دنیای وب

چرا سئو برای موسسات حقوقی مهم است؟

به طور فزاینده ای دیده می شود که شرکت های حقوقی تلاش های بازاریابی خود را برای کنترل بازار داخلی تشدید می کنند — اما پس از آن هر شرکتی در تلاش است این کار را انجام دهد! با این حال ، مشکل بسیاری از وکلای امروز این است که آنها هنوز تاثیری که SEO محلی در رابطه با “تجارت” قانونی داشته است را درک نکرده اند. یک بررسی جدید نشان داد که 31٪ از مراجعین حقوقی به صورت آنلاین به دنبال وکلا هستند. در اینجا بیشتر در مورد راه هایی که الف آورده شده است شرکت جستجوگرهای محلی اگر وکیل باشید می تواند به شما کمک کند. برای اطلاعات بیشتر بخوانید

چرا در صورت راه اندازی یک شرکت حقوقی به خدمات SEO محلی نیاز دارید؟

اکنون ، به عنوان یک وکیل ، به راحتی نمی توانید این واقعیت را رد کنید که وقتی شخصی به دنبال وکالت یا یک وکیل آنلاین است ، شخص در واقع روی جستجوهای هر منطقه متمرکز می شود. به عنوان مثال ، آنها به جای آغاز تحقیقات عمومی بیشتر مانند “وکلای دادگستری” یا “وکلا” ، بیشتر با “وکلای Chandni Chowk” یا در این شماره “وکلای Andheri East” انجام می دهند.

Google به رفتار جستجوی محلی اهمیت زیادی می بخشد – فقط به این دلیل که جستجوهای محلی در تعیین تصمیم کاربر در پایان روز مسیری طولانی را طی می کنند. گزارشی وجود دارد که نشان می دهد پنجاه درصد از مصرف کنندگان که در تلفن های همراه و تلفن های هوشمند خود جستجوهای محلی انجام می دادند ، در حقیقت طی یک روز از فروشگاه ها بازدید می کردند و 34 درصد از کسانی که در تبلت و تلفن ها جستجو می کردند ، در واقع برای انجام همان اقدامات رفتند. اگرچه این داده های خاص به طور خاص مربوط به حوزه حقوقی نیست ، در صورتی که قبلاً با نیازهای بازاریابی قانونی یک شرکت حقوقی سروکار داشته باشید ، باید در هر صورت به شما کمک کند.

این واقعیت (همانطور که گفته شد) حدود 18٪ از جستجویهای محلی در عرض یک روز منجر به فروش می شوند ، قطعاً شما را وادار می کند که در مورد قدرت بهینه سازی موتور جستجوگر محلی فکر کنید – دوباره ، اگرچه این شماره ها به طور مستقیم به قانون مربوط نمی شوند.

چه چیزی را باید کشف کرد؟

به عنوان یک موسسه حقوقی یا وکیلی که به دنبال گسترش دسترسی شما است ، باید به اندازه کافی مراقب باشید که خود را با عوامل تعیین کننده رشد تجارت آشنا کنید. محققان به طور خاص وقتی که اطلاعاتی راجع به شما به صورت آنلاین جستجو می کنند ، آدرس شما را جستجو می کنند. اطمینان حاصل کنید که اطلاعات تماس خود را در صفحه های رسانه های اجتماعی خود ذکر کرده اید بدون اینکه خراب کنید. در اینجا جزئیات دیگری که پروفایل دیجیتال شما باید متناسب با آن داشته باشند وجود دارد:

  • مشاغل بر اساس طبقه بندی

  • جهت

  • ساعات کار وکالت در روز

  • بررسی ها

  • شرح مفصل حوزه خدمات (قوانین جزایی یا قوانین مدنی و اطلاعات دقیق در مورد مشکلاتی که می توانید به آنها رسیدگی کنید)

  • شماره تلفن

  • بررسی ها

به ویژه باید توجه داشت که بررسی شرکت ها توسط کاربران یا چشم انداز مشاغل بسیار جدی برخورد می شود. در حقیقت ، پیش از این تصور شده بود كه همانطور كه ​​با توصیه ها انجام می شود ، به نقد و بررسی مشتری نیز توجه كمی دارد.

برای شما بسیار مهم است که اطمینان حاصل کنید که به مهارتهای آژانس بازاریابی دیجیتال با تجربه و شایسته اعتماد دارید تا از نیازهای SEO محلی خود مراقبت کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا