دنیای وب

چرا مطابقت؟ ترافیک به انطباق W3C

اینترنت: ابزاری قدرتمند با امکانات بی پایان برای توسعه مشاغل ، ارتباط مردم و به اشتراک گذاری اطلاعات. ما معتقدیم که با استفاده از این فرصت ها مسئولیت واقعی برای درک پیچیدگی آن و ارائه راه حل های جامع برای مسائل آن به وجود می آید.

به ویژه برای توسعه دهندگان وب ، این سایت در ایجاد وب سایتهایی است که هدف آنها به حداکثر رساندن تماس مشتری با وسایل نقلیه کاربردی کاملاً گرد که باعث ترافیک و ایجاد فروش می شوند. در اقتصاد جهانی امروز ، این همچنین به معنای استفاده از کد سازگار با W3C است.

اشتراک دانش

خوشبختانه جامعه اینترنت می تواند یک محیط بسیار دوستانه و مفید باشد. فرد نیاز به جهانی بودن را درک می کند ، پروتکل هایی را برای رفع نیاز تهیه می کند و آن را با توده ها به اشتراک می گذارد. یکی از گروه های غیر حزبی که در ایجاد زمینه مشترک در اینترنت نقش اساسی دارد ، کنسرسیوم جهانی وب است. W3C ، همانطور که مشخص است ، با توسعه و بکارگیری فناوری ها و دستورالعمل های قابل تعامل ، ادعا می کند که وظیفه “هدایت وب به تمام پتانسیل خود” را بر عهده دارد.

یکی از مهمترین دستاوردهای وی شکستن سد بین شرکت ها و کل مشتری مشتری آنها با ایجاد دستورالعمل های کدگذاری برای وب سایت هایی است که هر مرورگری را قادر می سازد صفحات خود را مشاهده کند. این بدان معناست که مرورگرهای عظیمی مانند Internet Explorer و گزینه های منبع باز در حال ظهور مانند Mozilla و Firefox می توانند بدون تأثیرگذاری بر سود شرکت ، در اینترنت وجود داشته باشند.

زبان صحبت می کند

درک اهمیت رعایت W3C در کدگذاری وب سایت شما یک مفهوم ساده است. به راحتی می توان فهمید که همه مشتری های شما از همان فناوری ای که استفاده می کنید استفاده نمی کنند ، و اینکه ساختن وب سایت شما برای دسترسی بیشترین تعداد کاربران بسیار مهم است.

اگرچه تصور اینکه بسیاری از کاربران وب را با استفاده از اینترنت اکسپلورر یا نت نت اسکیپ به عنوان مرورگر خود مرور می کنند ، – و هنوز هم هنوز – تا حدودی ایمن است ، ما مطمئن هستیم که به زودی چنین نخواهد شد. بسیاری از مرورگرها به جای “منبع نام تجاری” از مرورگرهای منبع باز مانند Mozilla و Firefox استفاده می کنند.

هنگام نوشتن با استانداردهای انطباق W3C ، هر مرورگری که مشتری از آن استفاده می کند برای دیدن وب سایت شما بی ربط است. تمام اطلاعات شما روی صفحه آنها ظاهر می شود – بقیه به شما بستگی دارد.

تعهد داوطلبانه

از آنجا که هیچ نهاد اداری شرکتها را ملزم به رعایت موازین با هدف ایجاد یک شبکه جهانی نمی کند ، کاملاً داوطلبانه هستند. اما ما فکر می کنیم در اقتصاد اینترنت رقابتی گزینه ای مناسب تر است. به لطف کنسرسیوم جهانی وب ، مکانیسم استاندارد سازی زبان وجود دارد که درهای تجارت و مشتریانش را در سراسر جهان باز می کند.

سازگاری منطقی است

هیچ قانونی وجود ندارد که می گوید شما نمی توانید وب سایتی ایجاد کنید که فقط در Internet Explorer یا Netscape مشاهده شود. کاملا به شما بستگی دارد.

همچنین این مسئله بر عهده شماست که آیا شما از این موضوع رضایت دارید که مشتریان – بسیاری از آنها – قادر نخواهند بود به شما برسند زیرا وب سایت شما به زبان رایانه خود صحبت نمی کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا