دنیای وب

چرا باید فیلم تهیه کنید

در ابتدا ممکن است بدیهی به نظر نرسد اما دلایل قانع کننده زیادی وجود دارد که چرا گرفتن یک ویدیوی YouTube حرکت خوبی است.

فرقی نمی کند که واقعاً کوتاه و متوسط ​​باشد اما تا زمانی که بتواند شما یا وب سایت شما یا محصولی را که می خواهید بفروشید تبلیغ کند ، روشن به نظر می رسد که می تواند مانند برخی دیگر از استراتژی های بازاریابی اینترنتی به سایت شما مراجعه کند.

چرا اینطور است؟

من مطمئن هستم که انفجار اصطلاحاً جدید WEB 2.0 خیلی سریع شروع شده است.

این شامل سایت های جدید شبکه های اجتماعی (و در برخی موارد ، نه چندان جدید) مانند Squidoo ، Facebook ، My Space و البته YouTube است ، که همه دارای سرعت رشد عظیم هستند که ذهن را به حیرت می اندازند.

چرا ویدیو کلیپ؟

پاسخ کوتاه این است که یک ویدئو مانند آخرین شماره ها و جستجوی وب است که نمایش داده نمی شود و یکی از موثرترین و ارزان ترین راه ها برای ارتقاgent هوشمندانه سایت ، اشتیاق و حتی درآمد شما از طریق تعامل شخصی با ده ها هزار ، گاهی اوقات میلیون ها نفر است. اگر درست فهمیدید حتی اگر در ابتدا به سرعت گسترش پیدا نکنید ، مطمئناً در این راه یاد خواهید گرفت و با استقرار در برخی از این مکان ها از همان ابتدا امتیاز براونی زیادی کسب خواهید کرد.

چرا ارزان است؟

به سادگی به این دلیل که فیلم ها اکنون در دسترس همه افرادی است که دوربین و وب کم دارند.

در واقع ، افراد لاجیتک که به نظر می رسد سهم شیر از بازار دوربین های وب را دارند ، دوربین های وب خود را به طور ویژه برای تولید فیلم خانگی طراحی کرده اند.

متوجه نشده ام که جدا از هزینه اولیه دوربین وب و برخی استفاده های عاقلانه از بارگیری ویرایشگرهای وب رایگان ، هزینه بسیار کمی وجود دارد!

هزینه ارسال ویدیوی شما توسط YouTube یا هر سایتی که انتخاب می کنید پرداخت می شود. آنها هزینه پهنای باند و هزینه میزبانی فیلم شما را می پردازند و شما اصلاً مجبور نیستید برای هزینه های جاری هزینه ای پرداخت کنید! با نگاهی به این موضوع ، این یک سرمایه گذاری عظیم است ، خصوصاً از آنجایی که شما می توانید ده ها هزار بازدید از سایت خود ایجاد کنید ، حتی در اولین تلاش خود.

این البته برای شخصی که می تواند یک کارآفرین آنلاین باشد یا حتی شخصی که دوست دارد آخرین نظرات یا افکار خود را در مورد وضعیت کره زمین به جهانیان بگوید ، یک چشم انداز وسوسه انگیز است! این واقعاً این احتمال را فراهم می کند که تا همین اواخر همیشه فروشگاه بسته داشته باشد!

آیا ساخت یک فیلم پیچیده نیست؟

ممکن نیست! فکر می کردم تا همین اواخر یک کتاب الکترونیکی عالی روی لپ تاپ من وارد شد که TubeTraffic نام دارد.

این یک کتاب الکترونیکی شگفت انگیز است که با داشتن هر بیت از اطلاعاتی که فرد عادی برای ایجاد یک ویدیوی تبلیغاتی تبلیغاتی یا تبلیغاتی ابتدایی به 10 دقیقه نیاز دارد ، در بالا پر شده است!

میزان اطلاعات موجود در آن به سادگی شگفت انگیز است و قطعاً به اندازه کافی جامع است که شما را در طی یک یا دو روز فعال می کند.

یک ویدئو چه کاری می تواند برای من انجام دهد؟

با جذب ترافیک به سایت خود ، ممکن است به ده ها هزار بازدید برسید.

وب سایت من ، محصول من ، بدون سر و صدا زیاد تبلیغ کنید.

بصری نحوه کار یک ایده یا محصول را توضیح دهید

همانطور که به ذهن افراد علاقه مند هستید ، افکار یا گروه های شما که به فعالیت ها ، ایده ها یا بحث علاقه مند هستند

اعضای جدید را در یک انجمن ، خبرنامه یا گروه های گفتگو جذب کنید.

این امکانات بی پایان هستند و هر وقت به قدرت های گسترده ای فکر می کنید که می توانند برای چنین تلاشی اندک در اختیار شما قرار بگیرند ، واقعاً گیج کننده است!

پیام خود را از دنیا خارج کنید! اگر نبود ، شخص دیگری ابتدا به آنجا می رسید!

اگر به این مقاله یا وبلاگ علاقه مند هستید و می خواهید در مورد تولید ویدیوهای عالی بیشتر بیاموزید ، بازدید نکنید

http://www.successwithyoutube.com و در مورد این روند پررونق بیشتر بدانید !!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا