دنیای وب

چرا مشتریان شما خرید نمی کنند؟

پیام هایی که به محض کشف تجارت شما برای اولین بار در مقابل مشتری بالقوه خود قرار می دهید ، می تواند تفاوت زیادی بین فروش و فروش و مشتری خوشحال و مشتری ناراضی ایجاد کند.

اگر مشتریان شما خرید نمی کنند ، ممکن است یکی از این پنج عنصر مهم را از دست بدهید.

آیا مشکل یا نیازی را شناسایی کرده اید؟

وقت بگذارید و در مورد “نقاط درد” یا مشکلاتی که مردم معمولاً در رابطه با بازار طاقچه های خاص شما با آن روبرو می شوند ، یاد بگیرید. کل وب سایت شما باید حاوی مطالب محتوایی باشد که پاسخگوی نیاز مخاطبان هدف شما باشد.

مردم فقط نمی خواهند به آنها فروخته شوند. آنها مشغول و مشتاق هستند تا بفهمند چه راه حل هایی مشکلات آنها را حل می کند. با تولید این نوع مطالب مفید در یک برنامه تکراری ، در آنجا خود را به عنوان یک متخصص ارزشمند مراقبت قرار می دهید.

راه حل ها را در کنار هم مقایسه کنید

مشتری بالقوه شما در کنار محصولات مشابه مقایسه می کند. اگر این ارزش شما را نشان دهد ، انتخاب آنها می تواند به نفع شما تغییر کند. جداول ، نمودارهای شاخص ، تصاویر ، ویژگی ها و مزایا ، نظرات و نظرات مشتریان ، فقط انواع اطلاعاتی است که آنها جستجو می کنند.

هدف گذاری مجدد ، محصولات شما را در هنگام جستجوی راه حل به صورت آنلاین کنترل می کند. بسیاری از وب سایت های برتر امکان استفاده مجدد از آنها را فراهم می کنند ، بنابراین مشتریان بالقوه شما به طور مکرر هنگام آنلاین بودن محصول شما را مشاهده می کنند.

خرید

هنگامی که مشتری از وب سایت شما خرید می کند ، اطمینان حاصل کنید که خرید آنلاین از صفحه به یک رسید فروش که می تواند نگه دارد ، می رود. همچنین ، برای تشکر از خرید آنها ، ایمیل ارسال کنید. برای هرگونه مشکل خدمات مشتری پشتیبانی را ارائه دهید و سایر مواردی را که قبلاً خریداری شده اید برای فروش پیشنهاد نکنید

پیگیری و رضایت مشتری

همچنین می توانید با ارسال نکات و ترفندها ، راهنمای شروع سریع استفاده از محصول و غیره ارزش واقعی را اضافه کنید. این هدیه ها و اضافات کوچک شگفت آور از نظر زمان و تلاش هزینه زیادی ندارند ، اما از نظر رضایت مشتری ، وفاداری و وفاداری طولانی مدت به تجارت و محصولات شما می توانند تأثیر بسزایی داشته باشند.

درخواست بازپرداخت پول آنها را کنید

اگر در بازه زمانی توافق شده درخواست بازپرداخت دریافت کردید ، آن را بلافاصله و با دقت ثبت کنید. نپرسید که چرا آنها بازپرداخت می خواهند ، اما درخواست آن را نکنید. آنها را در لیست ایمیل مشتریان خود قرار دهید ، با این حال ، با ادامه تبلیغ کالایی که قبلاً تصمیم به برگرداندن آن دارند ، پیشنهادات آنها را شخصی کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا