دنیای وب

چرا مسابقات طراحی لوگو بد هستند

به لطف اینترنت ، امروزه مشاغل کوچک برای ارتقا better بهتر تجارت ، محصولات و خدمات خود به دایرکتوری ها و منابع آنلاین دسترسی دارند. این امر باعث شد تا مشاغل کوچک از اهمیت توسعه برند و یک برنامه بازاریابی آگاه شوند. طراحی آرم یکی از مهمترین گامها برای دستیابی به یک طرح بازاریابی موثر و توسعه پایدار برند است.

ایجاد یک برنامه بازاریابی و صرف منابع خود برای ارتقا business تجارت و محصولات خود هزینه و وقت شما را در بردارد. بسیاری از مشاغل کوچک بودجه بسیار محدودی برای بازاریابی محصولات و خدمات خود دارند. بنابراین ، آنها تصمیم می گیرند روشی را اتخاذ کنند که به موجب آن بتوانند با صرف منابع ، پول و زمان کمتری منافع بیشتری کسب کنند. اینترنت بازار بزرگی است و افراد زیادی محصولات و خدمات بسیار بدی را با قیمت بسیار پایین می فروشند. این باعث می شود صاحبان مشاغل کوچک باور کنند که می توانند میانبرها و معاملات ویژه ای برای انجام کار خود پیدا کنند.

یکی از این میانبرها این است که با تشکیل یک مسابقه در وب سایت های به اصطلاح مسابقه طراحی ، طراحی لوگو خود را بدست آورید. قبل از اینکه به این نکته برسیم که بیرون بردن طرح های آرم تجاری خود از این درگاه های مسابقه ایده خوبی نیست ، بیایید ابتدا در مورد نحوه کار این سایت های مسابقه طراحی بحث کنیم.

این سایت های مسابقه طراحی خود را به عنوان یک بازار تأمین منابع مالی تبلیغ می کنند. Crowdsourcing عملی است که در آن یک شغل پست می شود و هر کسی می تواند در آن شغل شرکت کند و توافق کند که این بستگی به انتخاب پوستر شغل دارد که آیا آنها به ازای کاری که انجام داده اند به آنها پول می دهند یا نه وب سایت های مسابقه طراحی با همین فلسفه کار می کنند. شما مسابقه لوگوی خود را منتشر می کنید و برای آن جایزه می گیرید. سپس طراحان در این سایت ها با ارسال طرح نهایی آرم برای بررسی شما ، به تبلیغ شما پاسخ می دهند. شما فقط برای لوگویی که بیشتر از همه دوست دارید پرداخت می کنید.

این ممکن است برای شما بسیار جالب به نظر برسد ، بالاخره شما طرح های زیادی دریافت می کنید و فقط باید هزینه طراحی را بپردازید. اما اگر صاحب مشاغل هوشمندی هستید ، حتماً فکر می کنید چه فایده ای دارد؟

چرا برای تجارت شما مضر است:

بیشتر طراحان آرم از کشورهای در حال توسعه در آسیای جنوبی ، چین ، آفریقا و اروپای شرقی آمده اند. بنابراین ، آنها نیازهای فرهنگی ، هنری ، مدرن و طراحی شرکتهای مستقر در آمریکای شمالی و اروپای غربی را درک نمی کنند.

از آنجا که آنها بر روی طرحهایی کار می کنند که هیچ تضمینی برای پرداخت آنها وجود ندارد ، انتظار نمی رود نتایج با کیفیتی برای شما فراهم کنند. در حقیقت ، آنها برای گذران زندگی مناسب باید روزانه چندین طرح ارائه دهند و امیدوارند که نتیجه بدهند. یعنی کیفیت کاری که می گیرید بسیار پایین است.

برای ایجاد سریع طرح های جدید آرم ، هنرمندان طراحی لوگو با بی دقتی ایده های سایر طرح های آرم را کپی می کنند. این باعث می شود طراحی لوگو شما منحصر به فرد و اصلی نباشد. از آنجا که طرح آرم نشان دهنده هویت و مارک تجاری شماست ، باید منحصر به فرد و متناسب با تجارت شما باشد. طراحی لوگو که این شرایط را برآورده نکند در واقع برای نیازهای تجاری شما بی معنی است.

بسیاری از مسائل حقوقی در طراحی مسابقات وجود دارد. به عنوان مثال ، شرایط توافق شما در مورد این درگاه های طراحی به روشنی بیان می کند که هیچ پورتال و نه طراح هیچ گونه مسئولیتی در قبال خساراتی که ممکن است به شما و تجارت شما وارد شود ، بر عهده نخواهند داشت. بنابراین اگر یک طراح آرم شخص دیگری را بدزدد و از شما بخاطر استفاده از هویت نام تجاری وی در لوگوی شما شکایت کند ، راهی برای شما نیست که آن طراح آرم را بگیرید و از او بخواهید خسارت وارده را پرداخت کند.

نتیجه:

هر چیزی که بدرخشد طلا نیست ، بنابراین به جای استخدام جمعیت برای آزمایش شغل خود ، ایده هوشمند استخدام یک شرکت حرفه ای و مسئول طراحی لوگو است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا