دنیای وب

چرا توسعه دهندگان ریل به خدا احتیاج دارند

هرکسی که وبلاگهای انجمن Rails را بخواند احتمالاً قبلاً نام خدا را شنیده است. نه ، این یک خدای آسمان نیست ، بلکه یک برنامه نظارت عالی است که عملیات شما را کنترل می کند و آنها را فعال نگه می دارد. من دیده ام که بیشتر برای رام کردن هیبریدها استفاده می شود اما می تواند برای نظارت بر هر فرآیند استفاده شود.

ما برای همه مشتریان میزبان مدیریت شده خود خدا را مدیریت می کنیم تا مطمئن شویم مشتریان هیچ وقت فرسودگی شغلی را از دست نمی دهند. تا الان خیلی خوب پیش اومده برای اسکریپت و نمونه پیکربندی کلی ما به منابع این مقاله مراجعه کنید.

باید خود فایل پیکربندی نسخه ی نمایشی God باشد. این فقط کد روبی است ، هیچ چیز جادویی در آنجا اتفاق نمی افتد. من همین حالا کد پایه God.w.wr را پیچیدم تا چند حلقه را مشاهده کنید تا پشتیبانی برای نظارت بر تعداد نامحدودی از برنامه ها امکان پذیر شود. یک یادداشت کوچک در مورد اسکریپت init.d: ​​ابتدا خدا را راه اندازی می کند ، سپس پرونده پیکربندی را از طریق دستور “god load” بارگیری می کند. فهمیدم که می توانید پارامتر -c را هنگام اجرای آن برای خدا ارسال کنید ، اما متوجه شدم که بعضی اوقات (ظاهرا به صورت تصادفی) پیکربندی بارگیری نمی شود.

اسکریپت init.d باید روی هر سیستم RHEL / CentOS خوب کار کند. پس از اضافه کردن پرونده به /etc/init.d/god ، موارد زیر را انجام دهید:


chmod +x /etc/init.d/god

chkconfig --add god

chkconfig --level 345 god on

/etc/init.d/god start

شما الان خوب کار می کنید بگذارید این شیاطین بد رفتاری K-9 نهایت تلاش خود را بکنند – آنها رقیب خدا نیستند.

در اینجا برخی منابع مربوط به این مقاله آورده شده است:

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا