دنیای وب

چرا Vlogging قدرتمندترین ابزار تجاری است؟

از زمان ظهور عصر دیجیتال ، مصرف کنندگان با کیفیت اطلاعات در مورد مارک های مختلف طراحی شده خاص آشنا می شوند.

به همین دلیل ، مارک ها با شناسایی روش هایی برای انتقال پیام های تبلیغاتی خود از طریق اشکال معاصر ارتباطی ، در حال کشف روش های تأمین این نیاز هستند.

علاوه بر این ، طی چند سال گذشته ، مصرف کنندگان عادت کرده اند که در میان سیستم عامل های رسانه ای درگیر بحث و تبادل نظر و اطلاعات با دیگران باشند.

با توجه به این فعالیت ، بسترهای جدیدی مانند وبلاگ ایجاد شده است که این بحث ها را تسهیل می کند.

در نتیجه ، وبلاگ نویسی به اصلی ترین برنامه های ارتباطی امروز برندها تبدیل شده و به نیرویی محرک برای شکل گیری دوره جدیدی از بازاریابی تبدیل شده است.

وبلاگ ویدیویی چیست؟

طبق ویکی پدیا ، vlog نوعی وبلاگ است که از ویدئو به عنوان رسانه ارتباطی استفاده می کند. بارگذاری های وبلاگ ویدئویی (“وبلاگ ویدیویی”) اغلب شامل “ویدیو یا پیوند تعبیه شده” است و محتوا با متن و تصاویر جذاب غنی می شود. این نوع ویدئو در کانال YouTube بسیار محبوب شده است.

وبلاگ نویسان ویدیویی در کنار مخاطبان خود به طور مداوم در حال تنوع و آزمایش با نوجوانان در شبکه های اجتماعی هستند. ظهور آنها به تعداد زیادی از وبلاگ نویسان محبوب با پیروی وفادار مرتبط است ، که حتی نفوذ رسانه های سنتی را به چالش می کشد. مزایای دیگر وبلاگ نویسی نیز وجود دارد.

چرا Vlogging یک روند دیجیتال است؟

برای دریافت ایده وسیعتر از نقشی که YouTube در زندگی روزمره مصرف کنندگان کسب کرده است ، بیایید چند شماره اصلی را اجرا کنیم.

حدود یک میلیارد نفر از یوتیوب استفاده می کنند که از هر سه نفر یک نفر است که از اینترنت استفاده می کند. هر روز ، کاربران میلیون ها ساعت را صرف تماشای فیلم ها می کنند ، بنابراین میلیون ها بازدید انجام می دهند.

کاربران اصلی YouTube در گروه سنی “18-34 و 18-49” با درصد بسیار بیشتری نسبت به کانال های تلویزیون قرار می گیرند. 40٪ آنها از طریق تلفن همراه خود بر روی آن کلیک می کنند.

بر اساس روند سال 2015 ، بازاریابان نیاز به پیوند با وبلاگ نویسان ویدیویی و شروع همکاری با آنها برای تبلیغ برندهای خود را تشخیص داده اند.

از طریق تمرین و رشد وبلاگ نویسی ویدئویی ، رسانه جدیدی برای بازاریابی و تبلیغات شناسایی شده است. وبلاگ نویسان ، که عمدتا جوان هستند ، فیلم هایی را ایجاد می کنند که در آن در محیط شخصی خود ظاهر می شوند و عناصر یک روز عادی زندگی خود را نشان می دهند. مارک ها نه تنها می توانند برای تبلیغات با وبلاگ نویسان همکاری کنند ، بلکه می توانند کانال های وبلاگ نویسی خود را نیز ایجاد کنند.

بسیاری از شرکت ها و مارک ها شروع به استفاده از وبلاگ نویسان ویدئویی کرده و از دسترسی گسترده خود و میلیون ها مشترک در YouTube استفاده می کنند.

این بدان معنی است که مارک ها قدرت این ابزار جدید و این واقعیت را دارند که این ستاره های جوان در حال تغییر نحوه تعامل و گزارش آنلاین مصرف کنندگان هستند.

این یک یادآوری است که YouTube به عنوان کانال دلیل اصلی ایجاد این روند نیست ، بلکه گسترش استفاده از دستگاه های تلفن همراه و این واقعیت است که مصرف کنندگان به داده های روشن و صادقانه در مورد مزایای محصولات و مارک ها نیاز دارند.

در نتیجه ، ویدیو برای برقراری ارتباط با نام تجاری شما ضروری است و اجازه می دهد نام تجاری شما به گروه بزرگی از مردم هدایت شود. راه اندازی یک وبلاگ ویدیویی آسان و مقرون به صرفه است.

بدون سرمایه گذاری زیاد می توانید شروع به وبلاگ نویسی با تلفن خود کنید. برای ضبط ویدئوهای با کیفیت بالا ، فقط به یک دارنده تلفن نیاز دارید.

چرا یک برند باید در یک vlog شرکت کند؟

قبل از تصمیم گیری برای درج یک vlog در استراتژی ارتباطات تجاری شما ، تیم مدیریت برند باید دلایل در نظر گرفتن این بستر جدید را بدانند.

به مخاطب و محتوا برسید

کانال های YouTube Vlogger می توانند مخاطبان زیادی را که ممکن است سایر سیستم عامل ها نتوانند ارائه دهند ، افزایش دهند.

علاوه بر این ، تا آنجا که به محتوا مربوط می شود ، این فرصتی است که برندها می توانند اطلاعات مربوط به محصول را به هر شکل خلاقانه که می خواهند به همراه اطلاعات از وبلاگ ویدیویی ارائه دهند.

وبلاگ نویسان محتوای ارگانیک ایجاد می کنند که مصرف کنندگان را به اقدام وا می دارد. این ابزار جدید بازاریابی محتوا برای مارک ها و شرکت ها بسیار ارزشمند است که از خلاقیت دارندگان وبلاگ نویسی استفاده می کنند.

علاوه بر این ، به آنها این امکان را می دهد تا با مخاطبان خود به روشی که عادت دارند ارتباط برقرار کنند تا مارک ها بیشترین بهره را ببرند.

اگر این مقاله را مفید دانستید ، آن را با انجمن پیرامون خود به اشتراک بگذارید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا