دنیای وب

چرا طراحی وب سایت پاسخگو باید درست در نوک انگشتان شما باشد

شکی نیست که در آینده نزدیک ، طراحی پاسخگو ضروری خواهد بود. از سال 2017 ، هنگامی که دستگاه های تلفن همراه با هر مارک و اندازه در هنگام دسترسی به اینترنت به طور گسترده ای مورد استفاده قرار گرفتند ، طراحی واکنش پذیر جنب و جوش زیادی پیدا کرد زیرا مردم از نحوه نمایش وب سایت ها در دستگاه های خود قدردانی می کنند و یک تجربه آنلاین پیشرفته ارائه می دهند. بنابراین ، اگر می خواهید شرکت و نام تجاری شما توسط مشتریان شما به خاطر سپرده شود و مورد توجه قرار گیرد ، اگر قبلاً این کار را نکرده اید ، به طراحی واکنشی در سایت خود نیاز دارید. اما ، قبل از اینکه با هر کاری شروع کنید ، جنبه هایی وجود دارد که باید در مورد این طراحی وب سایت بدانید.

چه چیزی طراحی ریسپانسیو را از بقیه متفاوت می کند؟

نکته اصلی که باید هنگام فکر کردن در مورد طراحی واکنش گرا به خاطر بسپارید این واقعیت است که می تواند وب سایت را با توجه به نوع صفحه ای که کاربر نهایی از آن استفاده می کند ، اندازه و عناصر بصری خود را تنظیم کند. به عبارت دیگر ، مهم نیست که کاربر رایانه لوحی یا تلفن هوشمند را انتخاب کند ، زیرا او می تواند کل صفحه وب سایت را مانند یک کامپیوتر ، اما در مقیاس کوچکتر ، به طور کلی مشاهده کند ، چیزی که در مورد طراحی وب سایت اتفاق می افتد. این ویژگی از کوئری های رسانه CSS استفاده می کند و این بدان معناست که شخص نمی تواند صفحه را به سمت بالا بکشد تا بتواند عنوان یا جمله ای را بخواند یا برگه های وب سایت را ببیند. با توجه به اینکه انواع مختلفی از دستگاه های تلفن همراه وجود دارد و هر یک از ما تنظیمات خاص خود را داریم ، استفاده از یک طراحی واکنش گرا به معنای خوشبختی بسیاری از افراد در مورد تجربه های آنلاین است.

چگونه کار می کند؟

اکنون ، شما احتمالاً از خود می پرسید که چگونه یک وب سایت را متناسب با هر نوع صفحه نمایش موجود در آن ایجاد کنید. خوب ، اینجاست که CSS وارد می شود. بسته به ابعاد صفحه مورد استفاده ، قادر به تغییر در طراحی وب سایت است ، از جمله تنظیم مجدد مواردی مانند منوهای ناوبری ، تصاویر و قسمتهای مختلف محتوا ، به طوری که تصویر نهایی همه چیز را به صورت کامل و متعادل فراهم می کند. بنابراین ، این یک فرایند نسبتاً پیچیده است که به معنای فراتر از فقط تنظیم اندازه تصاویر ، بلکه همچنین تنظیم اندازه و موقعیت عناصر دیگر برای تجربه بهتر کاربر است.

مزایای انتخاب سایت ریسپانسیو چیست؟

تصور غلطی وجود دارد که طراحی پاسخگو فقط برای شرکت های بزرگ و موفق در نظر گرفته شده است ، زیرا این یک طراحی بسیار گران قیمت است. در حالی که بسیاری از کارهای چشمگیر را می توان با کمک طراحی پاسخگو به دست آورد ، مانند جزئیات “خیالی” که ممکن است هنگام بازدید از یک وب سایت خاص از طریق مرورگر تلفن همراه مشاهده کرده باشید ، اما طراحی پاسخگو چیز دور از دسترس نیست. این چیزی نیست که با عملیات ساده به دست آید ، اما قطعاً جنبه ای نیست که فقط برای افراد ثروتمند و ثروتمند اختصاص داشته باشد. اگر با یک آژانس بازاریابی معتبر تماس بگیرید ، متوجه خواهید شد که طراحی پاسخگو برای هر نوع مشاغلی که می خواهد علاقه و مشتری بیشتری به خود جلب کند ، می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا