دنیای وب

چرا شارژ دهی چیز خوبی در بازاریابی چند سطحی است

شارژ دهی چیز خوبی در بازاریابی چند سطحی است. در واقع ، من تا آنجا پیش رفتم که بگویم اگر شما در شرکتی نبودید که پیشنهادات شارژ را ارائه می دهد ، این احتمال وجود دارد که شرکت شما آن درآمد منفعل و باقیمانده را که برای داشتن صنعت به آن پیوسته اید پرداخت نکند.

اکنون ، من مطمئن هستم که احتمالاً بسیاری از افراد را با این جمله اشتباه گرفته ام ، بنابراین اجازه دهید توضیح دهم.

اول اینکه شارژ چیست؟ شارژ برگشتی اتفاقی است که وقتی درگیر موقعیتی می شوید که پیش پرداخت سود سهام شما می شود ، رخ می دهد. اگر سودهای پرداختی طبق برنامه درآمد شرکت به دست نیاید ، در این صورت مبالغ پرداختی بازپرداخت می شود و آنها از کارمزد بعدی اختلاف مابقی را می گیرند.

چگونه در دنیا پول کم چیز خوبی است؟

من چیزی می فهمم نمی گویم بازپرداخت چیز خوبی است. آنچه من می گویم درگیر شدن با شرکتی است که شارژپرداخت ارائه می دهد چیز خوبی است.

برای اینکه یک شرکت در ابتدا بازپرداخت را ارائه دهد ، باید در شرایطی باشید که این شرکت سود سهام پیشرفته را به شما پرداخت کند. این یک روش بسیار معمول در دنیای بیمه است ، اما در بازاریابی چند سطحی نسبتاً ناشناخته است. برنده های قبلی زمانی است که شرکت بر اساس این فرض که مشتری ثبت نام شده شما برای چند ماه مشخص مشتری باقی بماند ، مبلغی را به شما پرداخت می کند.

این یک مفهوم بسیار قدرتمند است.

تصور کنید اگر متقاضی شغلی هستید و کارفرما به شما می گوید وقتی در این سمت قبول شدید ، 12 ماه حقوق از قبل به شما پرداخت می کنیم. این بدان دلیل است که می دانیم اکثریت قریب به اتفاق افراد استخدام شده حداقل 12 ماه در کنار ما می مانند و می خواهیم با بیشترین درآمد ممکن انگیزه کارمندان خود را ایجاد کنیم. اکنون می توانید به اندازه دلخواه پیش پرداخت کنید تا 12 ماه یا در صورت تمایل اصلاً پیش پرداخت نمی کنید. انتخاب با شما است.

چند نفر از شما این وضعیت خوب را می نامید؟

خوب ، این دقیقاً همان کمیسیون های پیشرفته است. این شرکت به شما مبلغی پرداخت می کند تا مشتری را برای چند ماه مشخص پیش ثبت نام کنید زیرا آنها می دانند مشتری عادی آنها حداقل برای همین مدت مشتری خواهد بود. اگر شرکت شما این کار را انجام دهد ، این چیز خوبی است. این به این دلیل است که شرکت شما اعتماد دارد که بیشتر مشتریان شما برای مدت زمان طولانی مشتری خواهند ماند و پول خود را در جایی که هستند قرار می دهند.

اگر شرکت درست است و احتمال اینکه مدتهاست بدون کمبود آن وجود داشته است وجود دارد ، این بدان معنی است که شما یک فرصت عالی برای کسب درآمد منفعل و همچنین درآمد باقیمانده برای سالها و سالهای آینده دارید.

حال ، اگر شغل شما 12 ماه قبل دستمزد خود را به شما بپردازد با این فرض که یک سال در آنجا بمانید و فقط شش ماه در آنجا اقامت داشته باشید ، پس آیا شغل شما مستحق بازپرداخت شش ماه از حقوقی که آنها اعمال کرده اند نخواهد بود؟

البته آنها این کار را می کنند.

کمیسیون های پیشرفته اگر مشتری شما برای کل دوره پیشرفته مشتری نماند ، شرکت کاملاً مستحق استرداد پولی است که کسب نکرده است.

بنابراین به محصولی که در حال حاضر در بازاریابی چند سطح ارائه می دهید ، فکر کنید. شرکت شما هر بار که اقدام به فروش می کنید چند ماه قبل به شما پرداخت می کند؟ اگر پاسخ فقط یک پاسخ باشد ، شرکت شما کمیسیون های پیشرفته را ارائه نمی دهد. معنی این امر این است که محصول شما محصولی نیست که شرکت بتواند آن را بابت کمیسیون های پیشرفته پرداخت کند و هرگز زمان خرابی را نداشته باشد. در این صورت ، شرکت شما کارمزدهای پیشرفته ای را پرداخت خواهد کرد زیرا هر شرکت هوشمند می خواهد تا آنجا که ممکن است پول برای افرادی که این تجارت را وارد می کنند ، داشته باشد.

همچنین ، به خاطر داشته باشید که در شرکتی که کارمزدهای پیشرفته را پرداخت می کند ، در صورت تمایل می توانید رد کنید و “درآمد” کسب کنید. در این نوع سناریو ، هیچ گونه شارژ پس داده ای وجود ندارد زیرا شما به اندازه مشتری با نگه داشتن محصول یا خدمات خود حقوق دریافت می کنید. همچنین ، وقتی شارژ اتفاق می افتد ، آنها در واقع وارد حساب بانکی شما نمی شوند و پول را نمی گیرند. آنها از چک بعدی کمیسیون پول می گیرند. این یک خطر بزرگ برای شرکت محسوب می شود زیرا اگر تصمیم بگیرید یک سری تجارت بد بنویسید و سپس انصراف دهید ، شرکت گیر کرده است و امکان پس گرفتن پول از شما را ندارد.

بنابراین ، اگر هدف شما ایجاد هرچه بیشتر درآمد منفعل و باقیمانده است ، منطقی نیست که خود را با شرکتی منطبق کنید که اعتماد کافی به محصول یا خدمات خود داشته باشد تا بتواند پول شما را در مقابل بپردازد و بداند که بیشتر مشتریان برای ماهها و سالهای آینده مشتری می مانند؟

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا