دنیای وب

چرا بازاریابی دیجیتال وابسته مرده است – به جای آن به آمازون بروید

هنگامی که برای اولین بار شروع به کسب درآمد آنلاین می کنید ، ابتدا به دنیای جستجوگرها ، ایجاد لیست ، وبلاگ نویسی ، شبکه و بازاریابی شرکت های وابسته فرو می روید – و سریعاً آنچه را که برای شما بهتر است پیدا می کنید و اطلاعات ارائه شده را جمع می کنید.

چیزی که آنها دائماً شما را “فریاد می زنند” این است که ساختن پیروان ، توسعه یک نام تجاری یا تبلیغ شخصیت بسیار مهم است. چه از وبلاگ استفاده کنید و چه از لیست ، این به خود شما بستگی دارد (آنها می گویند) اما بدون اثبات نوعی اعتبار آنلاین ، با یک سایت وابسته به خود شلیک می کنید.

آنها اساساً به شما می گویند قبل از راه رفتن باید خزیدن را یاد بگیرید و فکر می کنم این مسئله تا حدی درست باشد.

اما سایت های آمازون و طاقچه نیز وجود دارد.

هنگامی که شما یک سایت طاقچه ایجاد می کنید و از طریق محصولات آمازون از آن کسب درآمد می کنید ، در حال ایجاد پورتالی برای کسانی هستید که واقعاً به دنبال خرید آن محصول فیزیکی هستند. در طی این تبادل ، شما ممکن است در خواب یا چیز دیگری باشید ، یا حداقل فراموشی داشته باشید و در آن سوی کشور (یا جهان) باشید. یک بازدید کننده نیازی به دانستن شما ندارد زیرا آنها می دانند آمازون کیست.

و برخلاف دنیای محصولات دیجیتال (بخوانید ClickBank) ، بازدید کننده همچنین در مورد اینکه آیا این “سیستم” جدید ، “برنامه دکمه های فشار” ، “دوره الکترونیکی” یا “مجموعه کتاب های الکترونیکی” ویدئویی “” مناسب است در این مرحله برای وی مناسب نیست ، زیرا آنها این کار را نمی کنند آنها به دنبال کمک در مورد یک موضوع یا پاسخ یک سوال هستند. آنها به دنبال یک مخزن جدید بودند! دادمش ، خریدمش.

پایان داستان.

با سایت های آمازون درآمدزایی را شروع کنید و دیگر نمی توانید نگران جزئیات کمتری برای حرکت باشید و مستقیماً به انتهای عمق بپرید! (مخزن غواصی اختیاری)

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا