دنیای وب

چرا شرکت شما باید روی پست مستقیم سرمایه گذاری کند


مثل همه کارآفرینان خوب ، من همیشه به این فکر می کنم که چگونه می توانم تجارت و نام تجاری خود را رشد دهم. یکی از بهترین استراتژی های بازاریابی در دنیای دیجیتال اتفاق نمی افتد. یکی از شرکت های من هر هفته بیش از 1000 ایمیل مستقیم می فرستد. اگرچه از نظر جمعیتی مخاطبان بیشتری داریم ، اما میزان موفقیت خوبی داریم. این ایده را در نظر بگیرید. مردم با ایمیل ها ، پیام های رسانه های اجتماعی و پیام های فوری پر شده اند. در دنیای دیجیتال ، دریافت اطلاعات در مورد پاسخ های مستقیم برای ایمیل جدید است. با این حال ، تفاوت کمی بین آنچه که ما با پست مستقیم انجام می دهیم و آنچه در مدرسه قدیمی انجام داده ایم ، وجود دارد.

ما انواع مختلفی از رنگ ها را امتحان می کنیم.

ما بندرت نامه می فرستیم.

تصویر همیشه در تصویر و زیر کپی فعال است.

دو دلیل وجود دارد که شرکت شما باید به دنبال بازخورد مستقیم در مورد چشم انداز و رشد تجارت شما باشد.

میزان فعالیت: سال گذشته ، Compu-mail خاطر نشان کرد: “میزان پاسخ نامه ایمیل مستقیم خانوار 5.1٪ (در مقایسه با 6٪ ایمیل ، 6٪ درآمد جستجو). ، 2 بازدید.). آنلاین ، رسانه های اجتماعی. 4٪). این همانطور که در گزارش نتایج 2003 منتشر شده است ، بالاترین میزان DMA گزارش شده تاکنون است.

شخصی: وقتی مشتری هایتان ایمیل دریافت می کنند (نه روی فاکتور) ، به خصوص آنهایی که در نسل X یا بالاتر هستند ، یک احساس مشترک وجود دارد. نسل های قدیمی تر هنوز هم می خواهند چیزهایی را از طریق ایمیل حاوی نام خود دریافت کنند. آنها می توانستند این قطعه را لمس کنند و اکنون چیز جدیدی در مورد آن وجود دارد.

باور نادرست: باور کنید یا نکنید ، قسمت بزرگی از هزاره مانند یک جواب مستقیم است زیرا این همان چیزی است که آنها می توانند لمس کنند و نگه دارند. 36٪ افراد زیر 30 سال می خواهند صندوق ورودی خود را بررسی كنند و 95٪ افراد 18 تا 29 ساله از نظر مثبت ایمیل ، مانند كارتهای شخصی ، نظر دارند.

کدهای QR و PURL: این شرکت QR و PURL (URL های سفارشی) را آزمایش کرده است که گیرنده مورد را به عصر دیجیتال می رساند. از آنجا که اکثر مردم اکنون تلفن های گران قیمت دارند ، این کدها می توانند برای اطلاعات بیشتر به مخاطبان هدف ترجمه شوند.

ارسال پیام: اگر کار خاصی انجام می دهید یا فروش می کنید ، برای تأیید نیاز از نامه مستقیم استفاده کنید. تیم ما و تیم ما که مهلت کار با شرکت های ما را دارند از طریق ایمیل مستقیم امتیازات زیادی دریافت کرده اند. یکی از بزرگترین دلایلی که ما این را دیده ایم این است که آنها از طریق همه ایمیل هایی که افراد دریافت می کنند ، اغلب از این نوع ارتباطات خودداری می کنند تا وارد جعبه شوند.

بازاریابی چند کاناله: ایده های مستقیم راهی عالی برای حمایت از تلاش های بازاریابی دیجیتال شماست. ما می دانیم که مردم باید برند شما را بارها و بارها ببینند تا به “ذهن” خود بچسبند. ایمیل به تقویت تلاش های دیجیتالی شما کمک می کند. این دیدگاه شما را نه تنها در دنیای دیجیتال بلکه در “دنیای واقعی” نیز می بیند.آزمون: ایمیل به شما اجازه می دهد تا راه های دیگری برای نزدیک شدن به پروژه خود را امتحان کنید. ما پاسخ مستقیم به پیش بینی های با سطح بالا را در بین مخاطبان هدف خود و حساب های جدیدی که برای آن پرداخت کردیم ، آزمایش کردیم.

تحلیل آسان: پاسخ مستقیم به ایمیل وجود دارد. برای دسترسی به فضای دیجیتال برای گزارش نیازی به کسی در تیم خود ندارید. بازخورد مستقیم راهی آسان به شما می دهد تا ببینید برای مشاغل جدیدی که می گیرید چقدر می پردازید

اعتماد: نامه مستقیم ، زیرا آشنا و جالب است ، به گیرنده اطمینان می دهد که به آنها اعتماد دارد. ما در دنیایی از “اخبار جعلی” زندگی می کنیم و رسانه های اجتماعی درباره محتوای دیجیتال واقعی و واقعی صحبت می کنند. بازگشت مستقیم سرمایه و عملکرد باعث کاهش سر و صدا و اطمینان فوری می شود.

ایجاد: ایده های مستقیم راهی برای آزمایش با رنگ ها ، اندازه ها ، اشکال و بسته های مختلف برای منطقه شما. فروشندگان باتجربه انواع ایمیل ها را امتحان می کنند تا خود را از نامه ها و پاکت نامه های سنتی متمایز کنند ، که مردم را به بازدید از شاهکار ترغیب می کند.

انجمن داده و بازاریابی (DMA) کاهش پست الکترونیکی مستقیم را گزارش کرده است. اما ، در دنیای دیجیتالی که مردم در بسیاری از مطالب غرق شده اند ، ایمیل مستقیم روشی خلاقانه برای جلوگیری از سر و صدا است. حداقل ، ایمیل مستقیم مکمل خوبی برای تلاش دیجیتال شما و از همه بهتر ، راهی عالی برای شروع یک کار جدید است.
.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا