دنیای وب

چرا هاولز اصلاً سوار ماینو شد؟ "جزیره گیلیگان؟"

من را اینجا بشنو چرا هاولز سوار مینو در جزیره گیلیگان شد؟

اکنون ، قبل از اینکه سوال را بی معنی رد کنید ، در اینجا واقعاً یک داستان عقب وجود دارد. و بسیار آبدار است.

آقای هاول به دلیل پولی که از پدرش به ارث برده بود ، یک میلیاردر و یکی از ثروتمندترین مردان جهان بود. سردرگم؟ مطمئن. اما پر از آبشش با درآمد قابل استفاده است.

آقای هاول زیبا ، همسرش “لوفی” را در هاروارد ملاقات کرد و در سال 1944 با او ازدواج کرد. آن روزی بود که ژنرال متحد 17 امتیاز پرید. و در حالی که به ما گفته شد که آنها نزدیک به 20 سال است که ازدواج کرده اند ، ما همچنین اجازه دادیم که چهار یا پنج سال آخر آن سالها همه خوشبخت نباشند.

حالا ، دانستن اینکه پول برای هاولز در 26 سپتامبر 1964 ، هنگامی که اولین نمایش پخش شد ، مشکلی ایجاد نمی کند ، چرا آنها “آن را” فشار می دهند و به سوار اسکله می شوند تا سوار The Minnow شوند ، که باید کوچکتر از هر کانوی متعلق به هاول باشد.

منطقی نیست یا اینطور است؟

به نظر می رسد ، دوستان عزیز ، The Minnow به نام آقای نیوتن مینو ، رئیس وقت FCC نامگذاری شده است. به طور گسترده ای شناخته شده بود که آقای مینو بارها و بارها تلویزیون را به عنوان “یک ویرانه وسیع” توصیف کرد. هوم

آیا شروود شوارتز ، مخترع و تولید کننده این روش ، بار دیگر مورد توجه FCC قرار گرفت؟

آیا او عمداً این دو میلیاردر (با حرف “b”) را روی The Minnow قرار داده است تا ثابت کند تلویزیون واقعاً یک ویرانه نیست؟ او احترام خواست؟ این که احترام همه را لازم دارد ، هر پول یا قدرتی که دارند؟

آیا این دلیل آقای شوارتز این کار را کرده است؟

جزیره جیلیگان با تنها 98 قسمت طولانی ترین نمایش صنفی است. عملیات آن از سپتامبر 1964 تا 17 آوریل 1967 بسیار ناراحت کننده بود.

اما آیا با گذاشتن هاول در The Minnow ، همه ما درس های تلویزیونی بی انتها را ترک می کنیم؟

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا