دنیای وب

چرا رسانه های اجتماعی (قسمت دوم)؟


در ادامه با مجموعه “چرا رسانه های اجتماعی”. ما می خواهیم با نکات کلیدی که هنگام ایجاد (یا به روز رسانی) استراتژی رسانه های اجتماعی خود باید در نظر بگیریم ، شروع کنیم.
اول – بسیار سازگار است. فقط دو سیستم عامل را انتخاب کرده و به کار خود ادامه دهید. و پیام خود را نگه دارید (به روز رسانی / ایجاد / نگهداری). مهم این است که درک خوبی از مشتریان / مشتریان بالقوه خود داشته باشید و تعداد به روزرسانی ها را در روز ارسال کنید تا مهمترین آنها ناامید کننده باشد.
ثانیاً ، کار خود را به خودتان واگذار نکنید ، بلکه درباره خود بنویسید. مثالی که من همیشه می زنم یک رویداد شبکه های اجتماعی است ، کانال رسانه های اجتماعی شما نباید کانالی باشد برای اینکه شما به تنهایی صحبت کنید. به عنوان یک رویداد در رسانه های اجتماعی ، وقتی س questionsال می کنید ، ارتباط برقرار کرده و درباره اطرافیان خود اطلاعات کسب می کنید ، موفق می شوید. شبکه های اجتماعی هیچ تفاوتی با هم ندارند. به پیروان خود رای دهید ، س questionsال بپرسید و پاسخ بگیرید (حتی اگر فقط برای تشکر از شما باشد!).
در اینجا 5 دلیل اصلی وجود دارد که چرا شما نباید یک روز دیگر منتظر بمانید تا یک استراتژی رسانه اجتماعی برای کسب و کار خود بسازید:

بهینه سازی موتورهای جستجو – سئو راهی است که می توانید بازدیدکنندگان بیشتری را به صورت رایگان به وب سایت خود برسانید ، به روشی طبیعی که بر نتایج موتورهای جستجو تأثیر می گذارد. علاوه بر این ، می توانید با گنجاندن رسانه های اجتماعی در استراتژی SEO خود پیوند ایجاد کنید (فراموش نکنید که اشتراک گذاری “درباره” خود در فیس بوک مهم است). وقتی افراد پیام شما را در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارند و به وب سایت شما پیوند می دهند ، ارتباط بین رسانه های اجتماعی و وب سایت شما قوی تر می شود.
از آنجا که موتورهای جستجو عاشق پیوندها و کلمات کلیدی هستند ، رسانه های اجتماعی می توانند نقش مهمی در استراتژی کلی شما برای بهبود رتبه شما داشته باشند. در حالی که بسیاری از کانال های رسانه های اجتماعی وجود دارد که یک شرکت می تواند از آنها استفاده کند ، ما شما را تشویق می کنیم که دو یا سه شبکه اجتماعی را برای ارسال مکرر و انجام درست آن انتخاب کنید. درباره ابعاد کاربر دسته های مختلف تحقیق کنید و عناصری را پیدا کنید که نه تنها مربوط به نام تجاری بلکه بازار هدف شما هستند. به خاطر داشته باشید که مردم محصولات / محصولات را در رسانه های اجتماعی و نه الزاماً در گوگل جستجو می کنند ، بنابراین داشتن آنها بر روی پلت فرم تأثیر مثبتی در احتمال یافتن آنها دارد.

افزایش آگاهی از نام تجاری – افزایش آگاهی از نام تجاری با استفاده از کانال های بیشتر برای تبلیغ نام تجاری خود. عکسهایی را که توسط فالوورهای وفادار به اشتراک گذاشته شده اضافه کنید ، نام تجاری شما رشد خواهد کرد.

اعتبار برند را افزایش دهید – شرکت های فعال دارای طرفداران فعال ، خودآگاه و ارتباطی هستند. رسانه های اجتماعی به شما فضایی برای خدمات برتر به مشتریان ، گوش دادن و پاسخگویی به ایده های شما ، که به برند شما شکل می دهد ، می دهد.خدمات مشتری فقط در مورد پاسخگویی به شکایات نیست ، بلکه پاسخگویی به سوالات مربوط به محصول است تا بتوانید بین محصول خود و رقبا تصمیمات ساده تری بگیرید (شانس فروشنده خود را افزایش دهید). رسانه های اجتماعی می توانند جامعه ای را در اطراف نام تجاری شما ایجاد کنند و محصولات شما می توانند وفاداری به نام تجاری را افزایش دهند.

افزایش ترافیک داخلی – با استفاده از کانال های بیشتر برای ارسال پیام خود ، می توانید مخاطبان بیشتری را جذب کنید ، این کار کلیک های بیشتری را به وب سایت شما ارسال می کند. آهنرباهای سربی را به مخلوط اضافه کنید و بیشتر جمع کنید و واجد شرایط شوید!

هزینه بازاریابی کاهش می یابد – حتی تبلیغات دیجیتال (یا پولی) ارزان تر از چاپ است. علاوه بر این ، آزمایش A / B و پیگیری کمپین شما و همچنین ویرایش پیام شما در صورت عدم مطابقت نتایج با اهداف شما ، با استفاده از معیارهای ساخته شده در فیس بوک آسان تر است. این می تواند منجر به تجربه مشتری غنی تری شود (ایجاد یک اجتماع در اطراف محصول شما).
و سرانجام ، بازاریابی رسانه ای نه تنها برای ایجاد محتوای باورنکردنی ، بلکه در سمت محصول نیز زمان می برد. در حالی که ما دیدیم مقالات بسیار محبوب شده اند و صفحات تعداد زیادی دنبال کننده جدید به دست آورده اند ، اکثر شرکت ها با یک استراتژی روشن و منسجم شاهد رشد آهسته و مداوم پیروان هستند.

.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا