دنیای وب

چرا عکاسان عروسی اینقدر گران هستند؟

مکان های کنسرت و پذیرایی رزرو شده است. شما در مورد سبک لباس دلخواه ، رنگ ها ، خدمتکار افتخار و بهترین مرد ایده دارید. هیجان رو به رشد است! بعدی عکاسی است. می دانید که برای روز بزرگ خود عکس های عالی می خواهید. اما نگاهی اجمالی به عکاسان عروسی و نرخ آنها می تواند تمرینی برای شوک پوستر باشد. عکاسی بدون شک گران است. اما چرا؟ آنها فقط تصاویر یک خانه هستند!

در اینجا هشت دلیل گران بودن عکاسان خوب عروسی آورده شده است:

  1. آنها واجد شرایط هستند وقتی به عکاسان و حق الزحمه آنها فکر می کنید ، به شما کمک می کند به یاد داشته باشید که شما فقط هزینه زمان عکاس را در روز عروسی خود پرداخت نمی کنید. شما برای تعهد ده ، 15 یا 20 ساله که برای ایجاد عکسهای زیبا در چند ساعت لازم است که آنها در روز عروسی شما عکس می گیرند ، پرداخت می کنید. با پرداخت هزینه بیشتر از آنچه برای یک عکاس واجد شرایط و متخصص انتظار دارید ، به خود اطمینان بیشتری می دهید که سالهای سال از خاطرات عروسی خود لذت خواهید برد. مانند بیشتر مشاغل ، تبدیل شدن به یک عکاس حرفه ای با کیفیت سالها به سختی کار نیاز دارد. بسیاری از عکاسان در کالج در رشته عکاسی ثبت نام کرده اند و سالها به عنوان دستیار یا عکاس روزنامه کار کرده اند. آنها همچنین شبهای بی شماری را در مرور انجمنهای آنلاین سپری کردند و در مورد آخرین و بهترین روشهای بهبود کار خود صحبت کردند. آنها همیشه معاشرت می کنند و کتابهای بی شماری می خوانند تا فقط با پیشرفت ها مطابقت داشته باشند. آنها از میلیون ها عکس برای تعداد بیشماری سوژه عکس گرفته اند. عروسی شما لازم نیست طولانی در یک منحنی یادگیری شیب دار برای عکاس شما باشد. در پایان عکس های عروسی و تجربه کلی شما آسیب خواهد دید.
  2. وقایع مهم یک بار نیاز به مسئولیت جدی دارند این یک اتفاق در طول زندگی است که با ماهها یا سالها کار به اوج خود می رسد. هیچ فرصتی برای عکاسی مجدد وجود ندارد ، نه با وجود بسیاری از افراد مهم در زندگی شما که از مکان های بسیار دور آمده اند تا در این روز در کنار شما و همسر آینده شما باشند. اگر عکاس شما دوربین را بیندازد چه اتفاقی می افتد؟ اگر یکی از دیسک های دوربین آنها خراب شود چه اتفاقی می افتد؟ اگر یک عکاس دو روز قبل از عروسی شما مچ پا را شکست ، چه اتفاقی می افتد؟ در هر عروسی ، یک عکاس عروسی واقعا حرفه ای باید آماده خطرهای پوشش یک رویداد یک فرصت باشد. این به معنای در دست داشتن چندین دیسک ، نرم افزار بازیابی عکس ، چندین دوربین با کیفیت بالا و یک لیست مخاطب است که در صورت عدم امکان عکاسی می توانند آن را پر کنند. موارد اضطراری بسیار زیاد است. این آمادگی می تواند هزینه بر و زمانبر باشد و هزینه های زیادی را برای مشتری حفظ کند.
  3. ماهیت فصلی کار عکاسان می توانند انتظار داشته باشند که هر هفته فقط یک عروسی داشته باشند. این موارد تقریباً همیشه در روزهای شنبه اتفاق می افتد. برای بسیاری از بازارها ، از جمله بازار من در اینجا در کانزاس سیتی ، ماه های زمستان زمان مناسبی برای برگزاری عروسی نیست. هوا می تواند بسیار ناخوشایند باشد و سفر را با خطر همراه کند. از این رو ، عکاسان خارج از کمربند خورشید فقط انتظار دارند که هفت تا هشت ماه در سال مشغول باشند. یک عکاس اگر 20-25 عروسی داشته باشد ، سال بسیار قدرتمندی را پشت سر می گذارد. به منظور ارائه خدمات عالی به شما و مشتریان خود در آینده ، عکاسان موظفند در طول سال با عروسی هایی از 20 تا 25 عروسی از حاشیه تجارت خود محافظت کنند.
  4. عروسی تن به تن یک تعهد بزرگ است عروسی شما چیزی فراتر از تعهد عکاس برای کار در روز عروسی است. آنها ساعتها وقت خود را صرف برنامه ریزی ، ویرایش ، پردازش ، نمایش و ارسال عکس می کنند ، بدون ذکر آلبوم ها و سایر محصولات عکاسی که در بسته های نقل شده آنها وجود دارد. عروسی شما اگر بیش از این هم نباشد ، به راحتی به 80 ساعت از وقت عکاس شما نیاز دارد.
  5. ابزار گران است – یک عکاس واجد شرایط در حین عروسی شما 10،000 دلار یا بیشتر تجهیزات را به شخص خود حمل می کند. تجهیزات دوربین دیجیتال معمولاً باید هر چند سال یکبار تعویض شوند. این با توجه به اینکه تعویض بدنه دوربین با کالیبر حرفه ای بیش از 2500 دلار هزینه دارد ، گران است. عکاس همچنین باید سخت افزار و نرم افزار کامپیوتر را به همان اندازه ارتقا دهد. ساییدگی و پارگی طبیعی همه تجهیزات را به این موارد اضافه کنید و هزینه ها برای چشم تعجب آور است.
  6. تعهد به شما – به عنوان یک عکاس عروسی ، می توانم به شما بگویم که بسیار سرگرم کننده است که به جای اینکه برای همیشه از کیفیت عکس هایشان عذرخواهی کنیم ، یک بار برای مشتری قیمت توضیح می دهم. ده سال دیگر وقتی آلبوم عروسی خود را مشاهده می کنید ، به هزینه عکاس اهمیت نخواهید داد بلکه به کیفیت کار آنها اهمیت می دهید. خوب هرگز ارزان نیست و ارزان به ندرت خوب است. یک عکاس خوب این موضوع را درک می کند و در حالی که اولویت اصلی خود را حفظ کردن عکس ها و تجربه های شما می داند ، تجارت خود را ایجاد می کند.
  7. توسعه تجارت گران است – عکاس عروسی کارهای تکراری زیادی از مشتری های ما دریافت نمی کند. اگر این کار را کنیم ، این به معنای بسیاری از ازدواج های ناموفق است! مراجعه به خانواده و دوستان غیرمعمول نیست اما تعداد زیادی از دوستان و خانواده در آستانه ازدواج هستند. کارهای شفاهی مشتریان خوشحال مهم هستند ، اما به ندرت برای پر کردن تقویم عکاس کافی نیستند. عکاسان بیش از سایر شرکت ها مجبورند سرمایه گذاری بیشتری در برنامه های بازاریابی انجام دهند که تجارت آنها را به مشتریان بالقوه جدید معرفی کند. بسیاری از این تلاش های تبلیغاتی گران است. هزینه قرار دادن صفحه 1 در لیست عکاسان گره بیش از 5000 دلار در سال است. این ارزان نیست.
  8. تمامیت تصور کنید که می خواهید از بین دو عکاس برای عروسی خود یکی را انتخاب کنید ، یک عکاس که طبق قوانین بازی می کند و برای صرفه جویی در هزینه چند دلار اضافی گوشه و کنار نمی زند اما قیمت آنها بالاتر است. عکاس دیگری که قیمت کمتری دارد اما قوانین را تقلب می کند و گوشه ها را کوتاه می کند تا بتواند رقابت را کاهش دهد. پشت شما در صورت نیاز به کدام یک احتمال دارد؟ برای برخی از عکاسان ، صداقت مقدس است. آنها می فهمند که موفقیت طولانی مدت تجارتشان بدون آن غیرممکن است. صداقت آنها را ملزم می کند که به موقع به وعده های خود عمل کرده و بیش از حد انتظار باشند. امور تجاری داخلی آنها نیز با صداقت انجام می شود. آنها دقیقاً مانند شما سهم عادلانه مالیات بر درآمد خود را پرداخت می کنند و بیمه مسئولیت مناسب را نیز به همراه دارند. یکپارچگی آنها را ملزم می کند مالیات فروش را دریافت کرده و به موقع به کل دولتهای ایالتی پرداخت کنند. حفظ این شیوه های اخلاقی همیشه آسان نیست و آنها اغلب ما را ملزم می کنیم برخی از این هزینه ها را به مشتری تحویل دهیم. متأسفانه به دلیل برخی صداقت ها به عنوان یک ناراحتی یا مانع تلقی می شود. اگرچه این مسائل ممکن است به تصمیم شما در عکاسان مربوط نباشد ، اما شخص یا شرکتی که به تمام تعهدات خود احترام می گذارد به احتمال زیاد به تعهدات خود در قبال شما عمل می کند. عکاس گران قیمت چنین یکپارچگی را تضمین نمی کند اما احتمال آن را افزایش می دهد.

عکاسی عروسی گران است. هیچ کس نمی تواند مخالف باشد. دلایل بی شماری وجود دارد که یک عکاس برای اطمینان از بقای طولانی مدت آنها چنین نرخ هایی را دریافت می کند. وقتی به گزینه ها و گزینه های خود فکر می کنید ، فراموش نکنید که خاطرات این روزتان برای شما چقدر مهم است. نباید فقط به کسی اعتماد کرد. قیمت پاپاراتزی ممکن است بیش از آنچه در ابتدا انتظار داشتید باشد اما از خود یک سوال بپرسید: بهتر است بیش از آنچه که انتظار دارید پرداخت کنید یا کمتر از آنچه که باید پرداخت کنید؟

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا