دنیای وب

چرا شرکت ها در شبکه های اجتماعی تبلیغ می کنند؟

قرار دادن تبلیغات در رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک ، اینستاگرام و توییتر یک راه موثر برای افزایش فالوورها ، ایجاد لیست ایمیل شما و تعامل بیشتر با مخاطبان است.

با چند کلیک موس می توانید به مخاطبان خود دسترسی پیدا کرده و آنها را لمس کنید. اما ابتدا باید توجه آنها را جلب کنید. یکی از بهترین راه ها این است که در رسانه های اجتماعی با مخاطبان خود تبلیغ کنید.

این گران نیست

شما می توانید تبلیغاتی را در پلتفرم های اجتماعی مانند فیس بوک ، اینستاگرام و توییتر با 20 دلار قرار دهید و نتیجه بگیرید. شما می توانید یک تبلیغ ارزان را امتحان کنید ، آن را اصلاح کنید ، آن را بهبود بخشید ، سپس آن را دوباره ارسال کنید و بودجه خود را بر اساس ROI مورد نظر خود افزایش دهید.

کار می کند

تبلیغات پولی به خوبی کار می کند زیرا بسیاری از مردم اغلب در رسانه های اجتماعی حضور دارند. اگر قصد دارید تبلیغات خوبی انجام دهید ، انگار بر مخاطبان خود تمرکز کرده اید. شما نمی خواهید تبلیغات مانند یک تبلیغ تلویزیونی باشد ، بلکه شبیه یک قسمت جدید با اطلاعات ارزشمندتر است.

هدف شگفت انگیز است

روشی که می توانید مخاطبان خود را در رسانه های اجتماعی با لیزر هدف قرار دهید دلیل کافی برای شروع استفاده از تبلیغات است. شما می توانید یک کمپین تبلیغاتی را اجرا کنید که به عنوان مثال تبلیغاتی را به افرادی نشان می دهد که قبلاً از سایت شما بازدید کرده اند ، اما خرید خود را متوقف کرده اند.

شناخت برند را ارتقا می بخشد

حتی اگر کسی روی تبلیغ شما کلیک نکند ، ممکن است مردم آن را در رژیم غذایی خود مشاهده کنند. این چشم انداز برگشت ناپذیر است و هرچه بیشتر آن را ببینند ، احتمال اینکه در زمینه تبلیغات اقدامی انجام دهند بیشتر است.

زمان بیشتری را برای تبدیل فراهم می کند

اگر واقعاً می خواهید سرنخ های بیشتری را تغییر دهید ، تبلیغات پولی مستقیم در رسانه های اجتماعی یک راه عالی برای دستیابی به آن است زیرا افراد بیشتری را از پست های معمولی به دست خواهید آورد.

قدرت نام تجاری شما را بهبود می بخشد

اکثر تبلیغات در رسانه های اجتماعی نشان می دهند که تبلیغاتی هستند که کلمه “پشتیبانی شده” در پست ظاهر شده است. در حالی که این بد به نظر می رسد ، نه. اگر به نظر می رسد فردی برای تبلیغات در رسانه های اجتماعی هزینه می کند ، مخاطبان شما احساس می کنند که شما از این طلب پول جمع آوری می کنید. سپس شروع به کشاندن شما به مکانی قدرتمند در ذهن او می کند.

ترافیک بیشتری به وب سایت خود وارد کنید

تبلیغات در شبکه های اجتماعی باعث افزایش ترافیک در وب سایت شما می شود. مطمئن شوید که آنها را به یک صفحه فرود جالب ارسال می کنند ، مخصوصاً برای سایت رسانه های اجتماعی که در آن تبلیغ می کنید.

لیست پستی خود را سریعتر بسازید

شکی نیست که استفاده از تبلیغات رسانه های اجتماعی برای ارائه رایگان (آهنرباهای سربی) به شما کمک می کند تا لیست خود را سریعتر بسازید. اما ، باید بسیار هدفمند باشد ، مشکلات بزرگ را به راحتی حل کند و با بسترهای رسانه های اجتماعی مورد استفاده شما ایجاد شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا