دنیای وب

چرا نمی توانم از طریق آژانس کاریابی استخدام شوم؟

اگر در چندین آژانس کاریابی ثبت نام کرده اید و اکنون نشسته اید ، مشتاقانه منتظر زنگ خوردن تلفن یا دریافت اعلان “نامه جدید” از صندوق ورودی خود هستید ، اما ارتباطی ندارید ، ادامه مطلب را بخوانید. در مورد رشته استخدام و تکنیک های مورد استفاده در انتخاب داوطلبان باید مواردی را بدانید.

اول از همه ، شخصاً از آژانس ها طرد نشوید. نکته اصلی که باید به یاد داشته باشید این است که آژانس های استخدام برای کسب سود در آنجا هستند. منافع آنها کانون همه کارهایی است که انجام می دهند ، نه شما. این توهم را نداشته باشید که یک نماینده برای پیدا کردن حرکت بعدی شغلی شما تلاش خود را از دست خواهد داد ، زیرا در نهایت آنها سخت تلاش خواهند کرد تا جای خالی کتاب های خود را پر کنند. وقتی به آن فکر کنید ، وقتی دوباره نتوانند با شما تماس بگیرند احساس بدی نخواهید داشت. اگر در لیست کوتاه انتخاب نشوید و یا در یک مصاحبه موفق نشوید ، به سختی از طرف هر آژانس تماس خواهید گرفت. آنها وقت خود را تلفنی با افرادی می گذرانند که به آنها کمک می کند کمیسیون خود را بدست آورند و نه اینکه شما را در مورد چگونگی ارتقا skills مهارت جستجوی شغل راهنمایی کنند.

نکته بعدی که باید از آن آگاه باشید این است که چگونه نمایندگان شما را به عنوان یک کاندیدای بالقوه تشخیص می دهند. آنها به یک پایگاه داده رزومه عظیم دسترسی خواهند داشت ، که احتمالاً آنها را از یکی از هیئت های شغلی بزرگتر خریداری کرده اند و از جستجوی کلمات کلیدی برای یافتن نامزدهایی که مطابق با شرایط خالی مشتریان خود (کارفرمایان) هستند استفاده می کنند. نه تنها یک کلمه کلیدی در رزومه وجود دارد. همچنین این فرکانس است که ظاهر می شود. بنابراین یک عامل جذب نیرو که به دنبال یک توسعه دهنده وب است ، به احتمال زیاد در جستجوی CV های متعدد “جاوا اسکریپت” ، “HTML” و “CSS” در جستجوی خود است. بنابراین ذکر مختصر تجربه خود کافی نیست. شما باید مطمئن شوید که چندین بار در رزومه خود اصطلاحات مربوط به حرکت شغلی مورد نظر خود را ذکر کنید. همچنین داشتن یک بخش “مهارت های اساسی” در رزومه ، لیست مهارت های خود ، که به شما کمک می کند امتیاز موفقیت بیشتری کسب کنید ، نیز مفید است. اطمینان حاصل کنید که با درک نیاز به کلمات کلیدی ، رزومه شما همچنان بخواند و از “پر کردن کلمات کلیدی” خودداری کنید.

وقتی خوشحال شدید که CV آسان جستجو می شود و به سایت های مختلف شغلی ارسال شده است ، بدترین کاری که یک جویای کار می تواند انجام دهد این است که آرام بنشینید و منتظر مصاحبه باشید. آنها باید آنلاین شوند و به جستجوی جای خالی بپردازند ، و از سایت های اصلی که قبلاً در آنها ثبت نام کرده اند خودداری کنند. سایت های شغلی را در روزنامه های محلی ، سایت های صنعت و وب سایت های کارفرمایی امتحان کنید تا جای خالی شغل پیدا کنید. در ضمن ، امیدواریم رزومه کاری شما در پشت صحنه کار کند و به زودی از آژانس های استخدام فناوری اطلاعات نیز تماس خواهید گرفت.

به محض تماس گرفتن از یک نماینده در مورد جای خالی ، س questionsالاتی باید مطرح شود. آنها در CV شما از کجا آمده اند؟ فرصت با کیست؟ بسته چیست؟ چه زمانی آنها منتظر مصاحبه هستند؟ اگر نماینده از هر یک از این اطلاعات جلوگیری کند ، باید به طور جدی بررسی کنید که آیا مایل به ادامه اتصال هستید یا خیر. تعدادی از ترفندها وجود دارد که برخی از عوامل استخدام برای جلب اطلاعات افراد جویای کار می کنند که ممکن است برای آنها مفید باشد ، مانند نام مدیر فعلی شما که می دانند به زودی جذب آنها می شود.

هنگامی که این روش ها و فن آوری ها را درک کردید ، شکار شغل به یک کار دشوارتر تبدیل می شود. با پرسیدن س questionsالات خاص و جلوگیری از پریشانی عاطفی غیر ضروری به دلیل عدم ارتباط ، می توان تلاش ها را در جای مناسب متمرکز کرد. این در نهایت به جستجوی کار موثرتر منجر خواهد شد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا