دنیای وب

چرا بازاریابی ویدیویی برای تجارت آنلاین شما مهم است

بازاریابی ویدئویی برای تجارت اینترنتی شما جالب است و دلیل خوبی هم دارد. هنگامی که این فیلم با نامه های فروش سنتی مقایسه می شود ، برنده عملی جلب توجه خواننده است. اگر بازگشت سرمایه شما (ROI) به میزان کافی پول نقد تبدیل نمی کند ، شما به یک دعوت به عمل قوی تر نیاز دارید. اضافه کردن ویدئو به وب سایت شما ممکن است فقط ضربه ای از بازوی فروش باشد.

این را بررسی کنید: حدود هفت ثانیه وقت دارید تا با یک عنوان جالب توجه علاقه بازدید کنندگان وب سایت خود را جلب کنید. هر کلمه ای ارزش خود را دارد. هنگامی که یک بازدید کننده صفحه را اسکن می کند و به سرعت سایت را کلیک می کند ، این به عنوان “مرگ هفت ثانیه” شناخته می شود. آخ! راه جلوگیری از این اتفاق یافتن راهی است که بلافاصله خواننده را در نامه فروش خود درگیر کنید. با افزودن یک ویدیو به صفحه مقصد خود ، می توانید به سرعت حس کنجکاوی بازدید کننده خود را برانگیزید.

ویدیو در روند خرید قانع کننده است. در حقیقت ، برخی مطالعات نشان می دهد که 72 72 موثرتر از رسانه چاپی است. از آنجا که به محصول چشم می بخشد ، اعتماد به نفس خریداران را نیز افزایش می دهد. اگر می خواهید در دراز مدت قدرت خود را حفظ کنید ، این یک ضرورت در بازاریابی اینترنتی است.

برای افزایش پیام فروش خود ، یک قدم جلوتر را در نظر بگیرید. افزودن توصیفات ویدیویی از مشتریان راضی ، روش دیگری برای ایجاد اعتماد به بازار هدف شماست. این توصیفات ویدئویی را “داستان موفقیت” بنامید و به مشتریان خود اجازه دهید صحبت کنند. با تغییر کلمه “توصیفات” به “داستان موفقیت” ، اکثر بازاریابان دریافتند که درآمد آنها به طرز چشمگیری افزایش می یابد.

طبق دانشکده تجارت وارتون ، ویدئو در مقایسه با ارائه زنده 50٪ درک را افزایش می دهد. به همین دلیل فیلم ها کار می کنند. برای بازاریابی چند کاناله ، بسیار موثر است. دفعه بعدی که تلویزیون را روشن کردید ، به تعداد تبلیغاتی توجه کنید که بیننده را وادار می کند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره یک محصول ، یک فیلم “غیر الزام آور” رایگان درخواست کند. این تاکتیک نه تنها برای تهیه لیست موثر است. همچنین احتمال تماشای فیلم توسط مشتری را افزایش می دهد و آزمایش نشان می دهد که در نهایت 97٪ از مصرف کنندگان آن را مشاهده می کنند. بازاریابان آنلاین اکنون از آنچه بازاریابان آفلاین سالهاست می شناسند استفاده می کنند: بازاریابی ویدئویی جواب می دهد.

روش های دیگری برای ادغام ویدیو در تجارت اینترنتی شما به غیر از افزودن آن به وب سایت شما وجود دارد. همچنین می توانید آن را به عنوان یک انگیزه پذیرش برای افرادی که در لیست پستی شما ثبت نام می کنند ، ارائه دهید. پس از ثبت نام و آدرس ایمیل بازدید کننده وب سایت ، پیوندی به ویدیو از طریق ایمیل ارسال کنید. این ویدئو باید حاوی اطلاعات مربوط و ارزشمند برای بازار هدف باشد.

وقتی می خواهید تجارت آنلاین خود را به سطح بالاتری برسانید ، از زنجیره های فروش یک بعدی رها شوید. مطالعات نشان داده است که ویدیوی آنلاین نرخ تبدیل را فقط نسبت به نسخه فروش افزایش می دهد. به یاد داشته باشید – از همان استراتژی های فروش که برای نسخه فروش استفاده می کنید استفاده کنید. صدای جیرجیرک و نه استیک را بفروشید و با یک فراخوان قوی عمل کنید که به بازدید کننده وب سایت شما انگیزه قدرتمندی برای خرید می دهد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا