دنیای وب

چرا بازاریابی شبکه ای مشاغل خانگی MLM؟ قدرت اهرم را کشف کنید!

به کار کردن برای شخص دیگری فکر کنید. با استفاده از ساعت کار ، تنها چیزی که باید از آن استفاده کنید این است که خودتان باشید. شما فقط در قالب تلاش های خود گیر کرده اید. بیایید این فرمول را کمی کنیم: 1 x 1 = 1. 1 x 1 = 1. 1 x 1 = 1 (و می تواند ادامه یابد). در تجارت ، هنگامی که مالک هستید و کارمند به کار می گیرید ، تلاش خود را از طریق کار دیگران چندین برابر می کنید. از این رو امیدواریم که درآمد بسیار بیشتری کسب کنید. اما افتتاح مشاغل شخصی بسیار پرهزینه است و استخدام کارمندان بسیار پرهزینه است. سالها طول می کشد تا سرمایه گذاری اولیه شما برابر شود!

به همین دلیل بسیاری از مردم به عنوان پاسخ به بازاریابی شبکه ای روی آورده اند. با سرمایه گذاری اولیه فقط 50 تا 2000 دلار ، می توانید محل کار خود را در جایی که کارمند ندارید راه اندازی کنید ، اما می توانید با برقراری ارتباط با سایر افرادی که برای رسیدن به همان اهداف شما کار می کنند ، نفوذ ایجاد کنید ، بنابراین به شما کمک می کند درآمد کسب کنید.

بنابراین بیایید نگاهی به فرمول اهرم خود بیندازیم. بیایید آن را به 2 تغییر دهیم ، با این فرض که شما می توانید از طریق بازاریابی شبکه ای MLM ، دو نفر را برای مشاغل مستقر در خانه خود امضا کنید. 2 2 2 = 4.2 4 4 = 8. 8 16. 2 = 16. تفاوت زیادی بین کار شما برای خود و 16 نفری است که برای شما کار می کنند ، درست است؟ اگر 2 ساعت در روز ، 5 روز در هفته در محل کار خود کار می کنید ، این تفاوت 150 ساعت در هفته را ایجاد می کند! بنابراین ، اگر تمام تلاش شما این بود که دو نفر خوب پیدا کنید که تلاش خود را برای کار با شما و شما برای تجارت خود انجام دهند ، پس آموزش آنها برای یافتن دو فرد خوب تفاوت بزرگی ایجاد می کند.

حالا بیایید از 3 بگذریم و مستقیم به 4 برویم. حال ، تنها تفاوت دو نفر با مدل قبلی ما در یافتن دو نفر است. 4 4 4 = 16.16 4 4 = 64 64 4 4 = 256. آیا می توانید قدرت 256 نفری را که هم اکنون برای رسیدن به اهداف مشابه در شرکت زیر شما کار می کنند تصور کنید؟ و حتی برای کارتان به آنها پول نمی دهید.

بیایید فقط آن را به یک سطح برسانیم. و به یاد داشته باشید ، تفاوت بین سطح 4 و سطح 5 فقط یک نفر است! بنابراین ، بیایید بگوییم شما بیرون می روید و فقط 5 نفر از افراد خوب را پیدا می کنید ، آماده انجام اقدامات جدی در مورد تجارت آنها بیایید ببینیم چه چیزی عمق ما را فقط در 4 سطح قرار می دهد. 5 5 5 = 25.25 5 5 = 125. 125 5 5 = 625. این 609 نفر بیش از یافتن دو نفر است. من می خواهم شما روی سادگی این موضوع تمرکز کنید و اهداف ساده دیجیتالی را در ذهن خود داشته باشید ، زیرا به این ترتیب در بازاریابی شبکه ای موفق خواهید شد.

راستش را بخواهید ، برای پیدا کردن 5 نفر “خوب” باید بیش از 5 نفر پیدا کنید ، اما داشتن چنین هدفی واقع بینانه یادگیری و انجام کار را آسان می کند. و اگر به تیمی بپیوندید که بتواند از همان لحظه درگیر شدن به افرادی که از آنها مراقبت می کنید ، آموزش دهد ، آنها قدرت پیشرفت در کار شما و ادامه تلاش خود را می آموزند. بنابراین اگر برای همیشه یک زندگی 1 1 1 = 1 1 1 = 1 1 1 = 1 داشتید ، اکنون در معرض مشاغلی هستید که می توانید از این چرخه 1 1 1 خارج شوید و تلاش خود را عالی انجام دهید. فقط کافی است آنرا ساده نگه دارید و مراقبت از تعداد افرادی که تصمیم دارید از آنها مراقبت کنید را متمرکز کنید و این اتفاق خواهد افتاد!

حالا چگونه این 5 نفر را پیدا خواهید کرد و چگونه از آنها حمایت می کنید تا آنها 5 نفر را به تنهایی پیدا کنند؟ شما می توانید 100 ساعت در هفته را صرف برقراری تماس نامحدود ، کنفرانس و جلسات کنید. یا می توانید تجارت خود را روی خلبان خودکار قرار دهید و اجازه دهید افراد به شما مراجعه کنند. آنچه من کاملاً توصیه می کنم سیستمی است که باعث می شود تجارت شما 24 ساعت شبانه روز و 365 روز سال فقط با برخی از ورودی های شخصی خودتان برای شما کار کند. از این رو شما باید از اینترنت برای بازاریابی مشاغل خانگی خود از طریق MLM Network Marketing استفاده کنید. شما می توانید نوع مشتری بالقوه مورد نظر خود را به طور دقیق هدف قرار دهید و اگر یاد بگیرید چگونه بازاریابی اینترنتی انجام دهید این افراد را جذب کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا