دنیای وب

چرا رهبران واقعی (و بازاریابان) “بیش از حد واکنش نشان می دهند”

هنگامی که در دبیرستان بودم ، مقداری پول اضافی برای انجام کارهای عجیب و غریب برای وکالت کسب کردم. هیچ چیز فانتزی – ارسال این ، رها کردن آن ، پر کردن این فرم ، پاک کردن این طبقه. واضح است كه هيچ چيز نيازي به مدرک حقوقي ندارد و آنچنان نيازي به مغز نيز ندارد.

پول هم بد نبود

من بسیاری از درس های رانندگی را از این کار یاد گرفتم.

متأسفانه ، بیشتر آنها درسهای دشوار داشته اند – بیشتر از آنچه نباید انجام دهند ، و نه آنچه باید انجام دهند.

برخی از درس ها واضح بود ، مانند این که چگونه یک مهربانی کوچک به طول می انجامد.

(و من می دانم که تحقیر کم چقدر می تواند برود.)

یک درس دقیق تر بود. سالها طول کشید تا من این مکان را ترک کردم تا این مکان را در کنار هم قرار دهم. در آن شغل می دانستم که قرار است چه کاری انجام دهم ، اما نمی دانستم چرا.

بنابراین وقتی موقعیت عجیبی ظاهر شد و مجبور شدم سرب را نشان دهم ، من آن را منفجر کردم.

من نمی دانستم که چگونه یک نمره خوب به نظر می رسد.

مطمئناً ، کار من بیشتر تمیز کردن لیوان قهوه و خالی کردن سطل زباله بود. اما هر چیزی پیچیده تر از این ، تنها امید من این بود که حدس بزنم رئیس من چه می خواهد.

تقریباً یک دهه بعد:

او برای سازمان بزرگی کار می کرد که رهبری آن با انگیزه سخنرانان بود. آنها جلسات علنی برگزار می کردند ، به همه کارمندان ایمیل می فرستادند ، فیلم می زدند ، اعلام می کردند … و همیشه همان چیزها را می گفتند.

برای هر فرصتی که بدست آورید ، دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

آنها چه کار می کردند و چرا؟

او باید احساس تکرار کند. ممکن است برخی از افراد اختلال ایجاد کرده باشند.

اما هیچ کس از کاری که این سازمان انجام داد ، گیج نشده است. یا چگونه نقش آنها از او حمایت کرد.

وقتی چیز عجیب و غریب ظاهر شد ، به راحتی تشخیص داد که چه کاری باید انجام شود. هرکسی که به دید رانندگی بهتر عمل کند ، مسیر درست عمل است.

یکی از اصول تأثیر سیالدینی قدرت است.

به من بگو – آیا کسی قدرت را بهتر می کند؟

کسی از بدبختی به سمت بدعت پرش می کند ، همیشه چیز درخشان بعدی را تعقیب می کند؟

یا کسی که هدفش را می فهمد – و می تواند شما را نیز در درک آن قرار دهد؟

بهترین راه برای بیان هدف شما – برای اینکه خواننده آن را در خسته کننده ترین مکانها احساس کند – سخن گفتن شفاف و اغلب است. رهبران معمولی به ندرت ارتباط برقرار می کنند. افراد بزرگ ارتباط را اغراق می کنند. با تکرار کافی ، پیام فراموش نشدنی می شود.

این یکی از دلایلی است که بازاریابان می گویند هر تبلیغی باید یک ایده بزرگ داشته باشد. یک آگهی تمام صفحه حاوی کلمات زیادی است و همین حرف را می زند. این ایده بزرگ را باطل می کند تا اینکه در ذهن احتمالی شما بسوزد.

به همین دلیل من عاشق بازاریابی محتوا هستم. یک آگهی تبلیغاتی ننویسید. شما هزاران نفر را می نویسید. شما یک بار روی یک ایده بزرگ تمرکز نمی کنید – بارها و بارها آنرا انجام می دهید.

هر معلمی می تواند ویکی پدیا را مرور کند و مقاله ای را جمع کند. اما چه کسی می تواند ارتباط را اغراق کند؟ قدرت فقط می تواند ، زیرا برای نوشتن این روش به دانش و تجربه عمیق نیاز دارد.

وقتی یک آماتور هستید بازاریابی محتوا دشوار است.

وقتی چیزهای خود را می دانید بسیار سرگرم کننده و قدرتمند است.

افق های خود را بر روی او می گویید. این پیام شما را جذب می کند و شما را به یک قدرت در ذهن آنها بالا می برد.

از آنجا به اندازه کافی به شما اعتماد خواهند کرد تا مشتری شوید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا