دنیای وب

چرا هر صاحب مشاغل باید بازاریابی دیجیتال را بیاموزد

حقیقت این است که بسیار کمی از صاحبان مشاغل احساس می کنند که فرصت یادگیری بازاریابی دیجیتال را دارند ، با این حال ، آنچه اکثر آنها به سرعت پیدا می کنند این است که با صرف نکردن وقت برای یادگیری حداقل بازاریابی دیجیتال ، آنها در نهایت هزینه های هزاران در طول عمر کار خود را می گیرند.

همانطور که مشاهده می کنید ، کارآفرین به طور کلی قبل از اینکه بتواند امور را به شخص دیگری تحویل دهد ، باید بیشترین جنبه های مختلف مدیریت سازمان را بیاموزد. دلیل این امر این است که به آنها امکان می دهد ارزش زمان و تلاش لازم برای انجام هر کار مربوط به مشاغل خود را درک کنند. در حال حاضر ، بسیاری دیگر اشتباه می گویند که آنها وقت ندارند که بدانند چه چیزی برای ارتقاء آنلاین مشاغلشان لازم است. اکنون ، این اتفاق تقریباً هر روز با صاحبان مشاغل در سرتاسر جهان رخ می دهد و آنچه در آن انجام می شود ، برون سپاری به سئو یا آژانس بازاریابی اینترنتی است ، حتی اگر آنها در مورد آنچه می پردازند و آنچه که آژانس در واقع برای آنها انجام می دهد ، اطلاعات کمی دارند.

حال اگرچه این رویکرد روش بدی نیست ، این رویکرد بدون به دست آوردن دانش لازم باعث از بین رفتن تجارت در آینده می شود ، زیرا با داشتن دانش اندکی در شرق ، یک تاجر می تواند بهترین خدمات را با بهترین قیمت جستجو کند.

یکی از نمونه های بارز این مسئله زمانی است که می توان سؤال کلی از هزینه بازاریابی دیجیتال را پرسید؟

حال اگرچه بازاریابی آنلاین به راحتی به عنوان کالایی قابل مشاهده است که در آن همه قیمت ها به مجموعه ساده ای از عوامل بستگی دارد و دقیقاً یکسان هستند ، واقعیت این است که بسیاری از قیمت گذاری های بازاریابی دیجیتال تا حد زیادی به تجربه و دانش به دست آمده در طول زمان بستگی دارد.

بنابراین با درک بیشتر در مورد نحوه کار بازاریابی دیجیتال و آنچه در یک کمپین بازاریابی دیجیتال مورد نیاز است ، شما خود را در موقعیت مذاکره قرار می دهید تا در طی زمان با قیمت ارزانتری مذاکره کنید.

به راحتی قابل مشاهده است که یک کارفرمای که وقت خود را برای یادگیری مراحل مورد نیاز برای جمع آوری یک کمپین بازاریابی دیجیتال فرا گرفته است می تواند از قیمتی که تقریبا 50 تا 60 درصد ارزانتر از کسی است که وقت برای یادگیری اصول اولیه را نگرفته است ، از یکی از بهترین شرکتهای جهان سود ببرد و همچنان همان را دریافت کند نتایج.

دلیل دیگر صاحبان مشاغل برای یادگیری بازاریابی دیجیتال این است که آنها می توانند خود کار را انجام دهند.

حقیقت بیشتر مواردی است که در بازاریابی دیجیتال وجود دارد ، صاحبان مشاغل زمان لازم برای تکمیل دارند اگرچه فکر می کنند این کار را نمی کنند. مشکل این است که آنها نمی دانند از کجا شروع کنند یا آنچه برای رسیدن به نتایج لازم است. اگر یک کارفرما دقیقاً بداند چه چیزی برای به دست آوردن نتیجه لازم است ، می تواند اکثر همان بازاریابی دیجیتالی را انجام دهد که فقط در بعضی موارد فقط چند ساعت در هفته نیاز دارد تا بتواند از کسب و کار خود پشتیبانی لازم را برای رسیدن به نتیجه کسب کند.

همچنین اگر می دانید برای دستیابی به نتایج چه چیزی لازم است ، برون سپاری برخی از جنبه های بازاریابی دیجیتال را آسان می کند. به عنوان مثال ، اگر به دنبال دستیابی به نتایج از طریق بازاریابی دیجیتال هستید و می دانید چه چیزهایی لازم است ، نمی خواهید یک آژانس واقعا خوب استخدام کنید. دلیل این امر این است که در این مواقع می توانید این کارها را به کارمندان منتقل کنید ، یا می توانید این وظایف را به دوستان یا خانواده خود منتقل کنید و یا اگر فقط به دنبال ارزانترین قیمت هستید ، می توانید در واقع این وظایف فردی را به دستیاران مجازی منتقل کنید که به طور کلی 80٪ کمتر انجام می دهند. تقریباً اکثر آژانس های محلی جستجوگرها اما باید به آنها بگویند که چه کاری انجام دهند و به همین دلیل است که یک دوره بازاریابی تجارت آنلاین برای صاحب مشاغل تقریباً در حال مدیریت مدیریت تجارت در بازار امروز است.

بنابراین حقیقت این است که اگر واقعاً به دنبال توسعه یک تجارت آنلاین هستید و می خواهید نوع نتایج مورد نیاز برای حمایت از مشاغل در این روز و سن با استفاده از اینترنت و یادگیری اصول بازاریابی آنلاین برای هر صاحب مشاغل ضروری باشد.

اگر صاحب مشاغل مایل به یادگیری بازاریابی دیجیتال باشد ، خود را در این موقعیت قرار می دهد تا از موفقیت طولانی مدت تجارت خود اطمینان حاصل کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا