دنیای وب

چرا بسیاری از مردم بازاریابی شبکه ای را زیر سوال می برند؟

بازاریابی شبکه ای که به آن MLM نیز می گویند در سالهای گذشته شهرت بدی پیدا کرده است. دلیل این امر این است که بسیاری از مردم به افسانه های مربوط به این نوع مشاغل اعتقاد دارند و همین امر باعث تردید در شروع این نوع مشاغل می شود.

دلایل زیادی برای بدبینی آنها وجود دارد ، اما دلایل اصلی مربوط به افسانه هایی است که در گذشته در اطراف این نوع تجارت گسترش یافته است. شما باید بدانید که این افسانه ها چیستند و حقیقت را در مورد آنها کشف کنید ، بنابراین می توانید بفهمید که چرا این یک راه کاملاً مشروع برای شروع کار خودتان است.

در اینجا افسانه هایی آورده شده است که باعث می شود بسیاری از افراد مختلف به مشاغل MLM مشکوک شده اند.

یکی: MLM فقط یک طرح هرمی است – این چیزی است که توسط بسیاری از افراد در مورد آنلاین و آفلاین صحبت شده است ، اما درست نیست. شما باید تفاوت بین طرح هرمی و تجارت حقوقی را درک کنید ، یعنی همان وامها و رهنها.

نمودار سلسله مراتبی – این اتفاق می افتد زمانی که شما به شخص دیگری پول بدهید. یک نمونه خوب از این نوع طرح ها حروف زنجیره ای است که همه در برهه ای از زندگی خود داشته اند. این قطعاً نوعی است که می خواهید از آن اجتناب کنید زیرا فقط سرقت خواهید شد.

در واقع MLM یک سیستم تجاری قانونی است که محصولات یا خدمات حقوقی واقعی را به مشتریان ارائه می دهد. بنابراین ، اگر در MLM مشترک شوید ، یک کالا یا خدمات را به شخص خود به فروش می رسانید ، کاری که همه شرکت های حقوقی چه به صورت آنلاین و چه به صورت آفلاین انجام می دهند.

اکنون که از تفاوت ها آگاهی یافتید ، می توانید درک کنید که MLM قطعاً هرمی نیست که برای آن طراحی شده است. فقط باید مطمئن شوید که برای انتخاب فرصتی مناسب قانونی و مانند هرم مناسب نیستید.

دوم: شما می توانید یک شبه ثروتمند شوید – این افسانه ای است که باعث شده بسیاری از مردم از این نوع تجارت دور شوند و این باید شما را نیز دور کند. اگر فرصتی پیدا کردید که این نوید را به شما می دهد ، می خواهید با سرعت بیشتر راه دیگری را اجرا کنید.

هیچ تجارت حقوقی شما را فوراً ثروتمند نخواهد کرد. شما می توانید انواع فرصت های شغلی حق رای دادن را پیدا کنید که می توانید برای راه اندازی تجارت خود استفاده کنید که قول غیرممکن مانند این را نمی دهد. برای یافتن یک شرکت قانونی و نه کلاهبرداری فقط باید به چندین شرکت مراجعه کنید.

سوم: فروشندگان تنها کسانی هستند که می توانند با MLM موفق باشند – این به دلیل اینترنت دیگر صحت ندارد. این به شما کمک می کند تجربه فروش داشته باشید ، اما موفقیت ضروری نیست.

با کمک اینترنت ، دیگر نیازی به فروشنده نیست ، شما فقط باید آماده باشید تا همه چیزهایی را که برای کمک به موفقیت شما لازم است یاد بگیرید و همچنین مایل باشید که سخت کار کنید.

اکنون که دلایل س soال بسیاری از افراد از بازاریابی شبکه ای و حقیقت در مورد این افسانه ها را فهمید ، باید تصمیم بگیرید که آیا می توانید در این زمینه تجاری موفق باشید. فقط بخاطر داشته باشید که MLM وقتی موقعیت مناسبی را برای خود تعیین کرده اید واقعاً قانونی است و یکی از بهترین راه ها برای کسب درآمد است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا