و غیره)

بازاریابی موبایل (پیامکی ، MMS و غیره)

اهمیت بازاریابی دیجیتال نه تنها به نفع بازاریاب ها مؤثر است ، بلکه یک امر نوآورانه را نیز برای مصرف کنندگان ارائه می دهد. بیایید اهمیت بازاریابی دیجیتال را درک کنیم.

1. مقرون به صرفه

مقرون به صرفه تر از سایر بازاریابی های سنتی است. این امر به ویژه در مورد مشاغل کوچک بسیار مهم است زیرا منابع و سرمایه زیادی ندارند. رسانه های جدید می توانند یک کانال تبلیغاتی ارزان تر و کاربردی تر در اختیار شما قرار دهند.

2. برای ارتباط با مشتریان از مطالب استفاده کنید

استفاده از محتوای دیجیتالی ، چه با حمایت مالی و چه به صورت رایگان ، به شما امکان می دهد راحت تر از تبلیغات مستقیم یا تبلیغات روابط عمومی با مشتریان ارتباط برقرار کنید. کیفیت حضور آنلاین شما اکنون به طور مستقیم با اتمام کار شما مرتبط است.

3. مشتری موبایل را در نظر بگیرید

نوآوری به حدی تکامل یافته است که دیگر تصور نمی شود دستگاه های تلفن همراه گزینه های ساده دیگری برای رایانه ها یا لپ تاپ ها باشند. 91٪ از بزرگسالان همیشه دستگاه تلفن همراه خود را دارند و مرتباً از آنها برای گشت و گذار در اینترنت استفاده می کنند. بزرگترین گروه مشتری روزانه از دستگاه های تلفن همراه خود استفاده می کنند ، بنابراین استفاده از راه حل بازاریابی یا تبلیغات برای هدف گذاری صحیح این دستگاه ها مهم است.

4- بازده بالاتر از سرمایه گذاری و درآمد را تشخیص دهید

با افزایش نفوذ دیجیتال می توانید سود خود را افزایش دهید. هرچه اطلاعات بیشتری از کمپین های آگاهی خود استخراج کنید ، انتظارات خود را بهتر می کنید و به سرمایه گذاری باز می گردید.

5- برای پیگیری سفر مشتری

با استفاده از خدمات تجزیه و تحلیل مانند Google Analytics ، شما می توانید بر کلیه فعالیت ها و تنظیمات مشتری نظارت داشته باشید و دید بهتری از رفتار آنها به دست آورید. Analytics شما را قادر می سازد تا شخصیت مشتری خود را با هدف ارائه تجربه ای عالی بسازید.

6. نقل و انتقالات گسترده

اگر مشاغل آنلاین دارید و محصولات و خدمات را بصورت آنلاین تبلیغ می کنید ، می توانید به راحتی میزان موفقیت خود را با ترافیک ورودی که به مشترکین ، مشتریان بالقوه یا فروش تبدیل شده اند ، بسنجید و از این طریق می توانید نرخ تبدیل را بررسی و بهبود دهید.

7. رسانه های اجتماعی را فعال کنید

اگر می خواهید سازمان شما رشد کند ، می توانید با استفاده از کانالهای مختلف رسانه های اجتماعی ، مشتریان جدیدی را بدست آورید. همیشه مطمئن شوید که بر اساس علاقه ، سن و کشورشان روی مشتریان خود تمرکز کنید. به این ترتیب ، شما قادر خواهید بود ارتباط بهتری با آنها برقرار کرده و اشتراک گذاری را از طریق رسانه های دیجیتال فعال کنید.

8- ایجاد اعتماد به نفس مردم

بازاریابی دیجیتال از تأیید اجتماعی ، سیگنال های رسانه های اجتماعی و توصیف های واقعی از مشتریانی که قبلاً از خدمات یا کالایی که تجارت شما اعلام کرده استفاده کرده ، به آنها ملحق شده و یا از آن استفاده کرده اید ، تکامل می یابد. بیشتر مشتری ها وقتی به افرادی که می شناسند ، نظرات مثبت یا اطلاعاتی درباره یک مارک خاص ارائه می دهند ، به یک سرویس یا محصول اعتماد می کنند. یک پیشنهاد عالی از طرف شخصی که دارای پیام جدی در Facebook یا Twitter است می تواند لحظه تعیین کننده فعالیت شما باشد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا