دنیای وب

چرا 95٪ از بازاریابان شبکه شکست می خورند و چرا این خبر خوب برای شما است

بازاریاب های شبکه. فروش مستقیم MLM و وام های رهنی. با شنیدن این عبارات چه چیزی به ذهن شما خطور می کند؟ فروشندگان پرخاشگر و تکانشی؟ یکی از اعضای خانواده یا دوستی که می خواهید از او اجتناب کنید زیرا او نمی تواند در مورد تجارت جدید خود و همه محصولات عالی خانواده اش عاشق صحبت شود؟

صنعت بازاریابی شبکه ای به هزاران نفر این فرصت را داده است که بدون هزینه های زیادی که به طور سنتی با یک تجارت عادی همراه است ، کار در مورد خودشان را مانند اینکه تجربه کنند ، تجربه کنند.

در عین حال ، او از بدخواهان خود هم نیست. در بالای لیست آماری بسیار معامله شده وجود دارد که حاکی از آن است که 95٪ بازاریابان شبکه شکست می خورند و تنها 5٪ موفق می شوند. “95٪ میزان شکست بازاریابان شبکه” را در Google تایپ کنید و منظور من را خواهید دید. این آمار اغلب به اداره تجارت کوچک ایالات متحده نسبت داده می شود. با این حال ، هنگامی که آخرین بار س FAالات متداول وب سایت SBA را بررسی کردم ، آنچه او گفت: “طبق یک مطالعه اخیر ، دو سوم سازمان های جدید کارفرمایی حداقل دو سال زندگی می کنند و 44 درصد آنها حداقل چهار سال دوام می آورند. این نتایج مشابه بود. برای صنایع مختلف. “

بنابراین آیا این 95٪ یک افسانه است تا شما را متقاعد کند که از همان ابتدا احتمال ابتلا به بازاریابی شبکه ای زیاد است؟

و اگر مبنایی برای این ادعا وجود داشته باشد که اکثریت قریب به اتفاق در بازاریابی شبکه ای شکست می خورند ، دلایل احتمالی آن چیست؟

مهمتر از همه ، اگر فرصتی را با یک شرکت بازاریابی شبکه در نظر می گیرید ، برای شما چه معنایی دارد؟

با استناد به شهادت کسانی که از این صنعت ناامید شده اند ، دلایل متعددی برای عدم موفقیت این شخص وجود دارد:

  1. او با یک شرکت اشتباه است. در مورد محصولات وحشی نیست. وقتی مردم از او می پرسند چه چیز خوبی در مورد محصولات دارد ، او نمی تواند به طور کامل توضیح دهد. طرح غرامت برای او کارساز نیست. سهمیه ماهانه در موقعیت مالی فعلی پایدار نیست و منابع آن را تهی می کند. او خود را با محصولی سنگین می بیند که نمی تواند مصرف یا فروش آن را پایان دهد. او پشتیبانی مورد نیاز خود را دریافت نمی کند.
  2. ضرب و شتم سنگین شرکت فلسفه مدرسه قدیمی استخدام ، جذب و استخدام ، یعنی بازاریابی با تعداد را تمرین می کنند. و اتفاقاً از فروش ، حفر و تماسهای سرد متنفر است. شبکه او محدود است. به زودی لیدهایم تمام شد. بدون سرنخ یعنی هیچ مشتری و هیچ مشتری بدون خط شاخه.
  3. همه چیز در مورد پول است ، فقط پول است. او معتقد است که بازاریابی شبکه ای بلیط سریع او برای گذراندن اوقات فراغت در یک خانه ساحلی در دریای کارائیب است که از جانب وی حداقل تلاش کرده است.
  4. با تجارت بازاریابی شبکه ای واقعی برخورد نمی کند. این مانند یک سرگرمی نیمه وقت است که در کار روزانه خود می گنجد. اما او انتظار نتایج واقعی را دارد و ترجیح می دهد ماه آینده پرداخت کند.
  5. او دید طولانی مدت از آنچه می خواهد با کار خود بدست آورد ندارد. هیچ بیانیه ماموریتی وجود ندارد. برنامه 5 یا 10 ساله وجود ندارد. هیچ هدف هوشمندانه ای وجود ندارد.
  6. ماندگاری ندارد (قبل از دیدن نتایج تسلیم می شود).
  7. او مایل نیست در یک بازه زمانی مداوم تلاش کند.

آیا راهی بهتر برای تجارت وجود دارد تا بتوانید هنگام رسیدن به اوج خود برسید و در واقع از آن لذت ببرید؟

بله ، اما تنها در صورت تغییر نگرش و جدی گرفتن در مورد تجارت بازاریابی شبکه ای.

ابتدا از خود بپرسید که آیا این ماشین مناسب شماست. همه از گفتگو با افرادی که نمی شناسند لذت نمی برند. برخی از ما نمایندگان فروش عادی هستیم. بعضی نیستند. شما باید خودتان را بشناسید و اینکه نقاط قوت و قدرت شما چیست. شما نمی توانید شخصیت خود را متناسب با تجارت خود تغییر دهید زیرا این هسته اصلی هویت شماست. شما فقط باید راهی برای کار با آن پیدا کنید.

حال ، اگر مطمئن هستید که بازاریابی شبکه ای به درد شما می خورد ، یا شما می توانید حداقل بیاموزید که چگونه این کار را به خوبی انجام دهید ، مرحله بعدی تصمیم گیری در مورد این است که با چه شرکتی همراه باشید. با وجود این همه شرکت بازاریابی شبکه ای ، از کجا می دانید کدام شرکت برای شما مناسب است؟ این امر مستلزم دقت و تلاش فراوان است.

قبل از ثبت نام این سالات را از خود بپرسید:

  1. آیا با فلسفه و چشم انداز شرکت موافق هستید؟ یا این چیزی است که شما فقط نمی توانید به هر دو حالت اهمیت دهید؟
  2. آیا محصولی است که برای خود و خانواده استفاده خواهید کرد؟ آیا کیفیت بالا و مصرفی دارد؟ هزینه مقایسه با معادل های خریداری شده در فروشگاه چقدر است؟ آیا برای شما و محیط زیست بی خطر است؟ مواد تشکیل دهنده چیست ، چقدر غلیظ و سریع جذب می شود؟ آیا حاوی مواد شیمیایی مضر است؟ آنها در برابر رقبای خود چگونه ارزیابی می کنند؟
  3. آیا شرکت عملکرد خوبی دارد؟ سابقه اثبات شده آن در صنعت چیست؟ آیا این یک بازیکن جدید است یا تاسیس؟ سلامتی مالی او چگونه است؟ آیا پرونده های حقوقی علیه این شرکت وجود داشته است؟ چرا؟ نتایج چه بود؟
  4. گواهی نامه های کاربران محصولاتشان. آیا آنها راضی هستند؟ آیا آنها دوباره محصولات را خریداری می کنند؟ آنها در مورد شرکت و محصولات به دیگران چه می گویند؟ آیا شکایت یا تعارف بیشتری وجود دارد؟ در مورد توصیفات توزیع کنندگان باتجربه و همچنین تازه کارها چطور؟ چه مدت است که آن ها در تجارت هستند؟ آیا آنها درآمد کسب می کنند؟ آیا آنها از پشتیبانی مورد نیاز برای موفقیت برخوردار می شوند یا از کمبود آموزش و منابع شکایت دارند؟
  5. آیا طرح جبران خسارت چیزی است که بتوانید آن را درک کنید و با آن کار کنید؟ خواه Stairstep Breakaway ، Uni ، Binary یا Forced Matrix باشد ، باید دقیقاً بدانید که برای استفاده بیشتر از آن باید چه کاری انجام دهید. اگر نمی توانید آن را درک کنید ، سوالات خود را بپرسید تا درک کنید.
  6. دسترسی به اطلاعات شرکت چقدر آسان است؟ خدمات به مشتری چگونه است؟ توزیع کنندگان و کارمندان پشتیبانی چگونه محصول را می شناسند؟ آیا احساس اطمینان می کنید در صورت عضویت می توانید پشتیبانی مورد نیاز خود را دریافت کنید؟ اگر در مورد تجارت س questionsالی دارید ، حمایت کننده یا دفتر مرکزی شرکت شما چقدر پاسخگو خواهد بود؟ توزیع کنندگان دیگر در این باره چه می گویند؟

یک چیز باید درستش کنید: بازاریابی شبکه ای است نه راهی برای سریع ثروتمند شدن. باور نکنید کسی خلاف این را به شما می گوید. بازاریابی شبکه ای مانند هر مشاغل دیگری تجارت است و باید جدی گرفته شود. این به یک برنامه عملیاتی ، تعیین هدف ، پاسخگویی برای نتایج – و تلاش زیاد نیاز دارد. همان اصولی که در فضای سنتی تجارت کار می کنند ، به همان اندازه در تجارت بازاریابی شبکه ای نیز صدق می کنند. کسانی که در بازاریابی شبکه ای پیشرفت می کنند ، متعهد به انجام هر کاری برای رسیدن به آن هستند.

بنابراین چگونه احتمالات را شکست داده و در بازاریابی شبکه ای موفق می شوید؟ با انجام کاری که اکثر کارشناسان بازاریابی شبکه نمی دانند و تمرین می کنند. و این خبر خوب است – بهترین روش های ذکر شده در اینجا بلیط شما برای ساختن طاقچه خود (یا همان مارک است ، همانطور که کن اوی گفت) و ایجاد شهرت برای حضور در آنجا با بهترین ها!

بهترین روشها برای شبکه های جدی

بازاریابی شبکه ای یک تجارت شخصی است نه تجارت. این در مورد ایجاد روابط و جلب اعتماد است ، نه در مورد استخدام اعداد برای تقویت زیردستان. این در مورد محصولات نیست. به گفته یک کارشناس بازاریابی شبکه ای ، مایکل دلوحی ، “مردم به مردم می پیوندند. آنها به یک شرکت نمی پیوندند.” مایکل دریافت که حداقل 85٪ مردم از خود متنفر هستند. حال اگر او درست باشد ، آنگاه روشهای سنتی ضربه سنگین جواب نمی دهند. آنها فقط این افراد را ترسانده و از خود دور می کنند و فقط 15٪ از شما را برای کار با آنها باقی می گذارد. چرا کسب و کار خود را با آمار علیه خود شروع می کنید؟

این کار را به بهترین روش انجام دهید: اولویت مردم قرار دهید ، سود دوم. با وقت و اطلاعات خود سخاوتمند باشید. نگران این نباشید که آیا این امر منجر به فروش بیشتر یا جذب تعداد بیشتری می شود. دیدن نتایج بیشتر طول می کشد ، اما تلاش های شما نتیجه می دهد. وقتی مردم آنقدر به شما اعتماد و تحسین می کنند که بخاطر شما می خواهند به شرکت شما بپیوندند ، شما موفق شده اید. بهش فکر کن. شما افراد را مجبور خواهید کرد بدون اینکه مجبور شوند کسی را تعقیب یا رانندگی کنند. این افراد مشتاق یادگیری بیشتر در مورد مشاغل شما هستند زیرا در گذشته به آنها کمک می کردید. آنها به سمت شما و نحوه ایجاد رابطه با آنها جلب می شوند.

حالا برعکس به آن فکر کنید. اگر امنیت شما به تعداد زیاد باشد و تمرکز شما فقط روی محصولات یا فرصت ها باشد ، وقتی شرکت شما سقوط می کند یا شرکت دیگری محصول برتر ارائه می دهد ، در کجا خواهید ایستاد؟ از طرف دیگر ، اگر افراد شما را دنبال می کنند ، اگر کارهایی با شرکت شما پیش نرود ، همیشه می توانید به یک شرکت جدید بروید و تیم خود را با خود ببرید. اکنون این امنیت واقعی است!

استانداردهای خود را بالا ببرید. به دنبال حق رای دادن باشید ، نه سود مالی کوتاه مدت. می خواهید مشاغلی بسازید که دوام داشته باشد؟ سپس در تعالی شخصی سرمایه گذاری کنید. بیشتر کار کن. بیشتر بده بیشتر باش. من بیشتر کار می کنم با زیرکی کار کن. پس از دریافت همه اینها را با صداقت و منافع دیگران انجام دهید. این نکته را یاد بگیرید که هر روز چیز جدیدی یاد بگیرید. برای کسانی که موفق شده اند کتاب بخوانید ، به سی دی های صوتی گوش دهید و در وبینارها شرکت کنید. درباره موفقیت ، خودسازی ، تفکر مثبت ، شبکه سازی ، فروش و بازاریابی ، توسعه افراد و ایجاد روابط بیاموزید. من به دنبال راهنما هستم. مربی شخص دیگری باشید. آن را به جلو هل دهید. یک ژورنال داشته باشید تا بتوانید نگاهی به سفر خود بیندازید و از آنچه که به دست آورده اید شگفت زده شوید. از طریق این تلاش مستمر ، روش های جدیدی از تفکر ، دیدن و اتصال جریان می یابد ، که روش هایی است که به موفقیت شخصی و شغلی شما می افزاید و شما را در زندگی شاداب ، هیجان زده و مثبت نگه می دارد.

آنها می گویند این نبرد در ذهن پیروز شده یا از دست رفته است. ذهن خود را شکل دهید تا اقدامات و اقدامات شما همزمان با موفقیت باشد. در مرحله بعد ، به زیردستان خود یاد دهید که چگونه می توانند همین کار را انجام دهند. بعداً خواهید فهمید که زیردستان شما با معرفی خود به شما و پخش اخبار درباره شما ، شروع به نوشتن داستان موفقیت خود می کنند. این روح واقعی دوگانگی است ، داشتن سیستمی که با یک نفر به همان اندازه که با هزار نفر کار می کند کار می کند. این قدرت واقعی بازاریابی شبکه ای است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا