دنیای وب

چرا سایتهای آژانس بیمه SSL نیاز دارند

دلایل قانع کننده زیادی برای انتقال سایت های بیمه به SSL وجود دارد ، از جمله امنیت ، کد نویسی و اعتماد. گوگل فشار زیادی را برای انتقال همه وب سایتها به SSL انجام داده است و او گفت که از اکتبر سال 2017 ، “کلمه عبور و کارتهای اعتباری تنها انواع داده های خصوصی نیستند. هر نوع داده ای که کاربران در وب سایت ها می نویسند نباید باشد. برای دسترسی به دیگران در شبکه ، بنابراین با شروع نسخه از 62 ، هشدار “ناامن” هنگام نمایش انواع کاربر در سایت های HTTP ، نمایش می دهد و در آخر ، ما قصد داریم هشدار “ناامن” را برای همه صفحات HTTP ، حتی خارج از حالت ناشناس نمایش دهیم.

SSL چیست و چرا بی خطر است؟

وقتی به یک وب سایت می روید ، ممکن است یک راه حل نام دامنه با http شروع شود: سایتهایی که با http شروع می شوند: سایتهای SSL نیستند. همه سایت های SSL با https شروع می شوند:. SSL مخفف SSL است ، استاندارد واقعی است که برای ایجاد پیوند رمزگذاری شده بین سرور وب و مرورگر استفاده می شود. پیوند SSL تضمین می کند که کلیه داده های ارتباطی بین سرور وب و مرورگر خصوصی باقی می مانند.

به عبارت دیگر ، SSL اطلاعات ارسال شده از طریق اینترنت را ایمن و خصوصی نگه می دارد ، که فقط به گیرنده در نظر گرفته شده اجازه می دهد تا آن را در قالب قابل فهم دریافت کند. بسیاری از مردم از اینکه اطلاعاتی که از طریق اینترنت ارسال می کنند از یک رایانه به رایانه دیگر منتقل می شوند ، قبل از رسیدن سرور مقصد مشخص شده ، آگاه نیستند. این بدان معنی است که هر یک از این رایانه ها ، که اطلاعات شما را در این زنجیره ارتباط برقرار می کنند ، می توانند اطلاعات مهمی از قبیل نام های کاربری ، گذرواژه‌ها ، اطلاعات کارت اعتباری ، اطلاعات پزشکی و غیره را رهگیری کنند. SSL این داده ها را رمزگذاری می کند ، و اطلاعات را غیر از سرور مقصد نهایی برای همه غیر قابل خواندن می کند. این مهم برای افزایش امنیت و محافظت از اطلاعات محرمانه از هکرها و سارقین هویت است.

احراز هویت SSL

SSL علاوه بر رمزگذاری ، تأیید اعتبار می کند. همانطور که قبلاً ذکر شد ، اطلاعات شما معمولاً در یک سری رایانه ها ارسال می شود. مثال خوب یک فرم استناد است که ممکن است شامل اطلاعات طبقه بندی شده در مورد مشتریان بالقوه بیمه باشد. هر یک از این رایانه های موقت ممکن است وانمود کنند که مقصد مقصد نهایی است و اطلاعات محرمانه شما را ربوده است. این مسئله امنیتی با استفاده از یک زیرساخت کلید عمومی (PKI) و گرفتن گواهینامه SSL از یک تأمین کننده SSL تأیید شده متوقف شده است. گواهینامه های SSL پس از انجام چندین مورد هویت در اختیار اشخاص تأیید شده مانند آژانس بیمه شما ، ارائه می شود تا نشان دهد که به آنها اعتماد دارید. سازمان های بیمه ای که مایل به پذیرش پرداخت کارت اعتباری هستند ، ملزم به استفاده از SSL برای وب سایت های خود هستند.

هشدارهای مرورگر و راهنمای بصری

مرورگرهای وب بزرگی مانند Chrome ، Mozilla ، Safari و Edge برای کمک به کاربران در تعیین امنیت یک سایت امنیتی ، نشانگرهایی را ارائه می دهند. سایتی که دارای SSL است ، نشان می دهد که سایت در گوشه بالا و سمت چپ با کلمه ایمن ایمن است ، یا شواهد بصری ارائه می دهد. به عنوان مثال ، ممکن است یک کلمه “ایمن” نمایش داده شود ، نشانگر قفل یا نماد دیگری وجود داشته باشد. در مقابل ، سایتی غیر از SSL ممکن است حاوی یک سمبل هشدار دهنده باشد یا در غیر این صورت نشان دهد که سایت شما ایمن نیست و به کاربران هشدار می دهد که آنها نباید با استفاده از وب سایت شما اطلاعات حساس ارسال کنند.

فقط زمانی لازم است که کلیه آژانسهای بیمه و کارگزاران موظف به انتقال سایتهای خود به SSL شوند. گواهینامه های SSL گران نیستند و بسته به ارائه دهنده میزبان شما ، سالانه بین 50 تا 70 دلار هزینه می شوند که بسیاری از آنها تخفیف های چند ساله ارائه می دهند. توصیه ما این است که آژانسهای بیمه ای که هنوز به SSL تغییر نکرده اند باید سریعاً این کار را انجام دهند. گواهینامه های SSL به محافظت از آژانس ، مشتری ، رهبری و اطلاعات محرمانه شما کمک می کند. آژانس هایی که به روز رسانی وب سایت آژانس بیمه یا تبدیل به SSL به کمک نیاز دارند می توانند به یک آژانس بازاریابی درخشان آژانس بیمه دسترسی پیدا کنند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا