دنیای وب

چرا بازاریابی رسانه های اجتماعی ماده مخفی است

بازاریابی رسانه های اجتماعی اصطلاحی است که به ارتقاء هر چیزی در شبکه های اجتماعی اشاره دارد. این شامل لینک های بازاریابی کمیسیون ، پیوندهای CPA ، مقالات وبلاگ ، لینک وب سایت و موارد دیگر در فیس بوک ، توییتر و سایر شبکه های اجتماعی است.

در حالی که همه می دانند که شبکه های اجتماعی بسیار سریع در حال رشد هستند ، همه بازاریاب های آنلاین از بازاریابی اجتماعی کاملاً استفاده نمی کنند. بهره مندی از بازاریابی رسانه های اجتماعی می تواند مزایای زیادی را برای تجارت آنلاین و استراتژی های بازاریابی اینترنتی شما به همراه داشته باشد.

ماده مخفی

یک وبلاگ محبوب را در محل خود ببینید. این وبلاگ ممکن است حاوی دکمه های اشتراک اجتماعی و پیوندهایی به حسابهای اجتماعی آنها باشد. همچنین می توانید تعداد دفعات ارسال شده برای هر شبکه اجتماعی را در دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی مشاهده کنید – این تعداد نیز باید بسیار زیاد باشد.

چرا چنین است؟ فقط به این دلیل که صاحب آن وبلاگ کشف کرده است که بازاریابی در رسانه های اجتماعی واقعاً ماده مخفی موفقیت است ، باعث ترافیک زیادی می شود و در وبلاگ شما مشارکت می کند.

با استفاده از شبکه های اجتماعی مختلف ، می توانید به بازارهای جدید برسید ، دسترسی خود را گسترش داده و اقتدار بهتری برای خود ، برند و وب سایت خود بسازید. بهترین بخش از همه این است که درگیر کردن یک استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی در استراتژی بازاریابی اینترنتی شما زمان زیادی را نمی طلبد ، این یک روش عالی برای یادگیری بیشتر مخاطبان شما است.

شبکه های اجتماعی هدفمند

هنگام برنامه ریزی استراتژی بازاریابی در رسانه های اجتماعی ، باید از بسیاری از شبکه های اجتماعی محبوب که می توانید در استراتژی خود هدف گذاری کنید آگاه باشید. شما همچنین باید یک جستجوی صحیح انجام دهید تا ببینید مخاطبان مورد نظر شما از کدام شبکه های اجتماعی بیشتر معلق است ، بنابراین باید آن شبکه های اجتماعی را بیشتر از دیگران هدف قرار دهید.

برخی از شبکه های اجتماعی رایج برای شروع شامل موارد زیر هستند:

  • سایت شبکه های اجتماعی فیس بوک
  • توییتر
  • Google+
  • پینترست
  • لینکدین
  • Reddit

در اینجا چند شبکه عالی وجود دارد که می توانند در شروع کار به شما کمک کنند. شما باید این شبکه ها را مرور کرده و بدانید مخاطب هدف شما بیشترین استفاده را از کجا می کند ، و در کدام بخش ها می توانید دسترسی خود را آشکار کرده و گسترش دهید.

حسابهای اجتماعی شما

وب سایت شما باید در هرچه بیشتر شبکه های اجتماعی حضور اجتماعی داشته باشد. این مهم است زیرا رسانه های اجتماعی به بهبود تعامل کمک می کنند و به شما کمک می کنند اطلاعات بیشتری در مورد مخاطب مورد نظر خود کسب کنید – آنچه می خواهند بخوانند ، آنچه را برای آنها خرید می کنند و غیره.

اطمینان حاصل کنید که در تمام شبکه های اجتماعی ذکر شده در بالا ، از جمله Facebook ، Twitter ، Google+ ، Pinterest ، LinkedIn و Reddit یک وب سایت اجتماعی یا وبلاگ خود ایجاد کنید.

یک عکس نمایه خلاق و با کیفیت بالا باید به همه حساب های شما اضافه شود ، همچنین یک عکس روی جلد که توضیح می دهد وب سایت شما درمورد چیست. پس از آن شما باید محتوای منظم را به حساب خود ارسال کنید – از حضور اجتماعی خود برای اشتراک گذاری فقط پیوندها به وب سایت خود استفاده نکنید. برای ارسال مطالب با کیفیت بالا ، مشاوره مفید و پیوند به سایت های خود در حساب های اجتماعی خود باید تعادل خوبی پیدا کنید. این امر به شما قدرت بیشتری می بخشد و می تواند به شما در افزایش پیگیری های اجتماعی کمک کند ، این امر منجر به مراجعه بیشتر به وب سایت شما و افزایش مشارکت آنلاین شما خواهد شد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا