دنیای وب

چرا Odoo CMS را برای وب سایت خود انتخاب کنید

Odoo یک برنامه کاملاً تحت وب است که پشتیبانی از مدیریت چندین کاربر را بدون هیچ مشکلی فراهم می کند. این یکی از بهترین سیستم عامل های منبع باز با تعداد زیادی برنامه کاربردی تجاری است. سیستم کاملاً یکپارچه اودو به شما کمک می کند تا با راه حل های استاندارد فعالیت های تجاری خود را ساده کنید. علاوه بر برنامه های کاربردی برای عملکردهای مختلف تجاری ، Odoo همچنین دارای گزینه CMS است که با استفاده از آن شرکت ها می توانند مشتریانی را در وب سایت هایشان ایجاد کنند. اما Odoo CMS در فضای CMS به صورت وردپرس ، جوملا و دروپال ، سه سیستم عامل پیشرو CMS ، با رقبای بزرگی روبرو است.

با گفتن این موارد ، Odoo مواردی را دارد که سایر سیستم عامل های مستقل CMS از آن برخوردار نیستند – توانایی ادغام با سایر سیستم های تجاری مانند CRM ، حسابداری ، مدیریت موجودی ، مدیریت زنجیره تامین و غیره. از آنجا که Odoo یک مجموعه ERP است که از بسیاری دیگر از برنامه های تجاری تشکیل شده است این موقعیت منحصر به فرد است که از سیستم مدیریت محتوای خود برای شرکتهایی که به جستجوی بیش از یک وب سایت برای گسترش اطلاعات و جستجوی یک وب سایت جلویی برای برنامه ها و سیستم های مختلف تجاری استفاده می کنند ، استفاده کند.

بیایید برخی از این مناطق را بررسی کنیم که Odoo CMS دارای مزیت است.

1. سهولت مدیریت موجودی کالا

فرض کنید می خواهید موجودی سهام محصولات خود را در وب سایت خود برای فروشندگان و توزیع کنندگان نمایش دهید ، به راحتی می توانید با استفاده از ماژول مدیریت موجودی این کار را با Odoo انجام دهید. حتی می توانید موجودی را در زمان واقعی با ابزارهایی مانند تلفن همراه یا رایانه لوحی ردیابی کنید تا از مکان های دور کنترل داشته باشید.

2. مدیریت بهتر منابع انسانی

از آنجا که Odoo CMS بطور محلی با ماژول HR گروه Odoo ادغام شده است ، جزئیات مربوط به فرصت های شغلی به طور خودکار در وب سایت به روز می شود. با ورود مستقل کارمندان در وب سایت ، می توانید مدارک ، رتبه بندی ، تعطیلات و غیره را به روز کنید بدون اینکه واحد جداگانه ای به آن اختصاص دهید.

3. قابلیت های تجارت الکترونیکی بومی

اگر می خواهید یک فروشگاه آنلاین به وب سایت خود اضافه کنید ، به راحتی می توانید این کار را با ماژول تجارت الکترونیکی بومی Odoo انجام دهید. اگرچه سایر سیستم های مدیریت محتوا هم اکنون گزینه های تجارت الکترونیکی را دارند ، اما با سیستم های تجاری دیگر مانند Odoo به خوبی سازگار نیستند. با استفاده از Odoo ، تمام اطلاعات فروش شما با واحدهای فروش ادغام می شود ، درآمد در ماژول حسابداری پیگیری می شود و جزئیات مشتری با استفاده از برنامه Odoo CRM به راحتی قابل مدیریت است.

4. قابلیت های بازاریابی یکپارچه

با استفاده از Odoo ، می توانید نظرسنجی کنید و از داده های نظرسنجی در تعامل خود با مشتریان استفاده کنید ، از طریق ایمیل به صورت محلی بازاریابی کنید و خدمات آنلاین آنلاین را با عملکرد گفتگوی زنده داخلی ارائه دهید. همچنین می توانید رویدادهایی را ایجاد کنید ، جزئیات رویداد را در وب سایت به روز کنید و رویداد خود را با قابلیت های ایمیل یکپارچه تبلیغ کنید.

5. مدیریت بهتر جامعه

آیا می خواهید یک پلت فرم پرسش و پاسخ مانند Quora یا Yahoo Answers در وب سایت خود داشته باشید؟ برای ایجاد چنین بستری به راحتی می توانید از ماژول جامعه Odoo استفاده کنید. شما می توانید تا آنجا که ممکن است کاربران اضافه کنید و یک جامعه شکوفا از پیروان ایجاد کنید که در آنجا می توانید به مشکلات آنها رسیدگی کنید یا فقط اجازه دهید آنها محتوای خود را ایجاد کنند. همه اینها با Odoo به صورت رایگان امکان پذیر است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا