دنیای وب

چرا هند در برون سپاری پیشتاز است؟

هند همچنان در راس لیست کشورهای برون سپاری شده است. این در میان سایر کشورهای آسیایی پیشتاز بود. با وجود کاهش در سرمایه گذاری مستقیم خارجی جهانی (FDI) و کاهش از 1.9 تریلیون دلار به 1.7 تریلیون دلار آمریکا ، هند همچنان شاهد افزایش هجوم سرمایه گذاری مستقیم خارجی است. بیشترین افزایش در جهان 46 درصد در سال 2008 است.

به دلیل آموزش IT خوب در هند ، بسیاری از هندی ها در این زمینه سرآمد هستند. بسیاری از شهروندان هند مهارت های خود را توسعه داده و به حرفه ای فناوری اطلاعات تبدیل شده اند. از آنجا که مشاغل مشهوری که این روزها به خارج از کشور سپرده می شوند در حوزه IT هستند ، هند به یکی از مقصد های برتر برای برون سپاری تبدیل شده است.

اکثر شرکت هایی که خدمات IT را به خارج از کشور واگذار می کنند از کشورهای انگلیسی مانند ایالات متحده ، استرالیا ، انگلستان و بسیاری دیگر آمده اند. متأسفانه ، این کشورها در رکود جهانی کنونی تحت تأثیر قرار گرفته اند. چندین کشور با مشکلات اقتصادی روبرو بودند. از این رو افراد زیادی به بازاریابی اینترنتی علاقه مند شدند.

شبکه جهانی وب فرصت های زیادی را فراهم می کند و در واقع این روزها بسیاری از شرکت ها با آن مرتبط هستند و یکی از آنها بازاریابی اینترنتی است. این نوع مشاغل در حال رونق است زیرا مردم متوجه شده اند که اینترنت به دلیل عرصه بین المللی بودن چگونه سود می برد.

برون سپاری به دلیل رونق بازاریابی اینترنتی تبدیل شده است. بازاریاب ها می خواستند بدون صرف هزینه های بالا ، متخصصان IT با مهارت بالا استخدام کنند. هند یکی از کشورهایی است که متخصصان IT زیادی دارد. این متخصصان به درستی آموزش دیده اند تا استانداردهای صنعت IT را بسیار رقابتی رعایت کنند و از این رو بازاریاب ترجیح می دهند خدمات خود را در هند برون سپاری کنند.

مهارت زبان انگلیسی در هند به طور مداوم در حال افزایش است ، این یکی از دلایلی است که شرکت های انگلیسی می توانند به راحتی با آنها ارتباط برقرار کنند. شرکت های انگلیسی می توانند از مهارت های ماهر IT در هند ، بسیار بهره مند شوند. شگفت انگیزترین چیز این است که برون سپاری برای هند برای بازاریابان اینترنتی هزینه زیادی ندارد. دلیل اصلی اینکه بازاریابان اینترنتی خدمات خود را به هند واگذار می کنند هزینه پایین است. هندی ها می توانند مهارت های عالی IT را با هزینه های کم ارائه دهند.

همچنین کشورهای آسیایی دیگری نیز وجود دارند که توسط بازاریابان انگلیسی تأمین می شوند. کشورهای آسیایی بهترین گزینه برای این بازاریابان هستند زیرا در مقایسه با برخی از کشورهای آسیایی از موقعیت اقتصادی بالایی برخوردار هستند. هند به دلیل جمعیت زیاد خود در بین این کشورهای آسیایی پیشتاز است. با این حال ، کشورهایی که در بالاترین سطح خود را سپردار می کنند ، از این که با افرادی از خارج از کشور خود کار می کنند پشیمان نخواهند شد ، زیرا آنها همچنین می توانند از اشتراک مهارت ها و خدمات خود بهره مند شوند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا